Deze nicht zal nooit (meer) rennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor of ga jij ook rennen net als de echte nichten![]()
In dat geval, the fight is onquote:
net zo hard als je dobloquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze nicht zal nooit (meer) rennenIk ga zo hard als mijn rollator gaat
![]()
En nu iets nieuws vertellenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
hey! it was'nt me![]()
Ik geil nu op nomen!![]()
quote:
Morgen als eerste FB openen en tellen hoeveel jank-berichten er staan van Oortjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
In navolging op het eerdere topic en bijbehorende geklaag in FB![]()
![]()
![]()
![]()
misschien blocked ze wel iedereen op haar msnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen als eerste FB openen en tellen hoeveel jank-berichten er staan van Oortje![]()
Heequote:
quote:
En dat is haar buurvrouw, de oppas en 8 huismoedertjes, wat een gemisquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien blocked ze wel iedereen op haar msn![]()
jankjurk!
internet zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is haar buurvrouw, de oppas en 8 huismoedertjes, wat een gemis![]()
Ik ken die hele nikky nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop eend, we weten dat jij hier de pc nicht bent...nikky uitdagen is er niet bij bij je!![]()
Ha! Ze kan me niet eens blocken, heeft m'n msn niet eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien blocked ze wel iedereen op haar msn![]()
jankjurk!
En nog erger, SC ook niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
internet zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken die hele nikky niet![]()
Heb weinig problemen met haar, zij voert uit wat aangedragen wordt...
Heb dan ook meer problemen met de aandragers, maar die aandrager was de mod die ik nog het meeste mag, dus dat is een klein probleempje
Al mijn woede op flugel projecteren danmaar
Neej, flugel is lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb dan ook meer problemen met de aandragers, maar die aandrager was de mod die ik nog het meeste mag, dus dat is een klein probleempje
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neej, flugel is liev![]()
Ze mag alleen geen wiet bij me kopen
En we janken nog even doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij me wel niet weer weg hebbenquote:
Ik heb binnenkort mijn (buiten) Afghaan droogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sinds ze mij niet meer antwoord op normaal gestelde vragen, komt dat voorlopig niet meer goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik wens je een hele fijne nachtrust lieverdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
en nu ga ik echt pitten!
ajuus mensen !
Oke, niet aan mij gericht maar je wordt nu wel een beetje vervelendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij me wel niet weer weg hebben![]()
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn (buiten) Afghaan droog![]()
![]()
![]()
Je moest eens weten hoelang ik jou al vervelend vindquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, niet aan mij gericht maar je wordt nu wel een beetje vervelend![]()
Eendje is mijn liefje en jij als Anton Heyboerquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandt![]()
Hoelang al dan? Vanaf het begin zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoelang ik jou al vervelend vind![]()
Zo is dat schatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendje is mijn liefje en jij bent als Anton Heyboer met zijn vrouwen, ik wil af en toe wel even rellen![]()
donderdag 2 juni 2005 @ 01:26 om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoelang al dan? Vanaf het begin zeker![]()
Zodra Bommie gevlogen is komt het Eendje aangelopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat schat
Jammer dat ie weg is alleen
Haai schatjuhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandt![]()
HHHEEEEE Dizzyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Haai schatjuhzal ik de groetjes aan me mannetje doen van je
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat schat
Jammer dat ie weg is alleen
Heeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke, dus PC eend heeft last van vooroordelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
donderdag 2 juni 2005 @ 01:26 om precies te zijn
Hey Dizzy-lizzyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja lang geleden he, dat je dat nog weet johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HHHEEEEE Dizzy![]()
Heb je hem achter de computer geschopt
![]()
Dat is lang geleden zeg, alles goed![]()
Zou je me behalve dat geintje van net even een voorbeeld kunnen geven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, dus PC eend heeft last van vooroordelen![]()
Geeft niet hoor, ik vind jou nog steeds geweldig maar het gezeur over je ban is zo vermoeiend![]()
Oops en behalve mijn oprotgeintjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je me behalve dat geintje van net even een voorbeeld kunnen geven?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ja lang geleden he, dat je dat nog weet joh![]()
![]()
En mannetje ligt braaf te slapen zoals mannetjes braaf horen te slapen![]()
Ah man je wist helemaal niets meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist het nog en het kerstverlichting gesprek deed nog meer lichtjes opgaan
![]()
Mannen horen nu ook te slapen, mijn vrouw denkt dat ik naast haar lig![]()
Die spijbelt elke school night.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
Dizzy, crazy woman, doe vooral je hoge punthakken aan en de groetjes aan die spijbelaar![]()
![]()
Zoals het hoort dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die spijbelt elke school night.Gelukkig maar want er moet ook brood op de plank komen
![]()
Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?quote:
Doe even kribbigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben eerder op de avond aluit de kast gekomen door mijn liefde voor Bommie te getuigen maar ben niet de PC nicht![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ah man je wist helemaal niets meer![]()
Maar vond het wel grappig via via een lichtje te doen laten branden![]()
![]()
quote:
Whe he he, heb ik ook eindelijk eens indruk gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en mijn vrouw wist me te vertellen dat ik het over gehad had
![]()
Het is zo moeilijk omdat van al mijn 5670 posten er geen 1 ON-topic was dus voornamelijk gelul![]()
Maar wat je zegt, het lampje deed het hem (maar je hebt wel indruk gemaakt hoor, als ik het er zelfs thuis over heb gehad......)![]()
slaap lekkerquote:
Je hebt afgelopen weekend toch al gehoord dat je indruk had gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Whe he he, heb ik ook eindelijk eens indruk gemaakt![]()
www.v-o-l.nlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt afgelopen weekend toch al gehoord dat je indruk had gemaakt![]()
Vorig jaar zaten hier voornamelijk aardige users![]()
En nu niet meer dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
spamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
www.v-o-l.nl
Daar zitten die nu allemaal
Het is nu anders, overdag is het voornamelijk: OOHH kijk is wat mijn kind allemaal kanquote:
Stelletje overlopersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
www.v-o-l.nl
Ja maar, 's nachts toch nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is nu anders, overdag is het voornamelijk: OOHH kijk is wat mijn kind allemaal kan![]()
Woon wel samen met een Man hè en die vertellen niet alles. Hij ging niet verder dan dat je je mij niet kon herinnerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat Lief dat je ons allemaal aardig vindtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
www.v-o-l.nl
Kan er maar 1 ding opzeggen, je man had volkomen gelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Woon wel samen met een Man hè en die vertellen niet alles. Hij ging niet verder dan dat je je mij niet kon herinneren![]()
Ben aan het slaaptypen op de Palmquote:
Tuurlijk, leukste tijd op fok! gehad toen jullie hier allemaal nog waren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat Lief dat je ons allemaal aardig vindt![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan er maar 1 ding opzeggen, je man had volkomen gelijkTrouwens, het is nog veel erger, ik heb hem niet eens gesproken
![]()
Ik vertel mijn vrouw wel alles![]()
Gek eigenlijk hè, konden toen niet met mekaar maar zonder de kusjesbrigade is het eigenlijk ook niet alles. Ik vond het iig qua forum een erg leuke BB. Is dit jaar toch overal ff anders. Maar aan de andere kant, daar ben ik begonnen met fakejes maken, en ze zijn niet de mooiste en de beste,(en daar word je hier al snel op afgezeken) daar heb ik de progjes ook niet voor, maar ze zijn wel origineel. Als ik ze dan hier stukken mooier een dag of wat later zie staan denk ik sja jammer hèquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben aan het slaaptypen op de Palm
[..]
Tuurlijk, leukste tijd op fok! gehad toen jullie hier allemaal nog waren.
Het heeft mijn vrouw ook een jaar of 10 gekost om me daar te krijgen waar ze me wil hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo hoort het ook, daar werk ik ook nog naartoe
![]()
![]()
Dat klopt, en dan braaf eind September alle kerstverlichting weer in de tuin zetten, dan ben je iig de eerste dit jaar denkt ze dan, maar nee als jij de spullen nog staat uit te rollen is de buurman al aan het proefdraaienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het heeft mijn vrouw ook een jaar of 10 gekost om me daar te krijgen waar ze me wil hebben![]()
Alle vrouwen zijn zo dus je kan maar beter toegeven![]()
Ik kan niet zonder vrouwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat klopt, en dan braaf eind September alle kerstverlichting weer in de tuin zetten, dan ben je iig de eerste dit jaar denkt ze dan, maar nee als jij de spullen nog staat uit te rollen is de buurman al aan het proefdraaien![]()
En ook de buurvrouw is niet tevree, want die zag een straat verderop al iemand de lichtjes aan hebben etc etc etc.
Heerlijk zijn wij vrouwen![]()
Dan was je vast de eerste in de buurt, scoor je pluspunten meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder vrouw![]()
Maar hier is het iets anders gegaan, de lampjes hebben zelfs in de zomer als zijnde tuinverlichting dienst gedaan![]()
Niets weghalen en weer ophangen![]()
Dat probeerde er hier me ook een wijs te maken, mooi dat ik m de tuin in heb geschopt zo ergens in april om alles er alsnog uit te halen. Mooie lapzwansquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder vrouw![]()
Maar hier is het iets anders gegaan, de lampjes hebben zelfs in de zomer als zijnde tuinverlichting dienst gedaan![]()
Niets weghalen en weer ophangen![]()
Slaap lekker en doe Mevr. Kribbet de groetjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga nu echt even slapen![]()
Morgenavond ben ik er weer waarschijnlijk![]()
Truste![]()
En trusten hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga nu echt even slapen![]()
Morgenavond ben ik er weer waarschijnlijk![]()
Truste![]()
Het zal aan mij liggen; maar op dit vroege uur en na die lafhartige onderdegordelaanval van Krabbit klinkt dit toch een beetje als een headbutt met een trap onder zijn hol na.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:40 schreef Prospera het volgende:
Nomen en Kribbet
Eendje: een zonnegroetje van voren en één van achteren![]()
Goeiemorgen Oortjes...lekker gedroomd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:43 schreef puntoortje het volgende:
hahaha, weer een oortjes SC... het is dat bommie niet de maker
is anders had ik weer in FB moeten gaan huilen...
![]()
ja, heel lekker... iets over iemand met tenen!! maar die waren te lang dus ging ik er steeds weer op staan...heel vreemd... en hoe was jou nacht?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeiemorgen Oortjes...lekker gedroomd?![]()
Mijn nacht was prima...vlinders en allesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, heel lekker... iets over iemand met tenen!! maar die waren te lang dus ging ik er steeds weer op staan...heel vreemd... en hoe was jou nacht?
.. hahah , ik kreeg wel het idee dat het zijn tenen waren ...hahah...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn nacht was prima...vlinders en alles![]()
Maar vertel...die tenen...was dat van een nogal corpulent manspersoon in een veel te krap zittend supermanpak ?![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:55 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaallllllllllll hebben jullie nog iemand verstopt onder je bed gevonden ???![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:55 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaallllllllllll hebben jullie nog iemand verstopt onder je bed gevonden ???![]()
![]()
Bij mij ook nie is waterbed, maarre je zoontje heeft mij dochtertje aangestoken ik zit nu met een ziek kind "opgescheept"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen...nee helaas niet, er past bij mij niemand onder me bedje
![]()
... nogmaals goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zal nog eens even checken.![]()
uhm... oeps.. sorry, die van mij alweer een poosje de jankerietus, maar er zit meer leven in als gisteren.. hij zit nu de kamer van zijn broer overhoop te halen, hihi dat ruim ik vanmiddag wel weer opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij mij ook nie is waterbed, maarre je zoontje heeft mij dochtertje aangestoken ik zit nu met een ziek kind "opgescheept"![]()
hey bommiequote:
Lijkt me sterk gezien je beschrijving van daarnet, anders had ik je gisteren wel gaan zitten triggerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey bommie.... ik denk dat ik van jou heb gedroomd!!!
![]()
Zag het er ongeveer zo uit ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey bommie.... ik denk dat ik van jou heb gedroomd!!!
![]()
ja ongeveer wel ...alleen dan nog een beetje blauw en rood en een beetje van ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zag het er ongeveer zo uit ?
[afbeelding]
ha ha ha ... maaruh kun je alweer een beetje lief doen tegen me of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk gezien je beschrijving van daarnet, anders had ik je gisteren wel gaan zitten triggeren
Als je kapt met huiliën welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ha ... maaruh kun je alweer een beetje lief doen tegen me of niet?
Hoi Moppie, lekker geslapen?quote:
hihihi...okee vooruit dan maarquote:
KRABBIT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees FB 12 en 13 is door en bedenk dat je een buitenstaander bent, hoeveel postings van jezelf kom je tegen die steeds over hetzelfde gaan?
Kap er nu gewoon mee, verplaats je in de schoenen van de modjes en neem je ban als een man en stop is met je gezeur, geziek, gezuig en gezanik.
Maar nee, je blijft maar doorgaan, als ik mod was geweest had je alleen daarom een extra weekje gekregen
Het schijnt niet door je hersenpan (die van een eend) door te dringen dat die mensen hier vrijwillig zitten, miljoenen posten per jaar voor hun kiezen krijgen maar jij bent van mening dat alles om PC eendje moet draaien![]()
Dit was het laatste wat ik erover zeg, gedraag je als een vent, een kerel een volwassene en blijf niet dreinen als een klein verwend kut-kind![]()
quote:
Morguh, kom je doen?quote:
quote:
Ik denk dat jij er beter aan kan gaan wennen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, kom je doen?We zijn er heel geen Moddiemods gewend
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er beter aan kan gaan wennen.![]()
rotte visquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef Jappie het volgende:
Zoo...wat een drukte vandaag
Is het marktdag ? en zo ja; wat is er in de aanbieding?
ik heb geen idee hier is het morgen pas marktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef Jappie het volgende:
Zoo...wat een drukte vandaag
Is het marktdag ? en zo ja; wat is er in de aanbieding?
Morgen buufquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen ladies and gentlepeople...![]()
Mogge Jappie, achhhhh wie is niet druk he.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef Jappie het volgende:
Ah...nog meer dames...Goedemorgen allemaal.
![]()
Ben helaas steeds druk dus mocht er niet direct respons komen reken het mij niet te hard.![]()
goeiemorgen buuf...bakkie koffie erbij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen ladies and gentlepeople...![]()
Ik heb mezelf gebanned achter me pc de rest van de vloer is natquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
gossie, wat is het hier gezellig op de vroege morgen....![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gebanned achter me pc de rest van de vloer is nat![]()
lekker!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen buuf...bakkie koffie erbij?
Oefffffffffffff das minder, dat was dus echt dweilen met de kraan openquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hier is gister een leiding afgebroken door bouwwerkzaamheden (knelkoppeling losgeschoten) toen had ik écht een natte vloer....![]()
![]()
Waar léér jij zulke woorden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hier is gister een leiding afgebroken door bouwwerkzaamheden (knelkoppeling losgeschoten) toen had ik écht een natte vloer....![]()
![]()
ach het was heel schoon in een keer....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Oefffffffffffff das minder, dat was dus echt dweilen met de kraan open![]()
eerst koffie en dan mag je weer aan het werk... ( in de tussentijd hang ik een wasje op )quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker!![]()
moet nog een kamer uitmesten eigenlijk.....
is toch een gewoon woord?quote:
quote:
Spoel effe met zeep dan. Is die vislucht ook zo weer weg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nee nee nee Jappie.....ga je mond spoelen.......geen nare dingen zeggen op de vroege morgen...![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nee nee nee Jappie.....ga je mond spoelen.......geen nare dingen zeggen op de vroege morgen...![]()
Wacht........ff ....concentreren...het moet kunnen ......zonder te lachen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er beter aan kan gaan wennen.![]()
Vertel eens?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat jij weet waarom ik zojuist om mijn handen ging zitten
ben jij uberhaupt wel ergens bang voor ????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht........ff ....concentreren...het moet kunnen ......zonder te lachen....
![]()
![]()
Nee het lukt me echt niet om bang te zijn voor een Moddiemod![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ej, goeiemorgen Flugel...quote:
Volgens mij ben je met jouw leeftijd aardig op de hoogte en in staat om zelf één en ander in te vullen!quote:
Des te harder komst straks de klap!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom je ook eens een keer in een normale stad onder normale mensenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:02 schreef Day het volgende:
[..]
Des te harder komst straks de klap!![]()
Ga er weer vandoor. Ik mot naar een externe afspraak, in Utrecht, of all places. Leuk!![]()
Kortom: je riep maar wat en had niet echt iets in gedachten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met jouw leeftijd aardig op de hoogte en in staat om zelf één en ander in te vullen!
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kortom: je riep maar wat en had niet echt iets in gedachten?
ook weg is.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ga me kids ff ophalen en afstand van me pc doen!!!
Dat heeft je eerder ook niet tegen gehouden toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woorden![]()
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woorden![]()
Dan is het geschikt om te posten!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beteren
Ook weer wakker geschrokken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is het geschikt om te posten!!!![]()
Of zit je nog steeds op je vingers?
Right, vraag me af hoe lang je dat vol kan houdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beteren
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!quote:
Heb jij dat ook ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!![]()
Wel raar dat jij alleen nog je gezicht hier komt laten zien om open deuren in te trappen, of misselijkmakende postings ( gisteren tegen Jappie) te doen!quote:
quote:
lieverd, je kent me toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Right, vraag me af hoe lang je dat vol kan houden
Komt niet door mij hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!![]()
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel raar dat jij alleen nog je gezicht hier komt laten zien om open deuren in te trappen, of misselijkmakende postings ( gisteren tegen Jappie) te doen!
deze is dus speciaal voor jou gemaakt: [afbeelding]
Zo, het werd tijd dat er eens iemand opstond en die kutbom de waarheid zei. Goed gedaan jochiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goed![]()
Ik hou wel van wat drama op de vroege dinsdagochtend! We kijken allemaal uit naar SabinasPuppiesRule, the musical!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goed![]()
Ach, ouderdom is een rekbaar begrip. Somiige mensen zijn op hun 20ste al bejaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt niet door mij hoor. [afbeelding]
Zal de ouderdom wel zijn, als jij en PH daar allebei last van hebben.![]()
Wat sta je nou stom te zwaaien, zurebom, is je arm uit de kom geschotenquote:
Dan is Talitha nu al zwaar-bejaard!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, ouderdom is een rekbaar begrip. Somiige mensen zijn op hun 20ste al bejaard![]()
Kutforum en echtheidsgehalte....en dat terwijl jij , ph52, onder 4 namen postquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, het werd tijd dat er eens iemand opstond en die kutbom de waarheid zei. Goed gedaan jochie![]()
Met Jamai in de hoofdrolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat drama op de vroege dinsdagochtend! We kijken allemaal uit naar SabinasPuppiesRule, the musical!
Ik ben toch godverdomme Amivedi niet ????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat sta je nou stom te zwaaien, zurebom, is je arm uit de kom geschotenGa liever achter dat jong aan, dat je net weggejaagd hebt.
Soms vliegen de woorden vanzelf op het schermpje en hoef je achteraf alleen de scheldwoorden nog weghalenquote:
Een klein beetje menselijk waardigheid, is dat nou zo veel gevraagd ? Zelfs de mods verlenen die service http://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben toch godverdomme Amivedi niet ????![]()
Schelden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Soms vliegen de woorden vanzelf op het schermpje en hoef je achteraf alleen de scheldwoorden nog weghalen![]()
Ik las die post in het fb....ik zeek onderhand in m'n broek...fantastischquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een klein beetje menselijk waardigheid, is dat nou zo veel gevraagd ? Zelfs de mods verlenen die service http://www.slachtofferhulp.nl/
Heb ik niet gedaanquote:
En jij dus al weer terug in de luiers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is Talitha nu al zwaar-bejaard!![]()
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij dus al weer terug in de luiers.
Kinky kan leuk zijn, maar dit gaat mij te verquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!![]()
En bedankt hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Slaap lekker en doe Mevr. Kribbet de groetjes![]()
Weer slaag gehad, pik?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedankt heVrouwen schijnen het niet prettig te vinden als je ze midden in de nacht wakker maakt met de mededeling: he, sliep je
je krijgt de groeten van Dizzy-Lizzy!
![]()
![]()
Ik ben altijd aardig voor oude mannetjes. Zelfs als ze zo lek zijn als een mandje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!![]()
quote:
@PH52: Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig voor oude mannetjes. Zelfs als ze zo lek zijn als een mandje.![]()
Juist! Die Krabbit is gewoon een ondankbaar stuk vreten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker, met een Palmpje en een goede sigaar![]()
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik heb Adriaan al gebeld!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.![]()
Ik ben al oude bankstellen aan het zoeken op marktplaats!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
nu al?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak er een cOUCH!! van voor zijn tere billetjes...het is nogal een gevoelig typje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al oude bankstellen aan het zoeken op marktplaats!![]()
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu al?!![]()
Eerst een foto van z'n bank zien
En begin nou niet weer over de bank van de buren want zo lelijk is mijn bank helemaal niet![]()
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!![]()
Dat zeggen ze allemaal! Sterker...er zijn hele topics gevuld met die smoesjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!![]()
Dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen, als je je daar teveel van voorstelt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ik ook maar ff kijk voor een wipstoeltje
dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.
Mijn grens ligt ongeveer bij milf Crackbank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat bedoel ik....
ook ik heb zo m'n grens...![]()
Hij is dan ook niet voor mezelf, zoals je boven hebt kunnen lezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen, als je je daar teveel van voorstelt...![]()
en ik maar denken dat je een ban(k) niet mag bespreken op het forum...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn grens ligt ongeveer bij milf Crackbank!
zou een banstel twee keer zo lang zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een ban(k) niet mag bespreken op het forum...![]()
Dan zou ik gauw maar eens een 'kijkje' gaan nemen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PH een 'ongelukje' gehad!
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou ik gauw maar eens een 'kijkje' gaan nemen!
Ontslaan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .
en dan nog maar niet te spreken over een hoekbanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou een banstel twee keer zo lang zijn?
Ik had er even niet op gerekend dus er was niets dan rommel te vinden in de schuurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker, met een Palmpje en een goede sigaar![]()
of een bloedban of spermabanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan nog maar niet te spreken over een hoekban
Ik zou blij zijn met de logeerkamer als er een slot op de deur konquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist! Die Krabbit is gewoon een ondankbaar stuk vreten!Er zijn meer dan genoeg mannen die zouden willen dat ze een eigen space zouden hebben!
![]()
Sanitair doortrekken, achteruitgang maken en deur dichtlassenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met de logeerkamer als er een slot op de deur kon![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sanitair doortrekken, achteruitgang maken en deur dichtlassen![]()
En voordat je dat toetsenbord hebt opgeraapt ben je zo een half uur verder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .
Had die secretaresse een voorbinddildo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
En voordat je dat toetsenbord hebt opgeraapt ben je zo een half uur verder.
Pas als alles klaar is opruimen . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is ze nét kwijtgeraakt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had die secretaresse een voorbinddildo?![]()
Hoezo? Zoek jij er een ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had die secretaresse een voorbinddildo?![]()
heb jij voorkennis??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:
kutreply!quote:
secretaresse aka chefin zuig heb ik, die voorbinddildo mag hij in z'n ....afijn de rest ken je!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Wat zou hij zoeken??? Secretaresse of voorbinddildo ? of alle 2 ?
Kijk dat is nu duidelijke taal !!!!!!!!!! Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
secretaresse aka chefin zuig heb ik, die voorbinddildo mag hij in z'n ....afijn de rest ken je!
fotoboek nog niet aangemaakt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk dat is nu duidelijke taal !!!!!!!!!! Daar hou ik van![]()
Neuh kid van oortje heeft mijne aangestoken, ik loop me rot ik ben vandaag zuster aan ut spelen. Dus ik gluur zo afentoe ff, maar als ik haar morgen weer naar school kanquote:
okeequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh kid van oortje heeft mijne aangestoken, ik loop me rot ik ben vandaag zuster aan ut spelen. Dus ik gluur zo afentoe ff, maar als ik haar morgen weer naar school kandan ga ik aan de slag
nah zie bij jou ook niet veel foto's hoor, laat jij dan eerst maar wat geils zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
okeebeterschap ...
ennuh wel een beetje geile foto's he?![]()
denk je dat ik dat pak voor de lol draag zeg!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
nah zie bij jou ook niet veel foto's hoor, laat jij dan eerst maar wat geils zien![]()
Ze gaan weer beginnen in COSquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Leugenaar![]()
Kringloopbanken zijn veel duurder![]()
Tja ik val persoonlijk niet zo op supermen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk je dat ik dat pak voor de lol draag zeg!![]()
ow...quote:
ROARRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
wilde net naar je werkkring gaan informeren![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
wilde net naar je werkkring gaan informeren![]()
uiteraard, daar leef ik toch op liefiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit wel in de dienstverlening, maar niet van het fysieke soort.
En wat zit Bommie er doorheen te brullenHij komt zeker weer aandacht te kort.
nou die Bommie heeft volgens mij ook wat "hulpverlening" nodig...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit wel in de dienstverlening, maar niet van het fysieke soort.
En wat zit Bommie er doorheen te brullenHij komt zeker weer aandacht te kort.
Jezus, jij weet ook niet wat je wil ? Voorbinddildo, kutreply, waar het hoofd vol van is ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutreply!![]()
Hoe zit het trouwens met m'n fanclub?![]()
fanclub!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezus, jij weet ook niet wat je wil ? Voorbinddildo, kutreply, waar het hoofd vol van is ...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou die Bommie heeft volgens mij ook wat "hulpverlening" nodig...
maar dan in de vorm van concerta ofzo...![]()
nou is ie ineens wel heel stil...quote:
niet te hard zeggen joh, anders is ie zo weer terugquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou is ie ineens wel heel stil...![]()
duh!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij heeft er gelijk 3 genomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht al: zo makkelijk zal het toch niet zijn...quote:
72 uur rustig!quote:
zoals ik al zei: ik ben untouchable!quote:
Een Concertban van 72 uurquote:
volgens mij hebben ze allemaal uit dat potje gesnoept....quote:
En die andere 39 berichten danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
en vol!
quote:
OOHH zat je daarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:53 schreef demins het volgende:
VOL?
Liggen allemaal gevloerd op hun tweedehands bank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal uit dat potje gesnoept....![]()
![]()
ik denk dat Bommie weer in gevecht is met een onwillige server....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Liggen allemaal gevloerd op hun tweedehands bank.![]()
Niet helemaal maar bijna goed, ik ga even op bed liggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een zevenkoppige draak van een server!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Bommie weer in gevecht is met een onwillige server....![]()
luisterend naar de naam EXACT?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Een zevenkoppige draak van een server!![]()
Als ze gevloerd zijn liggen ze naast hun tweedehands bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
EXACT!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
luisterend naar de naam EXACT?!
(iets met klok en klepel is absoluut van toepassing nu!)
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradisequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:09 schreef demins het volgende:
[..]
EXACT!!!
Edit: En luisteren doet hij voor geen meter...
Welnee, die staat in het fietsenhok te paffenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradise![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik val persoonlijk niet zo op supermen.![]()
Bommie wordt verslonden! Dat zal hem leren! Exact heeft hem klem bij de ballen!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradise![]()
Bommie vindt zijn meerdere...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
Heeft er iemand al een mooie TT bedacht?![]()
uhm........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
Heeft er iemand al een mooie TT bedacht?![]()
quote:
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
over pillen, pampers en vice versabommie...
of niet?
bank de bommie...quote:
Deze staat op één, voor mij!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"![]()
deze is erg leuk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"![]()
Dat zeg ik toch? "Geen Bommetje".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie begrijpen dat hij gewoon meeleest, zich verkneukeld en zo weer een naamtopic krijgt??
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? "Geen Bommetje".
Maar wees nou eerlijk. Bommie is gewoon het stralende middelpunt van de SC. Als hij er is dan praten iedereen tegen hem en als hij er niet is dan praat iedereen over hem.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je een ander voorstel?
zoals de bommel altijd zegt: erfgenaam erfgenaam....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? "Geen Bommetje".
Maar wees nou eerlijk. Bommie is gewoon het stralende middelpunt van de SC. Als hij er is dan praat iedereen tegen hem en als hij er niet is dan praat iedereen over hem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |