niet te hard zeggen joh, anders is ie zo weer terugquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou is ie ineens wel heel stil...![]()
duh!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij heeft er gelijk 3 genomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht al: zo makkelijk zal het toch niet zijn...quote:
72 uur rustig!quote:
zoals ik al zei: ik ben untouchable!quote:
Een Concertban van 72 uurquote:
volgens mij hebben ze allemaal uit dat potje gesnoept....quote:
En die andere 39 berichten danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
en vol!
quote:
OOHH zat je daarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:53 schreef demins het volgende:
VOL?
Liggen allemaal gevloerd op hun tweedehands bank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze allemaal uit dat potje gesnoept....![]()
![]()
ik denk dat Bommie weer in gevecht is met een onwillige server....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Liggen allemaal gevloerd op hun tweedehands bank.![]()
Niet helemaal maar bijna goed, ik ga even op bed liggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een zevenkoppige draak van een server!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Bommie weer in gevecht is met een onwillige server....![]()
luisterend naar de naam EXACT?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Een zevenkoppige draak van een server!![]()
Als ze gevloerd zijn liggen ze naast hun tweedehands bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
EXACT!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
luisterend naar de naam EXACT?!
(iets met klok en klepel is absoluut van toepassing nu!)
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradisequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:09 schreef demins het volgende:
[..]
EXACT!!!
Edit: En luisteren doet hij voor geen meter...
Welnee, die staat in het fietsenhok te paffenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradise![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik val persoonlijk niet zo op supermen.![]()
Bommie wordt verslonden! Dat zal hem leren! Exact heeft hem klem bij de ballen!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens op het toverwoord. Dus er is echt trouble in server-paradise![]()
Bommie vindt zijn meerdere...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
Heeft er iemand al een mooie TT bedacht?![]()
uhm........quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
Heeft er iemand al een mooie TT bedacht?![]()
quote:
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
over pillen, pampers en vice versabommie...
of niet?
bank de bommie...quote:
Deze staat op één, voor mij!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"![]()
deze is erg leuk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Ik heb nog zo gezegd: Geen Bommetje!"![]()
Dat zeg ik toch? "Geen Bommetje".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie begrijpen dat hij gewoon meeleest, zich verkneukeld en zo weer een naamtopic krijgt??
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? "Geen Bommetje".
Maar wees nou eerlijk. Bommie is gewoon het stralende middelpunt van de SC. Als hij er is dan praten iedereen tegen hem en als hij er niet is dan praat iedereen over hem.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je een ander voorstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |