Ik ben al oude bankstellen aan het zoeken op marktplaats!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.![]()
nu al?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.![]()
Maak er een cOUCH!! van voor zijn tere billetjes...het is nogal een gevoelig typje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al oude bankstellen aan het zoeken op marktplaats!![]()
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu al?!![]()
Eerst een foto van z'n bank zien
En begin nou niet weer over de bank van de buren want zo lelijk is mijn bank helemaal niet![]()
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!![]()
Dat zeggen ze allemaal! Sterker...er zijn hele topics gevuld met die smoesjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Door de bank genomen reageer jij anders wel behoorlijk getriggerd op het woord bank!![]()
Dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen, als je je daar teveel van voorstelt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk trouwens dat ik ook maar ff kijk voor een wipstoeltje
dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was dan ook niet voor niets het bankstel van de buren.
Mijn grens ligt ongeveer bij milf Crackbank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat bedoel ik....
ook ik heb zo m'n grens...![]()
Hij is dan ook niet voor mezelf, zoals je boven hebt kunnen lezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen, als je je daar teveel van voorstelt...![]()
en ik maar denken dat je een ban(k) niet mag bespreken op het forum...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn grens ligt ongeveer bij milf Crackbank!
zou een banstel twee keer zo lang zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een ban(k) niet mag bespreken op het forum...![]()
Dan zou ik gauw maar eens een 'kijkje' gaan nemen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PH een 'ongelukje' gehad!
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zou ik gauw maar eens een 'kijkje' gaan nemen!
Ontslaan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .
en dan nog maar niet te spreken over een hoekbanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou een banstel twee keer zo lang zijn?
Ik had er even niet op gerekend dus er was niets dan rommel te vinden in de schuurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker, met een Palmpje en een goede sigaar![]()
of een bloedban of spermabanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan nog maar niet te spreken over een hoekban
Ik zou blij zijn met de logeerkamer als er een slot op de deur konquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist! Die Krabbit is gewoon een ondankbaar stuk vreten!Er zijn meer dan genoeg mannen die zouden willen dat ze een eigen space zouden hebben!
![]()
Sanitair doortrekken, achteruitgang maken en deur dichtlassenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met de logeerkamer als er een slot op de deur kon![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sanitair doortrekken, achteruitgang maken en deur dichtlassen![]()
En voordat je dat toetsenbord hebt opgeraapt ben je zo een half uur verder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse ging iets te wild op mijn bureau te keer, toetsenbord op de grond gepleurd. Dom blondje .
Had die secretaresse een voorbinddildo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
En voordat je dat toetsenbord hebt opgeraapt ben je zo een half uur verder.
Pas als alles klaar is opruimen . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is ze nét kwijtgeraakt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had die secretaresse een voorbinddildo?![]()
Hoezo? Zoek jij er een ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had die secretaresse een voorbinddildo?![]()
heb jij voorkennis??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:
kutreply!quote:
secretaresse aka chefin zuig heb ik, die voorbinddildo mag hij in z'n ....afijn de rest ken je!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Wat zou hij zoeken??? Secretaresse of voorbinddildo ? of alle 2 ?
Kijk dat is nu duidelijke taal !!!!!!!!!! Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
secretaresse aka chefin zuig heb ik, die voorbinddildo mag hij in z'n ....afijn de rest ken je!
fotoboek nog niet aangemaakt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk dat is nu duidelijke taal !!!!!!!!!! Daar hou ik van![]()
bij je naam
Neuh kid van oortje heeft mijne aangestoken, ik loop me rot ik ben vandaag zuster aan ut spelen. Dus ik gluur zo afentoe ff, maar als ik haar morgen weer naar school kanquote:
okeequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh kid van oortje heeft mijne aangestoken, ik loop me rot ik ben vandaag zuster aan ut spelen. Dus ik gluur zo afentoe ff, maar als ik haar morgen weer naar school kandan ga ik aan de slag
nah zie bij jou ook niet veel foto's hoor, laat jij dan eerst maar wat geils zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
okeebeterschap ...
ennuh wel een beetje geile foto's he?![]()
denk je dat ik dat pak voor de lol draag zeg!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
nah zie bij jou ook niet veel foto's hoor, laat jij dan eerst maar wat geils zien![]()
Ze gaan weer beginnen in COSquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Leugenaar![]()
Kringloopbanken zijn veel duurder![]()
Tja ik val persoonlijk niet zo op supermen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk je dat ik dat pak voor de lol draag zeg!![]()
ow...quote:
ROARRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
wilde net naar je werkkring gaan informeren![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...![]()
wilde net naar je werkkring gaan informeren![]()
uiteraard, daar leef ik toch op liefiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit wel in de dienstverlening, maar niet van het fysieke soort.
En wat zit Bommie er doorheen te brullenHij komt zeker weer aandacht te kort.
nou die Bommie heeft volgens mij ook wat "hulpverlening" nodig...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit wel in de dienstverlening, maar niet van het fysieke soort.
En wat zit Bommie er doorheen te brullenHij komt zeker weer aandacht te kort.
Jezus, jij weet ook niet wat je wil ? Voorbinddildo, kutreply, waar het hoofd vol van is ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutreply!![]()
Hoe zit het trouwens met m'n fanclub?![]()
fanclub!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezus, jij weet ook niet wat je wil ? Voorbinddildo, kutreply, waar het hoofd vol van is ...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou die Bommie heeft volgens mij ook wat "hulpverlening" nodig...
maar dan in de vorm van concerta ofzo...![]()
nou is ie ineens wel heel stil...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |