Volgens mij ben je met jouw leeftijd aardig op de hoogte en in staat om zelf één en ander in te vullen!quote:
Des te harder komst straks de klap!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht........ff ....concentreren...het moet kunnen ......zonder te lachen....
![]()
![]()
Nee het lukt me echt niet om bang te zijn voor een Moddiemod![]()
Kom je ook eens een keer in een normale stad onder normale mensenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:02 schreef Day het volgende:
[..]
Des te harder komst straks de klap!![]()
Ga er weer vandoor. Ik mot naar een externe afspraak, in Utrecht, of all places. Leuk!![]()
Kortom: je riep maar wat en had niet echt iets in gedachten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met jouw leeftijd aardig op de hoogte en in staat om zelf één en ander in te vullen!
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kortom: je riep maar wat en had niet echt iets in gedachten?
ook weg is.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ga me kids ff ophalen en afstand van me pc doen!!!
Dat heeft je eerder ook niet tegen gehouden toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woorden![]()
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk had ik wat in gedachten...maar zoals gewoon weer te ranzig voor woorden![]()
Dan is het geschikt om te posten!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beteren
Ook weer wakker geschrokken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is het geschikt om te posten!!!![]()
Of zit je nog steeds op je vingers?
Right, vraag me af hoe lang je dat vol kan houdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! Ik ga mijn leven misschien wel beteren
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!quote:
Heb jij dat ook ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!![]()
Wel raar dat jij alleen nog je gezicht hier komt laten zien om open deuren in te trappen, of misselijkmakende postings ( gisteren tegen Jappie) te doen!quote:
quote:
lieverd, je kent me toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Right, vraag me af hoe lang je dat vol kan houden
Komt niet door mij hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik schrik toch al lang niet meer van jou! Een licht beven over het ganse lijf, dat wel, maar dat is met een paar uurtjes verdwenen!![]()
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel raar dat jij alleen nog je gezicht hier komt laten zien om open deuren in te trappen, of misselijkmakende postings ( gisteren tegen Jappie) te doen!
deze is dus speciaal voor jou gemaakt: [afbeelding]
Zo, het werd tijd dat er eens iemand opstond en die kutbom de waarheid zei. Goed gedaan jochiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goed![]()
Ik hou wel van wat drama op de vroege dinsdagochtend! We kijken allemaal uit naar SabinasPuppiesRule, the musical!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit kutforum kan me eigenlijk nog weinig boeien, het "echtheidsgehalte" is me gewoon veuls te laag, ik denk ook dat dit me laatste bericht ooit hier is, het ga jullie goed![]()
Ach, ouderdom is een rekbaar begrip. Somiige mensen zijn op hun 20ste al bejaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Komt niet door mij hoor. [afbeelding]
Zal de ouderdom wel zijn, als jij en PH daar allebei last van hebben.![]()
Wat sta je nou stom te zwaaien, zurebom, is je arm uit de kom geschotenquote:
Dan is Talitha nu al zwaar-bejaard!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ach, ouderdom is een rekbaar begrip. Somiige mensen zijn op hun 20ste al bejaard![]()
Kutforum en echtheidsgehalte....en dat terwijl jij , ph52, onder 4 namen postquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, het werd tijd dat er eens iemand opstond en die kutbom de waarheid zei. Goed gedaan jochie![]()
Met Jamai in de hoofdrolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat drama op de vroege dinsdagochtend! We kijken allemaal uit naar SabinasPuppiesRule, the musical!
Ik ben toch godverdomme Amivedi niet ????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat sta je nou stom te zwaaien, zurebom, is je arm uit de kom geschotenGa liever achter dat jong aan, dat je net weggejaagd hebt.
Soms vliegen de woorden vanzelf op het schermpje en hoef je achteraf alleen de scheldwoorden nog weghalenquote:
Een klein beetje menselijk waardigheid, is dat nou zo veel gevraagd ? Zelfs de mods verlenen die service http://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben toch godverdomme Amivedi niet ????![]()
Schelden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Soms vliegen de woorden vanzelf op het schermpje en hoef je achteraf alleen de scheldwoorden nog weghalen![]()
Ik las die post in het fb....ik zeek onderhand in m'n broek...fantastischquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een klein beetje menselijk waardigheid, is dat nou zo veel gevraagd ? Zelfs de mods verlenen die service http://www.slachtofferhulp.nl/
Heb ik niet gedaanquote:
En jij dus al weer terug in de luiers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dan is Talitha nu al zwaar-bejaard!![]()
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij dus al weer terug in de luiers.
Kinky kan leuk zijn, maar dit gaat mij te verquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!![]()
En bedankt hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Slaap lekker en doe Mevr. Kribbet de groetjes![]()
Weer slaag gehad, pik?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedankt heVrouwen schijnen het niet prettig te vinden als je ze midden in de nacht wakker maakt met de mededeling: he, sliep je
je krijgt de groeten van Dizzy-Lizzy!
![]()
![]()
Ik ben altijd aardig voor oude mannetjes. Zelfs als ze zo lek zijn als een mandje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dar komt omdat jij me altijd zo pampert!![]()
quote:
@PH52: Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig voor oude mannetjes. Zelfs als ze zo lek zijn als een mandje.![]()
Juist! Die Krabbit is gewoon een ondankbaar stuk vreten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lekker, met een Palmpje en een goede sigaar![]()
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik heb Adriaan al gebeld!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een "bassie kom toch weer terug!!" topic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |