Deze nicht zal nooit (meer) rennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt helemaal goed hoor of ga jij ook rennen net als de echte nichten![]()
In dat geval, the fight is onquote:
net zo hard als je dobloquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Deze nicht zal nooit (meer) rennenIk ga zo hard als mijn rollator gaat
![]()
En nu iets nieuws vertellenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
hey! it was'nt me![]()
Ik geil nu op nomen!![]()
quote:
Morgen als eerste FB openen en tellen hoeveel jank-berichten er staan van Oortjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
In navolging op het eerdere topic en bijbehorende geklaag in FB![]()
![]()
![]()
![]()
misschien blocked ze wel iedereen op haar msnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen als eerste FB openen en tellen hoeveel jank-berichten er staan van Oortje![]()
Heequote:
quote:
En dat is haar buurvrouw, de oppas en 8 huismoedertjes, wat een gemisquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien blocked ze wel iedereen op haar msn![]()
jankjurk!
internet zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is haar buurvrouw, de oppas en 8 huismoedertjes, wat een gemis![]()
Ik ken die hele nikky nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop eend, we weten dat jij hier de pc nicht bent...nikky uitdagen is er niet bij bij je!![]()
Ha! Ze kan me niet eens blocken, heeft m'n msn niet eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien blocked ze wel iedereen op haar msn![]()
jankjurk!
En nog erger, SC ook niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
internet zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken die hele nikky niet![]()
Heb weinig problemen met haar, zij voert uit wat aangedragen wordt...
Heb dan ook meer problemen met de aandragers, maar die aandrager was de mod die ik nog het meeste mag, dus dat is een klein probleempje
Al mijn woede op flugel projecteren danmaar
Neej, flugel is lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb dan ook meer problemen met de aandragers, maar die aandrager was de mod die ik nog het meeste mag, dus dat is een klein probleempje
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neej, flugel is liev![]()
Ze mag alleen geen wiet bij me kopen
En we janken nog even doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij me wel niet weer weg hebbenquote:
Ik heb binnenkort mijn (buiten) Afghaan droogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sinds ze mij niet meer antwoord op normaal gestelde vragen, komt dat voorlopig niet meer goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik wens je een hele fijne nachtrust lieverdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
en nu ga ik echt pitten!
ajuus mensen !
Oke, niet aan mij gericht maar je wordt nu wel een beetje vervelendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe graag wil jij me wel niet weer weg hebben![]()
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mijn (buiten) Afghaan droog![]()
![]()
![]()
Je moest eens weten hoelang ik jou al vervelend vindquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, niet aan mij gericht maar je wordt nu wel een beetje vervelend![]()
Eendje is mijn liefje en jij als Anton Heyboerquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandt![]()
Hoelang al dan? Vanaf het begin zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoelang ik jou al vervelend vind![]()
Zo is dat schatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendje is mijn liefje en jij bent als Anton Heyboer met zijn vrouwen, ik wil af en toe wel even rellen![]()
donderdag 2 juni 2005 @ 01:26 om precies te zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoelang al dan? Vanaf het begin zeker![]()
Zodra Bommie gevlogen is komt het Eendje aangelopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat schat
Jammer dat ie weg is alleen
Haai schatjuhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kijk je wel met je dingus, we willen natuurlijk niet dat je in sloot belandt![]()
HHHEEEEE Dizzyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Haai schatjuhzal ik de groetjes aan me mannetje doen van je
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat schat
Jammer dat ie weg is alleen
Heeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oke, dus PC eend heeft last van vooroordelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
donderdag 2 juni 2005 @ 01:26 om precies te zijn
Hey Dizzy-lizzyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja lang geleden he, dat je dat nog weet johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HHHEEEEE Dizzy![]()
Heb je hem achter de computer geschopt
![]()
Dat is lang geleden zeg, alles goed![]()
Zou je me behalve dat geintje van net even een voorbeeld kunnen geven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, dus PC eend heeft last van vooroordelen![]()
Geeft niet hoor, ik vind jou nog steeds geweldig maar het gezeur over je ban is zo vermoeiend![]()
Oops en behalve mijn oprotgeintjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou je me behalve dat geintje van net even een voorbeeld kunnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |