24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond durenquote:
48 uur staat er al weer een tijdjequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond duren)
In de keuken wordt E10 weer onder de loep genomen
Volgens mij is het 48 uur, maar omdat er de boodschappen voor de hele week mee verdiend kan worden is het toch een weekopdracht, al duurt het maar een uurquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond duren)
In de keuken wordt E10 weer onder de loep genomen
Dankjewelquote:
tis gewoon een patsertjequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
E10 krijgt echt niks mee nadat gesprek met Sem
Tja, onder het vloerkleed geveegd... geen excuses dus blijft sudderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef Bartoli het volgende:
Haalt Tijn Semih nu weer door het slijk? oude koeien uit de sloot halen enzo
Marcia vroeg aan Tijn of alles nu weer oke was tussen hem en Semih en toen antwoorden Tijn van niet omdat..en toen kwam dat oude koeien verhaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef Bartoli het volgende:
Haalt Tijn Semih nu weer door het slijk? oude koeien uit de sloot halen enzo
Je ziet bij bewoners die uit huis komen en op fok terechtkomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, onder het vloerkleed geveegd... geen excuses dus blijft sudderen.
Helemaal met je eens. Ooooooh wat hoop ik dat Semih eruit moet; wat een opluchting. Ik kan die jongen niet meer aanhoren. Hij laat niemand, maar dan ook niemand uitpraten; hij hoort alleen zichzelf. En nu nog even op de valreep zichzelf schoon praten. No way sultan!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik vind Semih ook een patsertje
Ze waren alleen in de lounge.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
hallo...!
waren er anderen aanwezig bij het Semih-e10 gesprek?
wat was de reactie van de anderen?
face-2-face gesprek niemand erbijquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
hallo...!
waren er anderen aanwezig bij het Semih-e10 gesprek?
wat was de reactie van de anderen?
hoe vertelde E10 het aan de anderen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze waren alleen in de lounge.
Uiteraard was bij het navertellen iedereen bij Semih pro Semih en iedereen bij E10 pro E10, zoals altijd
Nee want hij heeft het fout.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
Rik kent de songfestival nummers weer....hoe cliche
hij heeft er niet echt iets over verteld. Hij antwoordde alleen met veel ge-uh en ge-oh toen rik er naar vroegquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe vertelde E10 het aan de anderen?
Zie beetje streamverslagen. Hij zei dat Semih naar hem toekwam en hij geen tijd had, wilde eerst even douchen. En vertelde dat er niet "besproken" was maar meer "gesproken" en dat hij niet zoveel aan het gesprek had.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe vertelde E10 het aan de anderen?
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie beetje streamverslagen. Hij zei dat Semih naar hem toekwam en hij geen tijd had, wilde eerst even douchen. En vertelde dat er niet "besproken" was maar meer "gesproken" en dat hij niet zoveel aan het gesprek had.
Daarnaast kon hij er niet veel mee, en Semih en hij, dat zullen geen vrienden meer worden nee.
Ofwel: plofkop is enorm hypocriet bezig, want tijdens het face to face gesprek met Semih werd hij gewoon enorm onder de vloeg geveegd met zijn rechts-extremistische uitspraken, terwijl hij zelf een halfbloedje is, maar wellicht heeft hij gewoon de intelligentie niet om het te begrijpen.
En Etiënne had van dat monoloog zelf een dialoog kunnen maken als hij zinnige dingen zou zeggen. Nu wisten we allemaal al dat Etiënne een dom naief mannetje is, die geleefd wordt door zijn vrienden maar nu blijkt ook nog eens dat hij diezelfde vrienden verloochend door alle woorden terug te nemen. Sorry maar aan windvaandtypes als Etiënne heb ik écht een broertje dood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef NS het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.
Inderdaad. Omdat Etiënne te dom is om met repliek te komen betekend het niet dat Semih zich genuanceerder moet uitdrukken. Ik mis de nuance in de uitspraak "Rot rop naar je eigen land" van Etiënne namelijk ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Verida het volgende:
hij is genoeg aan het woord geweest met al zijn gedraai en gekonkel, ik vond het niet echt een monoloog van semih
ik ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Verida het volgende:
hij is genoeg aan het woord geweest met al zijn gedraai en gekonkel, ik vond het niet echt een monoloog van semih
Ach, het is maar hoe je het bekijkt c.q. hoe je luistert!!! Ieder zijn vrijheid van mening, toch???quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
E10mm had gewoon niets zinnigs te zeggen
Motiveer je mening s als je wil?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt c.q. hoe je luistert!!! Ieder zijn vrijheid van mening, toch???![]()
Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:57 schreef NS het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef NS het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.
Motiveer je mening eens als je wil?
Hoe oud ben je? 16?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:02 schreef NS het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hey,.. zo ging de discussie semih vs. e<10 ook![]()
Inderdaad, dat is niet de eerste keer trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk dat Talpa de racistische opmerkingen naar Semih weglaat in de uitzending![]()
Omdat daar geen achterban meer van in huis isquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Waarom doen de bewoners Hilde en Janine zo graag na?
het is een relnichtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, motiveer je mening gewoon i.p.v. van dit kinderachtige geneuzel.
quote:
En er niet op reageren is de beste remediequote:
nope,.. ik gaf ook backup maar dat werd niet goed begrepen,... niet geheel verrassendquote:
[COS 407] Semih confronteert E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Heb het even gemist, motivatie van wat?
Dit is zó off topic btw![]()
jajajajaja... hij is leukquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..].
.
Laatste keer spam voor wie 'm nog niet gezien heeft
Ik hoop voor Egbert dattie naar huis kan. Die gast is daar totaal niet op zijn plaats.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
jajajajaja... hij is leuk.. vooral de muziekkeuze is super !!!!
mich neemt semih nog ff een keer voor die weg moet (hoop van niet btw)
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry net een kind die NS![]()
ben ook eens benieuwd naar zijn motivatie
Ik hoop dat die er nog even in blijft, ik vind het zo'n lieverdjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop voor Egbert dattie naar huis kan. Die gast is daar totaal niet op zijn plaats.
Ga eens kijken of de trein er al isquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.
Ah nu maak je van jou probleem, iets niet kunnen bewoorden, ons probleem. Snap je dat een beetje? Zo niet jammer dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.
als je bang bent dat je motivatie niet wordt gelezen, kun je misschien beter helemaal niet reageren, dat kan namelijk ook niet goed gelezen worden. maar dit is nogal offtopicquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ga er ook maar voor staan.quote:
ik snap je aan ene kant wel. Motivaties die verkeerd geinterpreteerd worden en het dan een eigen leven gaat leiden. Aan de andere kant wie zegt dat wij het niet begrijpenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie ook nog ff blijven, heb niks tegen Jeroen maar vind hem helaas de mindere an het stelquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er nog even in blijft, ik vind het zo'n lieverdje![]()
Jeroen is gisteravond als 1 van de weinige niet door de mand gevallen. Hij koos voor niemand partij, toen Egbert dat nodig had sprak hij op een normaal niveau met 'm i.p.v. hem te betuttelen en d.m.v. zijn (onbedoelde) humor relativeert hij een hoop.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Verida het volgende:
laat alsjeblieft jeroen eruit gaan, die voegt echt helemaal niets toe
En mijn mening verkondig en onderbouw ik dan ook.quote:
Oké, ik zal mijn motivatie geven. In eerste instantie heb ik gezegd dat ik voor deze keer partij kies voor Etienne wat betreft het gesprek tusen Etienne en Semih.Ik heb namelijk kinderen die al een stuk ouder zijn dan Etienne (dus ik ben al iets ouder dan 16) en zie Etienne als een jongetje dat nog veel moet leren. Vanaf het begin van BB6 had ik al zoiets van: pffffff Etiennne, doe niet zo eng! Daarentegen is Semih 27 en ook vanaf het begin van BB6 heb ik bij Semih ook zo mijn mening. Ik vind dat Semih de mensen niet uit laat praten; midden in het verhaal van wie dan ook kan hij diegene onderbreken met zijn verhaal en dat vind ik storend. Ook naar Micheline heb ik hem als een wat overheersend persoon gezien. Om nu even terug te komen op het gesprek van vanmiddag tussen Etienne en Semih kan ik je uitleggen dat Etienne nog veel te leren heeft wat betreft een meningsuiting met verstand onderbouwen en wat betreft Semih vind ik dat hij met zijn 7 jaren ouder nog moet leren om iemand uit te laten spreken en de mogelijkheid aan de ander bieden om zijn verhaal af te maken en ook te luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
En mijn mening verkondig en onderbouw ik dan ook.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef wolferl het volgende:
Domme fout van BB en Bridget.
Jeroen had 48% stemmen en Semih 27% dus Semih had de geheime opdracht moeten doen.
het kan wel zo het nu gaat maar ze zei dat dr zusjes hun zin kregen met Semih onder het bed..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom denken jullie allemaal dat Bridget een fout maakt?
Nu wel dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef Bartoli het volgende:
Wolferl semih staat 4wk genomineerd dus die kan zijn nominatie zo niet ontnomen worden. Anders is BB niet meer harder dan ooit
In je betoog benoem je alleen negatieve punten van anderen. Ik heb geen 1 positief punt betreffende Etiënne gelezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:09 schreef NS het volgende:
[..]
Oké, ik zal mijn motivatie geven. In eerste instantie heb ik gezegd dat ik voor deze keer partij kies voor Etienne wat betreft het gesprek tusen Etienne en Semih.Ik heb namelijk kinderen die al een stuk ouder zijn dan Etienne (dus ik ben al iets ouder dan 16) en zie Etienne als een jongetje dat nog veel moet leren. Vanaf het begin van BB6 had ik al zoiets van: pffffff Etiennne, doe niet zo eng! Daarentegen is Semih 27 en ook vanaf het begin van BB6 heb ik bij Semih ook zo mijn mening. Ik vind dat Semih de mensen niet uit laat praten; midden in het verhaal van wie dan ook kan hij diegene onderbreken met zijn verhaal en dat vind ik storend. Ook naar Micheline heb ik hem als een wat overheersend persoon gezien. Om nu even terug te komen op het gesprek van vanmiddag tussen Etienne en Semih kan ik je uitleggen dat Etienne nog veel te leren heeft wat betreft een meningsuiting met verstand onderbouwen en wat betreft Semih vind ik dat hij met zijn 7 jaren ouder nog moet leren om iemand uit te laten spreken en de mogelijkheid aan de ander bieden om zijn verhaal af te maken en ook te luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.
Dit was het zo'n beetje, maar mocht je dit nog niet voldoende vinden dan lees ik dat wel.
P.S. Ik ben hier niet op dit forum om te rellen, integendeel!!! Met mijn reacties ging ik ervanuit dat ik wel begrepen zou worden. Ik ben dus geen relnicht, maar een vrouw van 56 jaren en ik BB^leuk vind om naar te kijken. oké?
Het is raar omdat de 2 met de minste stemmen eigenlijk weg zouden moetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Waarom is t zo raar dat Jeroen onder dat bed moet liggen? Misschien is t wel juist omdat hij de populairste is dat er niet op hem gestemd mag worden. Daarnaast gaven de zusjes aan dat ze liever Semih wilde omdat hij kleiner is en Bridget speculeerde mijn inziens daarop door. Al met al vind ik niet dat Bridget een fout heeft gemaakt.
hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef wolferl het volgende:
Domme fout van BB en Bridget.
Jeroen had 48% stemmen en Semih 27% dus Semih had de geheime opdracht moeten doen.
Dat weten de bewoners toch niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is raar omdat de 2 met de minste stemmen eigenlijk weg zouden moeten
Jeroen kwam door een deur, in de rechterhoek van de kamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:44 schreef T-lex het volgende:
Denk dat ze hem gewoon door zo'n raampje binnen hebben gedropt! Andere manier kan ik niet verzinnen...Daar zal BB dan ook wel de princessenkamer voor af hebben gesloten vanmiddag. ("technische reden")
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:. Hahahaha.
De zusjes moeten gewoon iedereen de kamer uithouden, dat lijkt me nagenoeg onmogelijk.
Doe mij ook zo'n deur...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:47 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Jeroen kwam door een deur, in de rechterhoek van de kamer.
Inderdaad. Ze moeten gewoon een smoes verzinnen waarom niemandop hun kamer mag. Priveredenen ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.
Gewoon niet daar slapen is de beste optie...Mo kan zonder problemen (even Rob buiten beschouwing houdendquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.
Als ze daar helemaal niet gaan slapen, loop je weer de kans dat iemand anders dat wel doet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon niet daar slapen is de beste optie...Mo kan zonder problemen (even Rob buiten beschouwing houdend) bij Tijn slapen.
![]()
Moet alleen Sa nog een smoes verzinnen om uit de kamer te blijven met E10.
24 uurs opdracht dus iedereen is te moe om op de kamer te komen van de zusjes.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat nooit lukken
Ah nu snap ik t inderdaad. Dat is echt dom van r, als de bewoners nadenken hebben ze dat zo door.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:51 schreef berney het volgende:
Jongens, ik snap het niet meer. Semih moest er toch uit in plaats van Jeroen? Dan heeft die blonde snol een mega fout gemaakt.
ben benieuwd hoe Hummie tegen d'r tekeer gaat.
Nou, niet. Dit is dé manier om Joentje te beschermen tegen een nominatie volgende week...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:51 schreef berney het volgende:
Jongens, ik snap het niet meer. Semih moest er toch uit in plaats van Jeroen? Dan heeft die blonde snol een mega fout gemaakt.
Het kon Semih niet zijn, omdat deze dan z'n nominatie zou ontlopen (ze moeten zodirect nomineren), wat niet eerlijk is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
De kussens liggen wel erg netjes, zo aan de zijkant.
Ik wist ook niet beter dat de nummer 2, Semih onder het bed had moeten liggen, maar dat terzijde.
Semih zou ook eruit moeten, maar dat snapten ze daar weer niet..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:51 schreef berney het volgende:
Tis een opdracht voor de zusjes, niet voor BB natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom zeggen ze gewoon niet dat big brother de prinsessenkamer offlimit heeft gemaakt tot donderdag en dat de zusjes dan weer op de andere slaapkamers gaan?
Schijnt een heell aag bed te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:58 schreef T-lex het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom jeroen niet gewoon helemaal onder dat bed gaat liggen? Is die bang int donker?
dan heb je het niet helemaal goed begrepenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben net thuis en begrijp dat Egbert en Jeroen gelijk aantal stemmen hadden. Dus Semih heeft weer geluk gehad. Ik had niet verwacht dat Jeroen eruit zou moeten.
Briljant.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:00 schreef riri het volgende:
Ze moeten het bed iets van de kant afschuiven en jeroen daar achter leggen...dan ergens een dekbed wat over is vandaan halen en dat achter het bed over hem heen leggen en dan tussen neus en lippen door tegen de andere bewoners zeggen dat ze het bed van de kant af hebben geschoven omdat er veel geluid vanachter die muur vandaan kwam waardoor ze niet konden slapen 's nachts...een soort bromgeluid van een of ander apparaat aan de andere kant van de muur of zo wat door het bed van de muur af te trekken niet meer te horen is waardoor het geluid niet meer te horen is en ze gewoon weer kunnen slapen.
Het dekbed wat ze over jeroen heen leggen zeggen ze dan dat ze dat daar neer hebben gelegd als isolatie of zo tussen het bed en de muur en dat niemand dat moet veranderen omdat ze dat zo precies hebben neergelegd zodat dat bromgeluid niet meer te horen is en dat niemand dat mag veranderen.
Volgens mij is dat de beste oplossing
Ja maar de bewoners weten nu niet beter of Jeroen is weg, wat had dat uitgemaakt of Semih ook zogenaamd weg was geweest. Hij staat toch nog minimaal 2 keer genomineerd. Stemmen op Semih konden ze toch al niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef Bartoli het volgende:
Wolferl semih staat 4wk genomineerd dus die kan zijn nominatie zo niet ontnomen worden. Anders is BB niet meer harder dan ooit
dat valt enorm op en als zij er niet slapen, slapen er wel weer anderen doorgaansquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
De beste oplossing: de zusjes moeten gewoon niet naar bed gaan, dan heeft geen enkele bewoner een reden om naar de prinsessenkamer te gaan.
Was maar een garpje. Heb alles wel gezien hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef n1ek het volgende:
[..]
dan heb je het niet helemaal goed begrepen
hier staat meer info over de geheime missie :-)
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar de bewoners weten nu niet beter of Jeroen is weg, wat had dat uitgemaakt of Semih ook zogenaamd weg was geweest. Hij staat toch nog minimaal 2 keer genomineerd. Stemmen op Semih konden ze toch al niet.
En BB harder dan ooit?
Laat meniet lachen, BB softer dan ooit is een betere zin.
Nu de weekopdracht, marathondansen???? softer dan soft.
Nee als het mislukt zitten hun ook op de bankquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voor Jeroen is de opdracht al bijna geslaagd, er wordt nu immers genomineerd door de bewoners.
Nee, dan zijn ze alleen een vrijstelling kwijt voor volgende week. Wat Jeroen betreft zou ik straks gewoon de kamer binnen lopen, na de nominaties.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee als het mislukt zitten hun ook op de bank
Niet terecht. Ik kan heel ver met wolfer meegaan. Zeg eens eerlijk, Peter. Brengt BB dit jaar wat het aan ons, de kijker, heeft beloofd?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan niet, als je het niet leuk meer vindt, of te soft vindt.
En het hangt van toeval aan elkaar, eerder stonden Semih en Marlies genomineerd, en toen werden dat ineens Etiënne en Marcel.
Soms heeft iemand geluk, soms heeft iemand pech.
Ja duh, maar dan kunnen de zusjes nog wel zeggen dat het op orders van BB isquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tis een opdracht voor de zusjes, niet voor BB natuurlijk
Nee hoor. Is door niemand gezegd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee als het mislukt zitten hun ook op de bank
michelinequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:10 schreef mspoez het volgende:
BB wil een aantal mensen er in houden: Jeroen kan niet genomineerd worden nu, de zusjes verdienen een vrijstelling en Tijn heeft nog zijn joker. De kanshebbers voor de bank volgende week zijn dus Marcia, Marlies, Rik, E10 en eh...dat was het toch?
Dat is elk jaar zo, ik zie wel wat er gebeurt en hou me niet vast aan beloftes, dat kijkt een stuk makkelijker. En wat maakt dat softe nou uit? Als het leuk is om naar te kijken? De opdrachten vind ik tot nu toe best aardig en afwisselend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niet terecht. Ik kan heel ver met wolfer meegaan. Zeg eens eerlijk, Peter. Brengt BB dit jaar wat het aan ons, de kijker, heeft beloofd?
Laatste reaktie van mij op dit punt, anders wordt het teveel offtopic.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Niet terecht. Ik kan heel ver met wolfer meegaan. Zeg eens eerlijk, Peter. Brengt BB dit jaar wat het aan ons, de kijker, heeft beloofd?
zelfde wss als met ingrid in BB5quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reactie van de bewoners als ze zien dat Jeroen niet weg is
Dan zijn er altijd nieuwsgierige die gaan kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Als de zusjes nou gewoon in de groep zeggen: 'jongens, wij willen graag dat er tot woensdag middag NIEMAND in onze slaapkamer komt. Willen jullie dat voor ons doen? En aub geen vragen stellen en ons gewoon vertrouwen."
Ik vind een softe editie best bezwaarlijk als de kijker wordt warm gemaakt met kreten als 'hardste Big Brother ooit'!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo, ik zie wel wat er gebeurt en hou me niet vast aan beloftes, dat kijkt een stuk makkelijker. En wat maakt dat softe nou uit? Als het leuk is om naar te kijken? De opdrachten vind ik tot nu toe best aardig en afwisselend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |