24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond durenquote:
48 uur staat er al weer een tijdjequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond duren)
In de keuken wordt E10 weer onder de loep genomen
Volgens mij is het 48 uur, maar omdat er de boodschappen voor de hele week mee verdiend kan worden is het toch een weekopdracht, al duurt het maar een uurquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
24uur is bij mij één dag (al zal het van bv vanavond tot morgenavond duren)
In de keuken wordt E10 weer onder de loep genomen
Dankjewelquote:
tis gewoon een patsertjequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:43 schreef Bartoli het volgende:
E10 krijgt echt niks mee nadat gesprek met Sem
Tja, onder het vloerkleed geveegd... geen excuses dus blijft sudderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef Bartoli het volgende:
Haalt Tijn Semih nu weer door het slijk? oude koeien uit de sloot halen enzo
Marcia vroeg aan Tijn of alles nu weer oke was tussen hem en Semih en toen antwoorden Tijn van niet omdat..en toen kwam dat oude koeien verhaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef Bartoli het volgende:
Haalt Tijn Semih nu weer door het slijk? oude koeien uit de sloot halen enzo
Je ziet bij bewoners die uit huis komen en op fok terechtkomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja, onder het vloerkleed geveegd... geen excuses dus blijft sudderen.
Helemaal met je eens. Ooooooh wat hoop ik dat Semih eruit moet; wat een opluchting. Ik kan die jongen niet meer aanhoren. Hij laat niemand, maar dan ook niemand uitpraten; hij hoort alleen zichzelf. En nu nog even op de valreep zichzelf schoon praten. No way sultan!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik vind Semih ook een patsertje
Ze waren alleen in de lounge.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
hallo...!
waren er anderen aanwezig bij het Semih-e10 gesprek?
wat was de reactie van de anderen?
face-2-face gesprek niemand erbijquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef avonne het volgende:
hallo...!
waren er anderen aanwezig bij het Semih-e10 gesprek?
wat was de reactie van de anderen?
hoe vertelde E10 het aan de anderen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze waren alleen in de lounge.
Uiteraard was bij het navertellen iedereen bij Semih pro Semih en iedereen bij E10 pro E10, zoals altijd
Nee want hij heeft het fout.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
Rik kent de songfestival nummers weer....hoe cliche
hij heeft er niet echt iets over verteld. Hij antwoordde alleen met veel ge-uh en ge-oh toen rik er naar vroegquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe vertelde E10 het aan de anderen?
Zie beetje streamverslagen. Hij zei dat Semih naar hem toekwam en hij geen tijd had, wilde eerst even douchen. En vertelde dat er niet "besproken" was maar meer "gesproken" en dat hij niet zoveel aan het gesprek had.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe vertelde E10 het aan de anderen?
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie beetje streamverslagen. Hij zei dat Semih naar hem toekwam en hij geen tijd had, wilde eerst even douchen. En vertelde dat er niet "besproken" was maar meer "gesproken" en dat hij niet zoveel aan het gesprek had.
Daarnaast kon hij er niet veel mee, en Semih en hij, dat zullen geen vrienden meer worden nee.
Ofwel: plofkop is enorm hypocriet bezig, want tijdens het face to face gesprek met Semih werd hij gewoon enorm onder de vloeg geveegd met zijn rechts-extremistische uitspraken, terwijl hij zelf een halfbloedje is, maar wellicht heeft hij gewoon de intelligentie niet om het te begrijpen.
En Etiënne had van dat monoloog zelf een dialoog kunnen maken als hij zinnige dingen zou zeggen. Nu wisten we allemaal al dat Etiënne een dom naief mannetje is, die geleefd wordt door zijn vrienden maar nu blijkt ook nog eens dat hij diezelfde vrienden verloochend door alle woorden terug te nemen. Sorry maar aan windvaandtypes als Etiënne heb ik écht een broertje dood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef NS het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.
Inderdaad. Omdat Etiënne te dom is om met repliek te komen betekend het niet dat Semih zich genuanceerder moet uitdrukken. Ik mis de nuance in de uitspraak "Rot rop naar je eigen land" van Etiënne namelijk ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Verida het volgende:
hij is genoeg aan het woord geweest met al zijn gedraai en gekonkel, ik vond het niet echt een monoloog van semih
ik ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Verida het volgende:
hij is genoeg aan het woord geweest met al zijn gedraai en gekonkel, ik vond het niet echt een monoloog van semih
Ach, het is maar hoe je het bekijkt c.q. hoe je luistert!!! Ieder zijn vrijheid van mening, toch???quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:42 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
E10mm had gewoon niets zinnigs te zeggen
Motiveer je mening s als je wil?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt c.q. hoe je luistert!!! Ieder zijn vrijheid van mening, toch???![]()
Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:57 schreef NS het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef NS het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.
Motiveer je mening eens als je wil?
Hoe oud ben je? 16?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:02 schreef NS het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hey,.. zo ging de discussie semih vs. e<10 ook![]()
Inderdaad, dat is niet de eerste keer trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk dat Talpa de racistische opmerkingen naar Semih weglaat in de uitzending![]()
Omdat daar geen achterban meer van in huis isquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Waarom doen de bewoners Hilde en Janine zo graag na?
het is een relnichtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, motiveer je mening gewoon i.p.v. van dit kinderachtige geneuzel.
quote:
En er niet op reageren is de beste remediequote:
nope,.. ik gaf ook backup maar dat werd niet goed begrepen,... niet geheel verrassendquote:
[COS 407] Semih confronteert E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Heb het even gemist, motivatie van wat?
Dit is zó off topic btw![]()
jajajajaja... hij is leukquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..].
.
Laatste keer spam voor wie 'm nog niet gezien heeft
Ik hoop voor Egbert dattie naar huis kan. Die gast is daar totaal niet op zijn plaats.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
jajajajaja... hij is leuk.. vooral de muziekkeuze is super !!!!
mich neemt semih nog ff een keer voor die weg moet (hoop van niet btw)
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry net een kind die NS![]()
ben ook eens benieuwd naar zijn motivatie
Ik hoop dat die er nog even in blijft, ik vind het zo'n lieverdjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop voor Egbert dattie naar huis kan. Die gast is daar totaal niet op zijn plaats.
Ga eens kijken of de trein er al isquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.
Ah nu maak je van jou probleem, iets niet kunnen bewoorden, ons probleem. Snap je dat een beetje? Zo niet jammer dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verstandig!!! Wat als ik een motivatie zou geven? Dan wordt dat dus niet goed gelezen, vandaar geen motivatie. Snappen jullie dat een beetje? Zo niet, jammer dan.
als je bang bent dat je motivatie niet wordt gelezen, kun je misschien beter helemaal niet reageren, dat kan namelijk ook niet goed gelezen worden. maar dit is nogal offtopicquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Ga er ook maar voor staan.quote:
ik snap je aan ene kant wel. Motivaties die verkeerd geinterpreteerd worden en het dan een eigen leven gaat leiden. Aan de andere kant wie zegt dat wij het niet begrijpenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef NS het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie ook nog ff blijven, heb niks tegen Jeroen maar vind hem helaas de mindere an het stelquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er nog even in blijft, ik vind het zo'n lieverdje![]()
Jeroen is gisteravond als 1 van de weinige niet door de mand gevallen. Hij koos voor niemand partij, toen Egbert dat nodig had sprak hij op een normaal niveau met 'm i.p.v. hem te betuttelen en d.m.v. zijn (onbedoelde) humor relativeert hij een hoop.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Verida het volgende:
laat alsjeblieft jeroen eruit gaan, die voegt echt helemaal niets toe
En mijn mening verkondig en onderbouw ik dan ook.quote:
Oké, ik zal mijn motivatie geven. In eerste instantie heb ik gezegd dat ik voor deze keer partij kies voor Etienne wat betreft het gesprek tusen Etienne en Semih.Ik heb namelijk kinderen die al een stuk ouder zijn dan Etienne (dus ik ben al iets ouder dan 16) en zie Etienne als een jongetje dat nog veel moet leren. Vanaf het begin van BB6 had ik al zoiets van: pffffff Etiennne, doe niet zo eng! Daarentegen is Semih 27 en ook vanaf het begin van BB6 heb ik bij Semih ook zo mijn mening. Ik vind dat Semih de mensen niet uit laat praten; midden in het verhaal van wie dan ook kan hij diegene onderbreken met zijn verhaal en dat vind ik storend. Ook naar Micheline heb ik hem als een wat overheersend persoon gezien. Om nu even terug te komen op het gesprek van vanmiddag tussen Etienne en Semih kan ik je uitleggen dat Etienne nog veel te leren heeft wat betreft een meningsuiting met verstand onderbouwen en wat betreft Semih vind ik dat hij met zijn 7 jaren ouder nog moet leren om iemand uit te laten spreken en de mogelijkheid aan de ander bieden om zijn verhaal af te maken en ook te luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
En mijn mening verkondig en onderbouw ik dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |