Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:57 schreef NS het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef NS het volgende:
[..]
Op dit moment moet ik Etienne gelijk geven. Het was ook geen dialoog, maar een monoloog van Semih.
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en zoals t klokje thuis tikt, tikt t nergens.
Motiveer je mening eens als je wil?
Hoe oud ben je? 16?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:02 schreef NS het volgende:
[..]
Zo'n antwoord had ik al verwacht en nu vraag je nog om mijn motivatie?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hey,.. zo ging de discussie semih vs. e<10 ook![]()
Inderdaad, dat is niet de eerste keer trouwensquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk dat Talpa de racistische opmerkingen naar Semih weglaat in de uitzending![]()
Omdat daar geen achterban meer van in huis isquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
Waarom doen de bewoners Hilde en Janine zo graag na?
het is een relnichtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, motiveer je mening gewoon i.p.v. van dit kinderachtige geneuzel.
quote:
En er niet op reageren is de beste remediequote:
nope,.. ik gaf ook backup maar dat werd niet goed begrepen,... niet geheel verrassendquote:
[COS 407] Semih confronteert E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Heb het even gemist, motivatie van wat?
Dit is zó off topic btw![]()
jajajajaja... hij is leukquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..].
.
Laatste keer spam voor wie 'm nog niet gezien heeft
Ik hoop voor Egbert dattie naar huis kan. Die gast is daar totaal niet op zijn plaats.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
jajajajaja... hij is leuk.. vooral de muziekkeuze is super !!!!
mich neemt semih nog ff een keer voor die weg moet (hoop van niet btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |