hahaha... ik wist wel dat ik dat niet heb gedroomdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb je niet gedroomd nee...![]()
E10 schrok ook wel een beetje van de vraag...."ik zit met een vraag, daar kan jij me blijkbaar antwoord op geven e10...wat is mijn eigen land?" Heerlijk droog dit...![]()
e10 zei toen ook, laat hem lekker oprotten naar zijn eigen bed, oh daar ligt hij al dus dat kan nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
S: "Vertel mij eens, wat is mijn eigen land?"
Ofzo.
Hopen dat Talpa dit nog weet te monteren vanavond.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
Dit zijn de gesprekken die BB gisteren bij het exit-diner wilde horen.
E10 probeert zo van Sem af te geraken maar het zal denk ik alleen maar tegen hem werken straks bij de nominaties.quote:
Monique en Marlies denk ik ook wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
E10 probeert zo van Sem af te geraken maar het zal denk ik alleen maar tegen hem werken straks bij de nominaties.
Mich/Sem stemmen alvast op hem denk ik zo
Sab heeft iig nog een fatsoenlijk kapsel. Mo heeft zich onder handen laten nemen door Rik en ziet er sindsdien uit als een verlopen huisvrouw op de weekmarkt. Het kapsel van Jeroen houdt trouwens ook niet over.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Morwen het volgende:
Dat Sab nog haren heeft uberhaupt...............Dat eeuwige gepluk en gefriemel.![]()
Door simpel te zeggen ik neem het terug is ie er niet vanaf af. Haha, die Semih, go Semih!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef arneaux het volgende:
Etiënne weet echt niet goed hoe ie t allemaal moet rechtpraten.
Zoals ik het begreep heeft de fohn het haar van Mo verpest en Rik was het daarmee eens, conclusie van Rik: gewoon een staartje in doen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef Jammie het volgende:
[..]
Sab heeft iig nog een fatsoenlijk kapsel. Mo heeft zich onder handen laten nemen door Rik en ziet er sindsdien uit als een verlopen huisvrouw op de weekmarkt. Het kapsel van Jeroen houdt trouwens ook niet over.
Conclusie: Rik kennie knippe.![]()
Semih wordt er ook niet echt serieus kwaad om ofzo dat typeert hem ook welquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Dit is weer een groot pluspunt voor Semih. Volgens mij is er niemand die Etiënne verder aanspreekt op zijn uitspraken.
Volgens mij van Michelline.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
Hoe wist Semih eigenlijk dat Etienne dat geroepen heeft?
volgens mij van Michquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
Das alleen maar heel erg goed. Semih moet gewoon blijven en dat roep ik al heel de tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih wordt er ook niet echt serieus kwaad om ofzo dat typeert hem ook wel. Hij blijft vrij rustig in het gesprek tegen E10.
Rik: "Hé pisnicht"![]()
van Micheline, maar die heeft dus ook niet alles gehoord. Rik wel maar die zegt niks eroverquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
Ik ook, Semih moet blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das alleen maar heel erg goed. Semih moet gewoon blijven en dat roep ik al heel de tijd.
Hij is niet zo driftig normaal hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Morwen het volgende:
Semih bleef wel heeeeel erg kalm.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef Ecila111 het volgende:
Verschil in houding van Sem en E10 als ze weglopen. Sem rechtop en effe lekker pisse, e10 met z'n staart knobbel tussen z'n benen.....
Heb je ermee geknikkerd, Palmpje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is niet zo driftig normaal hoor
ik denk dat jij de klemtoon van gewoon bij hem verkeerd begrijpt. Hij bedoeld denk ik dat sem normaal moet blijven doenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik denk dat jij de klemtoon van gewoon bij hem verkeerd begrijpt. Hij bedoeld denk ik dat sem normaal moet blijven doen![]()
nee nu is het geen week- maar een dagopdrachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef PC eend het volgende:
De kans dat we weer een weekopdracht krijgen is nu heel erg klein![]()
2 daagse oppdrachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee nu is het geen week- maar een dagopdracht![]()
Da's PC Eend al.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef Lady-night het volgende:
Sem is de relativist. Klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |