Hij's idd erg mooi, vooral die Requiem for a dream soundtrack is erg toepasselijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
Compilatie 1001 nachten feest.
Ja ik weet t, spam, maar ik ben er trots op.
goeie muziekkeuzequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
Helemaal super !!! Echt een meesterwerk !!! ( voel me net Sjaan, maar meen het echtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
Het was misschien dan ook handiger als je er niet hier mee gespamd had.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
Harstikke bedankt, maar ik denk dat de mods t ook kunnen waarderen als je de reactie Stream filmpjes daar plaatst.
Ik zie dat mijn inspanning gewaardeerd word.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het was misschien dan ook handiger als je er niet hier mee gespamd had.![]()
Zal idd 13.00 Woensdag tot 13.00 Donderdag worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie trouwens nu wel het volgende staan op de BB site over die Weekopdracht:
We kunnen wel verklappen dat de Weekopdracht in het midden van de week begint.
Dus NIET vanavond, maar ws. woensdag denk ik
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
Harstikke bedankt, maar ik denk dat de mods t ook kunnen waarderen als je de reactie Stream filmpjes daar plaatst.
Zeker!! kan m nog niet kijken, maar kan niet wachten tot ik thuis ben!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn inspanning gewaardeerd word.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn inspanning gewaardeerd word.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
ga nou niet de altruïst uithangen. Je doet het niet uit goedertierenheid, maar omdat je het leuk vindt om te maken en er complimenten voor te krijgen.
Ik krijg dat kutfilmpje niet eens aan de praat trouwens.
Heb geen streams, waarom reageert Sabrina afkeurend?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:45 schreef CartWOman het volgende:
Semih naar E10: 'Kunnen we even praten?'
E10: 'Eerst even douchen als je het niet erg vindt.'
E10 naar de douche, en Sabrina reageert afkeurend.
Eindelijk.![]()
Complimenten! Dat mag je vaker doen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
E10 lag bij haar, en toen hij wegliep om dus te gaan douchen zei ze tegen Jeroen: 'Nou zeg, komt Semih speciaal naar 'm toe... moet hij eerst douchen, arme Sem...'quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Heb geen streams, waarom reageert Sabrina afkeurend?
Zit echt te wachten op een rel tussen die 2, E10 en Sa dus
Egoïst? Eerder narcist als ik jou mag geloven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
ga nou niet de altruïst uithangen. Je doet het niet uit goedertierenheid, maar omdat je het leuk vindt om te maken en er complimenten voor te krijgen.
Ik krijg dat kutfilmpje niet eens aan de praat trouwens.
Tijdens de volgende spectaculaire Weekopdracht, die 48 uur zal duren, [...]quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zal idd 13.00 Woensdag tot 13.00 Donderdag worden.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:54 schreef dl3b het volgende:
[..]
Tijdens de volgende spectaculaire Weekopdracht, die 48 uur zal duren, [...]
Ze hebben het gewijzigd op de site.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Daarnet quotte iemand dat het 24 uur zou gaan duren.... Nah ja, we zullen wel zien
A, ok, 48 uur is leuker ook trouwens. Uitputten die handelquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben het gewijzigd op de site.![]()
Leuk gedaan areaux!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
E10cm krimpt tot E6cmquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Toon_Tetten het volgende:
nu is e10 niet meer zo stoer
Ja, dat tilt de discussie naar een bijna meta-fysisch niveau! Echt iets voor E10...quote:
Geweldig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:27 schreef arneaux het volgende:
Heb je niet gedroomd nee...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:11 schreef Fikkert het volgende:
hij zei naar ZN EIGEN LAND ... of heb ik dat gedroomd ????
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
S: "Vertel mij eens, wat is mijn eigen land?"
Ofzo.
Vroeg ie dat echt?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb je niet gedroomd nee...![]()
E10 schrok ook wel een beetje van de vraag...."ik zit met een vraag, daar kan jij me blijkbaar antwoord op geven e10...wat is mijn eigen land?" Heerlijk droog dit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |