Lijkt mij ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef wolferl het volgende:
Domme fout van BB en Bridget.
Jeroen had 48% stemmen en Semih 27% dus Semih had de geheime opdracht moeten doen.
het kan wel zo het nu gaat maar ze zei dat dr zusjes hun zin kregen met Semih onder het bed..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom denken jullie allemaal dat Bridget een fout maakt?
Nu wel dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef Bartoli het volgende:
Wolferl semih staat 4wk genomineerd dus die kan zijn nominatie zo niet ontnomen worden. Anders is BB niet meer harder dan ooit
In je betoog benoem je alleen negatieve punten van anderen. Ik heb geen 1 positief punt betreffende Etiënne gelezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:09 schreef NS het volgende:
[..]
Oké, ik zal mijn motivatie geven. In eerste instantie heb ik gezegd dat ik voor deze keer partij kies voor Etienne wat betreft het gesprek tusen Etienne en Semih.Ik heb namelijk kinderen die al een stuk ouder zijn dan Etienne (dus ik ben al iets ouder dan 16) en zie Etienne als een jongetje dat nog veel moet leren. Vanaf het begin van BB6 had ik al zoiets van: pffffff Etiennne, doe niet zo eng! Daarentegen is Semih 27 en ook vanaf het begin van BB6 heb ik bij Semih ook zo mijn mening. Ik vind dat Semih de mensen niet uit laat praten; midden in het verhaal van wie dan ook kan hij diegene onderbreken met zijn verhaal en dat vind ik storend. Ook naar Micheline heb ik hem als een wat overheersend persoon gezien. Om nu even terug te komen op het gesprek van vanmiddag tussen Etienne en Semih kan ik je uitleggen dat Etienne nog veel te leren heeft wat betreft een meningsuiting met verstand onderbouwen en wat betreft Semih vind ik dat hij met zijn 7 jaren ouder nog moet leren om iemand uit te laten spreken en de mogelijkheid aan de ander bieden om zijn verhaal af te maken en ook te luisteren naar wat de ander te zeggen heeft.
Dit was het zo'n beetje, maar mocht je dit nog niet voldoende vinden dan lees ik dat wel.
P.S. Ik ben hier niet op dit forum om te rellen, integendeel!!! Met mijn reacties ging ik ervanuit dat ik wel begrepen zou worden. Ik ben dus geen relnicht, maar een vrouw van 56 jaren en ik BB^leuk vind om naar te kijken. oké?
Het is raar omdat de 2 met de minste stemmen eigenlijk weg zouden moetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Waarom is t zo raar dat Jeroen onder dat bed moet liggen? Misschien is t wel juist omdat hij de populairste is dat er niet op hem gestemd mag worden. Daarnaast gaven de zusjes aan dat ze liever Semih wilde omdat hij kleiner is en Bridget speculeerde mijn inziens daarop door. Al met al vind ik niet dat Bridget een fout heeft gemaakt.
hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef wolferl het volgende:
Domme fout van BB en Bridget.
Jeroen had 48% stemmen en Semih 27% dus Semih had de geheime opdracht moeten doen.
Dat weten de bewoners toch niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is raar omdat de 2 met de minste stemmen eigenlijk weg zouden moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |