Jeroen kwam door een deur, in de rechterhoek van de kamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:44 schreef T-lex het volgende:
Denk dat ze hem gewoon door zo'n raampje binnen hebben gedropt! Andere manier kan ik niet verzinnen...Daar zal BB dan ook wel de princessenkamer voor af hebben gesloten vanmiddag. ("technische reden")
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:. Hahahaha.
De zusjes moeten gewoon iedereen de kamer uithouden, dat lijkt me nagenoeg onmogelijk.
Doe mij ook zo'n deur...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:47 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Jeroen kwam door een deur, in de rechterhoek van de kamer.
Inderdaad. Ze moeten gewoon een smoes verzinnen waarom niemandop hun kamer mag. Priveredenen ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.
Gewoon niet daar slapen is de beste optie...Mo kan zonder problemen (even Rob buiten beschouwing houdendquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien door er zelf zo weinig mogelijk te komen. En pas heel erg laat gaan slapen.
Als ze daar helemaal niet gaan slapen, loop je weer de kans dat iemand anders dat wel doet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon niet daar slapen is de beste optie...Mo kan zonder problemen (even Rob buiten beschouwing houdend) bij Tijn slapen.
![]()
Moet alleen Sa nog een smoes verzinnen om uit de kamer te blijven met E10.
24 uurs opdracht dus iedereen is te moe om op de kamer te komen van de zusjes.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat nooit lukken
Ah nu snap ik t inderdaad. Dat is echt dom van r, als de bewoners nadenken hebben ze dat zo door.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:51 schreef berney het volgende:
Jongens, ik snap het niet meer. Semih moest er toch uit in plaats van Jeroen? Dan heeft die blonde snol een mega fout gemaakt.
ben benieuwd hoe Hummie tegen d'r tekeer gaat.
Nou, niet. Dit is dé manier om Joentje te beschermen tegen een nominatie volgende week...quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:51 schreef berney het volgende:
Jongens, ik snap het niet meer. Semih moest er toch uit in plaats van Jeroen? Dan heeft die blonde snol een mega fout gemaakt.
ben benieuwd hoe Hummie tegen d'r tekeer gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |