Hoop ik ook!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef Radobe het volgende:
Oeh oeh vanavond weer! Ik hoop dat die ruzie uitgebreid in beeld komt!
Modellen zijn meestal lelijkerdsquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef plakkert- het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal wel lelijk :/
quote:
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sanne moet er nou maar eens uit vanavond!
Haar persoonlijkheid staat me idd niet aan, en ik ontken niet dat ze goed op de foto staat.. ik vind haar alleen totaal niet mooi, dan kan je nog zo goed op de foto staan, maar mijn smaak is het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)
Thema hebben ze wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
new york... wel cool dat ze wel beetje het concept volgen
maar ik mis wel een aantal antm thangs:
- goed uitgewerkt thema per aflevering (how to deal with paparazzi, movement, aswirrrrrrrl etc)
- samenhang (waarom gaat iemand er nou werkelijk uit, etc)
- duidelijke seriematige opbouw
daarentegen vind ik de fotos vrij proessioneel, soms erg editorial, en vind ik het voor een nederlandse serie vrij goed.
Jaa, dat viel me ook al opquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
Ik heb even teruggespoeld; het was maar heel even te zien. Ik vond het best meevallen, leek op een soort tennisoutfit. Niks schandelijks imo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
Jammer, ik had die hoochie-coochie outfit van Sylvia gemist
Bij sanna haar clavicula'squote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
King of style jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Trouwens, die king of style is eng. "Kom eens bij papa"
Helemaal niet, ze is de enige met zo'n uitgemergeld lijf van alle deelneemsters. De rest heeft tenminste fatsoenlijke vormen, Sanne is gewoon een plank. Haar loopje vond ik ook niks, net Jan Klaassenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Ja, ze is skinny, maar dat hoort he, bij modellen.
Hey, dat had ik vroeger ook! Nog steeds wel, eigenlijk... Mensen die dan zeggen dat je boos kijkt, kijken gewoon niet goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef Chanty87 het volgende:
Vind 't wel stom dat ze Marcia's foto zaten te bekritiseren om d'r boze uitdrukking. Zo'n uitdrukking hebben sommige mensen nu eenmaalVroeger zeiden mensen ook constant tegen mij dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl dat gewoon mijn normale uitdrukking is. Kan je gewoon niks aan doen. Ik vond die zwart-witte foto juist een hele mooie uitdrukking geven, veel emotie kwam ervan af.
Maar dat ze dan niet eens kritiek leverden op die xylofoon-ribbenkast van Sanne vind ik echt belachelijk
Sylvia is niet dom...ze doet zich volgens mij alleen een beetje dom voor...en dat irriteert de jury steeds meer..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die Sylvia wint... Niet de snuggerste, maar wel het mooist..
Ovo, brrr... lelijke rotkop (Sylvana Simons hater)
Daisy, tsja, mag tweede worden...
Sanne... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld......
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering, ze worden beter met de week(alleen jammer dat ze knippen bij het stukje Nickelback, dat gesprek had ik willen horen
)
Op de website staat er ook van haar een zwart-wit foto, dus ik denk dat ze dat er gewoon uitgeknipt hebben...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp
leuke aflevering vanavond, alleen vond ik het écht stom dat ovo als enige enkel een springfoto kreeg en niet zo'n mooie zwartwit close-up....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.
Tsja, of dat nou was omdat ze niet durfde, niet wilde, of omdat dat het enige woord was dat ze kende..
Ovo: lijkt me een heel leuk sympathiek meisje. Maar ik heb me nog niet één keer kunnen betrappen dat ik onder de indruk van haar was.quote:... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld
ja, hallo, vertel eens danquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik een spoiler kan plaatsen, maar een vriend van mij werkt in het tv wereldje en zei dat Tyra hier voor een supersnel bezoek was 2 weken terug voor de finale en hij vertelde me ook al de winnaar..maar omdat heel vaak Marcia werd genoemd twijfelde ik. Maar nu weet ik het denk ik wel zeker al hou ik nog een slag om de arm aangezien het met uitgaan onder de alcohol werd gezegd.
Sylvia mag van mij winnen, schitterende foto, stom hoe Karin Swerink haar gelijk naar beneden bracht door te zeggen dat het kwam door de goede fotograaf, deed ze bij Sanne ook niet.
Sanne is wel degene die het internationaal op de catwalks super zou doen. Ze heeft totaal geen persoonlijkheid maar goed dat heb je niet nodig op een catwalk, ze fotografeer briljant.
ovo vind ik wel ok maar niet echt mooi
Daisy is leuk, supermooi foto maar kijkt soms doods
Marcia vind ik een schatje maar soms leek het alsof ze geen energie had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Grote kans dat zij het meisje is dat spoorloos was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Sanne heeft wel de kwaliteiten om dit te winnen, maar ik kreeg toch sterk de indruk dat ze geen reet begreep van die uitleg in het engels
maarja dat kan geleerd worden...
Geef mij dan maar zo'n doodse meid.... sorry hoor maar ik ben het niet met je eens.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
ff een paar stukjes gequote;quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef Crush65 het volgende:
Ik bedoel, die foto van Ovo was aardig, maar ze had totaal geen nek in dat shot. Ik heb ook helaas die hele opmerking gemist van een van de jury-leden over dat 'strippen tot op je string' en hoe dat afliep. Kan iemand me even bijpraten daarover? Verder toch een erg leuk programma.
Inderdaad, en dat zit daar met zo'n sneu topje aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef kruimel_20 het volgende:
en dat strippen gebeurde achter de schermen dus daar is niets van uitgezonden![]()
vind die nederlandse catwalk dame maar een raar mens.... alsof ze de hiptste vrouw is van NY
'Oh ze heet ook echt Ford!'quote:
Ze kwam op mij ook erg nerveus over. Trillende overslaande stem en zo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:42 schreef PowerPoes het volgende:
Ik vond Katie Ford er niet representatief uitzien. Haar haardos leek wel een savanne!
Sanne staat geweldig op foto's, maar dan vooral haar pose en haar uitdrukking. Dat haar botten overal te zien zijn, vind ik ook niet bepaald mooi. En dat slechte Engels van haar.. Ik dacht eerst nog dat het zenuwen waren, maar volgens mij kan ze 't echt niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Die felrode lippenstift en amper oogmake-up. Het zal wel mode zijn, maar vond haar er erg slecht uitzien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Ja, dat heeft hij wel gezegd hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Natalie het volgende:
En ligt het aan mij of hadden ze helemaal niet vertelt wat voor prijs ze bij de 'challenge' konden winnen? Ik zag Sanne met een mooie rode jurk en pumps in d'r handen, dus ik gok dat ze dat gewonnen heeft. Maar zover me bijstaat hebben ze dat nooit verteld. Vanavond eens opletten bij de herhaling.
Héél kortquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij wel gezegd hoorheel kort
Ja, ze heeft iets wat bepaalde 'sterren' ook hebben. Die gaan we terug zien, in wat voor vorm dan ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef Zuignapje het volgende:
Laten we wel wezen, ik denk dat Sylvia degene zal zijn die het meeste overhoudt aan haar deelname. Of ze nu wel of niet wint. Ze is nu al spraakmakend en in advertenties te zien. Mensen vinden het leuk om haar te zien, omdat ze zp lekker hysterisch is en je nooit weet wat ze nu weer gaat doen.
Vond Yfke's decolleté ook kwel redelijk risquéquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat zit daar met zo'n sneu topje aan.
de jurk die haar te groot was, ging volgens mij naar Marcia. Dan zou zij dus nog magerder zijn dan Marcia...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef Crush65 het volgende:
Inderdaad nog even over de 'graatmagere' Sanne: In het begin was er nogal wat kritiek op Marcia omdat ze zo mager was, er werd haar zelfs een ander eet-patroon aangeraden. Sorry???! En Sanne dan? Dat kind ziet er uit alsof ze uit een Servisch martelkamp komt. En inderdaad, doe alsjeblieft iets aan je talen!![]()
De maten van Marcia, volgens de Max Models-site:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
de jurk die haar te groot was, ging volgens mij naar Marcia. Dan zou zij dus nog magerder zijn dan Marcia...
Sylvia is Paris IIquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft iets wat bepaalde 'sterren' ook hebben. Die gaan we terug zien, in wat voor vorm dan ook.
Whehehequote:
Ze hebben die Sanne toen toch ook getest, en het bleek dat zij vooral erg weinig spiermassa heeft. Daar is ze volgens mij nu ook voor aan het trainen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:27 schreef Crush65 het volgende:
Inderdaad nog even over de 'graatmagere' Sanne: In het begin was er nogal wat kritiek op Marcia omdat ze zo mager was, er werd haar zelfs een ander eet-patroon aangeraden. Sorry???! En Sanne dan? Dat kind ziet er uit alsof ze uit een Servisch martelkamp komt. En inderdaad, doe alsjeblieft iets aan je talen!![]()
Dat was toch een kerel? Een grote brede neger die zich als een meid gedraagt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:36 schreef karoltje het volgende:
Aaaagh ik heb me zo geiriteerd aan dat catwalk-wijf (Mariane ofzo?). Gatverdamme wat is dat een naar mens.
Sylvia mocht geen rosé tijdens een shoot, terwijl ze aan het werk was. Dat is toch wat anders?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Natalie het volgende:
Om die rosé van Frederique moest ik ook wel lachen. Sylvia mocht niet, maar dat Frederique het deed was geen probleem
Als je die meiden iets wil leren, moet je zelf ook het goede voorbeeld geven. Denk ik dan weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Sylvia mocht geen rosé tijdens een shoot, terwijl ze aan het werk was. Dat is toch wat anders?
Die is ook al heel oud voor een model, en ziet er ook zo uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daisy doet het ook erg goed.
Op de catwalk vind ik haar wel goed overkomen, gisteravond met die sjaal bv.quote:Ovo, ik weet het niet.
Vloeiend Engels spreken kan je leren toch? Als je een taal nooit gebruikt sta je best wel met een bek vol tanden in het begin als je het echt moet gaan spreken. Er komen volgens mij ladingen modellen aan in NY die in het begin nauwelijks engels spreken. Gisele sprak toch ook geen engels?quote:En Sanne. Tja. Mooie foto's, maar ik vind inderdaad haar ribben erg eng. En dat ze geen Engels kan is al helemaal een grote error, hoe wil ze dan ooit een TOPmodel worden?
ja dat heb ik ook wel jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, lelijk, zeg maar als ze haar bril op heeft en begint te lachen denk ik altijd van: doe het maar niet.
Ik vond het grappig hoe ze zo een half betoog zat te houden hoe zwaar en serieus het allemaal wel niet was, met dan een groot glas rosé in d'r handen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je die meiden iets wil leren, moet je zelf ook het goede voorbeeld geven. Denk ik dan weer
Dat heb ik dus ook! Haar hele wenkbrauwen zijn gewoon onzichtbaar waardoor ze een heel verbaasd Pipo de Clown-gezicht krijgt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die Karin ziet er inderdaad níet uit. Dat onze prins van de make-up haar niet aanraadde om iets op haar hoofd te smeren snap ik dan ook niet. Hallo lippen, waar is de rest van je hoofd?
In Nederland heb je zoveel te maken met de Engelse taal, dat het me gewoon verbaast dat ze het niet beter spreekt. In 't belang van haar carrière hoop ik dat ze snel een cursusje zal nemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef boneyard het volgende:
sanne's slechte engels blijft raar, natuurlijk is niet iedereen even goed met taal. maar na 5 vwo hoor je echt meer kennis te hebben dan dit.
Beter storend a la Sylvia, dan arrogant en agressief a la bijv. Naomi Campbell. Dat schijnt echt een verschikkelijk mens te zijn.quote:sylvia zal nog wel ver komen, doet het goed op fotos maar verder vind ik er een storend mens.
Die mept en gooit er inderdaad als een lieve lust op los.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat schijnt echt een verschikkelijk mens te zijn.
diep? en persoonlik? wat dat betreft is antm gewoon een tyra-banks show! I dit, I dat....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:27 schreef ivetje het volgende:
En yfke, vind idd dat "gezellig doen" met de meiden ook erg nep overkomen...ziet eruit alsof het zo voor de camera ff gezellig is en daarna weer verder. Vind dat bij ANTM wat oprechter overkomen, als Tyra met de meiden praat is het ook echt diepgaand en niet oppervlakkig enzo. Tyra laat dan ook vaak wat over zichzelf los wat het persoonlijk maakt. Daar hou ik wel van
Nou, Tyra heeft het wat vaker over problemen thuis, familie etc. ipv "goh, dit jurkje staat je ook wel leuk" of "hee meid, wat leuk om je te zien" zoals Yfke doet. Overigens valt het me niet op dat Tyra alleen maar over zichzelf praat, die zet wat dat betreft een stuk beter een show neer dan Yfke doet qua spontaan overkomen naar de kandidaten toequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
diep? en persoonlik? wat dat betreft is antm gewoon een tyra-banks show! I dit, I dat....
Correct.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef ivetje het volgende:
Hmm...hij is dus donkerder gemaakt zodat we haar lippen niet zien ofzo
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef ivetje het volgende:
Hmm...hij is dus donkerder gemaakt zodat we haar lippen niet zien ofzo
Dat denk ik ook ja...wel goed gevonden overigensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.
Op die eerste is het haar ook wel erg flets iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.
Een blonde beaver!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Annika valt er ook iets interessants op te merken als je goed kijkt.![]()
[afbeelding]
ik denk tweede of derde, denk dat Annie de Rooij gaat winnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Relin het volgende:
"How do you do?"
"18"
![]()
![]()
Ik denk dat Daisy gaat winnen. Hoop ik iig wel
Streep...bosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Inderdaad. Een streep onderaan ja.
quote:
Ik moest lachen ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef Molline het volgende:
Marcia komt zo bij Jensen!!! Samen met Dominique.![]()
ik vond ze niet echt mooi nee. Ik kreeg meer dat idee waarbij je gekleurde t-shirts met touw erom in de bleek zet, weet je ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wie vond die sjaals van Yfke ook te lelijk...? Ze kosten 199 e per stuk
Ja, was net een soort eend-monster.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Natalie het volgende:
Die felrode lippenstift en amper oogmake-up. Het zal wel mode zijn, maar vond haar er erg slecht uitzien.
Wel een ideaal moment om je sjalen aan te prijzen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wie vond die sjaals van Yfke ook te lelijk...? Ze kosten 199 e per stuk
Inderdaad, daar zat ik ook al over na te denken. Na een dag New York had ik al door hoe het stratenpatroon in elkaar zit, dus hoe moeilijk kan die opdracht zijn? Maar ja, 7th Avenue is wel errug lang hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef franktic het volgende:
weheh dat wordt lachen volgende week.
Als er 1 stad in de wereld is waar je zoooo gemakkelijk de weg vinden kan is het wel NY! En dan 7th avenue niet kunnen vinden?
Het is net andersom. Je zet witte t-shirt met touw erom heen in een verfbad. Dat heet batikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt mooi nee. Ik kreeg meer dat idee waarbij je gekleurde t-shirts met touw erom in de bleek zet, weet je ..
nee dat heet Tie dyequote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:54 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is net andersom. Je zet witte t-shirt met touw erom heen in een verfbad. Dat heet batikken.
En ik vond die sjaals ook niet mooi. Ze zijn sowieso veel te groot om echt als sjaal te dragen.
Iemand gisteravond nog Jensen gezien? Dominique en Marcia zaten op de bank.
Oh okee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dat heet Tie dyebatikken is met vloeibare was een figuurtje tekenen op een lap stof en 'm dan verven
Tja, ik niet, dat merk je.quote:* Puckzzz is half hippie/alto geweest in d'r tijd
Agreed.quote:en die sjaals waren afgrijselijk en ik vond het een zeer goedkope manier om je produkt te pushen
die discussie is al helemaal uitgemolkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:52 schreef Molline het volgende:
Ze zeiden bij Jensen dat over drie (?) weken de uitslag bekend wordt gemaakt in een live-show, dus het lijkt me sterk dat de winnares al bekend is.
Marcia was trouwens niet al te vrolijk, maar dat zou ik ook niet worden van Jensen.![]()
Inderdaad, toen ze zo zei "oooh dat is denk ik de mooiste foto die ooit van me is gemaakt!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:27 schreef ivetje het volgende:
Sylvia heeft overal dezelfde gezichtsuitdrukking. Ze staat overal met haar mond een stukje open op, lippen beetje getuit zoals Charmayne deed en proberen zwoel te kijken. Daar haal je het niet mee gok ik zo, vind dat echt minder aan Sylvia.
Wat dat betreft had dat jurylid dus wel gelijk, dat dat voornamelijk te danken was aan de fotograaf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ze zo zei "oooh dat is denk ik de mooiste foto die ooit van me is gemaakt!!![]()
![]()
" dacht ik ook van, eeh.. zo zien zowat al je foto's er toch uit?
![]()
Ik vond Marcia een van de besten, dus vind het ook jammer. Ik erger me ook dood aan dat gedoe met die foto's, dan zit er weer een been niet goed, dan zie je een arm niet in beeld.. kies dan een foto uit waar alles wel goed opstaat, stelletje zeikerdsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef Crush65 het volgende:
Ik zal de enige wel zijn, maar ik vind het jammer dat Marcia er uit is. Zij was de enige die zich niet zo liet meeslepen door het hele gedoe en gewoon lekker zichzelf bleef. Maar ja, ze boekte gewoon te weinig vooruitgang. Waar ik me ook waanzinnig aan erger is dat: 'en dit is je beste foto' en dan komt er bij sommigen toch een draaak van een foto te voorschijn! En dan krijgt die persoon een lading kritiek over zich heen terwijl zij toch niet degene is die die foto uit kiest? Ik bedoel, die foto van Ovo was aardig, maar ze had totaal geen nek in dat shot. Het lijkt ook wel of er per aflevering een 'scape-goat' (weet effe het nederlandse woord niet) moet worden neegezet. Dat de hele aflevering word afgezeken. In vorige afleveringen was dat Anne Marie, en nu dus Marcia. Dat gedoe met die schoenen moest natuurlijk uitgebreid in beeld.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:05 schreef miki het volgende:
Bijvoorbeeld dat ze alleen maar meedeed om haar sieradenlijn te promoten.
Jawel, in de eerste aflevering.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb Sylvia nog nooit over een sieradenlijn gehoord?
Is dat al geweest?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:05 schreef miki het volgende:
In de Yes van deze week staat een interview met Anna Marie, waarin ze best wat leuke uitlatingen doet over haar tijd in HNTM. Een paar quotes:
...
Wat is het meest schokkende wat je hebt meegemaakt? Dat Ovo flauwviel tijdens de eliminatie.
...
Ik kan het me ook niet herinneren. En Annemarie is er al uit, dus kennelijk is het niet uitgezonden? Vaag.quote:
Al was het maar voor Sylvia's reactie op dit voorstelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:00 schreef Emmetje37 het volgende:
Ze hadden beter Sylvia een kort koppie kunnen geven
Daar zapte ik ook toevallig voorbij en het viel me idd ook op. In HNTM vond ik haar niets, maar nu ziet ze er echt goed uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren even naar Shownieuws gekeken, daar was er een item waarbij ze op bezoek gaan bij bekende Nederlanders. Gisteren was dat dus met Anna Marie en ik moet zeggen dat ze er nu veel en veel mooier uitziet dan dat ze er bij Holland's Next Top Model eruitzag.![]()
Maakt ze ook diadeempjes voor koninginnen en prinsesjes, lolquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die denkt écht dat ze Sylvie Meis is geloof ik.
Het lijkt me dat het de taak van de fotograaf is, de foto zo te maken dat alles wat er op moet, erop staat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:35 schreef Natalie het volgende:
Tijdens die fotoshoot op het terras moesten ze op een gegeven moment springen. Aan 't einde van de aflevering lieten ze een aantal foto's zien waarop dus idd af en toe een been niet op de kiek stond.
Kan het nog zo'n goede fotograaf zijn, maar als er een been op de foto ontbreekt, dan vind ik het een vreemde foto.
Zegt mij ook niets. Waarschijnlijk eruit geknipt. Kan niet anders.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren. En Annemarie is er al uit, dus kennelijk is het niet uitgezonden? Vaag.
de Hans Textiel inderdaad, whehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Sanne. Tja. Mooie foto's, maar ik vind inderdaad haar ribben erg eng. En dat ze geen Engels kan is al helemaal een grote error, hoe wil ze dan ooit een TOPmodel worden? Leuk voor het foldertje van de Hans Textiel ofzo, maar hoe wil ze ooit echt aan de top werken?
Ik vind constant datzelfde commentaar van Jan en Alleman (jury en die mensen erom heen) dat Sylvia er te dellerig uitziet wel flauw worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:46 schreef boneyard het volgende:
ze zorgt inderdaad wel deels voor de kijkcijfers, maar haar foto's doen het ook goed bij de jury, dus het is niet alleen op basis van haar gedrag dat ze blijft denk ik (hoop ik).
Modellen mogen wel lachen, alhoewel sommige coutouriers expliciet vragen om een neutraal gezicht waar andere weer een big smile willen zien. De meeste zijn echter zo gefocust op het lopen dat ze wat serieuzer kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Legally_Brunette het volgende:
uuuhhh daar gaat het toch ook om als model, kleding showen op de catwalk en niet je hoofdDaarom mogen modellen toch ook nooit lachen..
En zelf loopt ie rond in een shirt met een V-hals tot zn navel. Daar worden we blij vanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wat ik ook zo dom vond: die negert tegen Sylvia: "je hebt een te drukke jurk aan en nu let ik niet meer op je gezicht omdat ik afgeleid wordt door de jurk"
uuuhhh daar gaat het toch ook om als model, kleding showen op de catwalk en niet je hoofdDaarom mogen modellen toch ook nooit lachen..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Molline het volgende:
@ shiNinG_staR: "wat heb jij een prachtige avatar" denk ik iedere keer als ik je voorbij zie komen![]()
Sorry dat ik het zeg maar Yfke isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef static het volgende:
Ik vind Yfke het toch niet zo heel slecht doen hoor.
niemand vergeten volgens mij, ze zijn nu nog met 4 over.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:48 schreef thaleia het volgende:
En wie ben ik nu nog vergeten? Iemand die kennelijk weinig indruk heeft gemaakt
Ik heb ook altijd het idee dat de autocue achter de modellen meeloopt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Bij Yfke heb ik altijd het idee dat ze alles maar van een briefje op zit te lezen.
Maar verder is het een leuke meid hoor.
Haha, dat had ik nog helemaal niet gezien:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die foto ernaast lijkt ze er helemaal op.
"How tall are you?" "I'm 18 years old."quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Een VWO-scholiere die niet weet wat: 'How tall are you' en het woord 'inches' betekent?!!!
Ja, zag ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Syl heeft een dikke kont in die broek.
Ze had in elk geval wel de structuur van de stad door, i.t.t. Silviaquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef brando het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook.
En heeft Sanne VWO??!! Onderwijs stelt ook niets meer voor![]()
En Sylvia's lompe gedrag ook, ze geeft de verkeerde een hand, wil neerploffen in die stoel....het kind kent haar plaats niet, het is als een olifant in een porseleinkast.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:48 schreef Lotjeb het volgende:
Ow.... Sanne's engels bezorgt me plaatsvervangende schaamte...![]()
Volgens mij vliegt Ovo er deze week ook uit..eerst dat gedoe met dat go & see en nu dit met die photoshoot..eindelijk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:10 schreef MiLalaa het volgende:
pff, die Ovo wordt nog dommer dan Sylvia
Ze heeft haar VWO dit jaar afgesloten, doet nu bedrijfskundequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
Sanne is echt erg.
En ze doet VWO!
Heeft ze engels in de 1e laten vallen ofzo?
Wlaaah! Dat dacht ik ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef pietje008 het volgende:
Wat kan die Yfke trouwens slecht praten zeg..
Ik dacht.. "goonsie" .. leuk stukje modellen jargon ofzo![]()
blijkt dat ze go & see bedoeld![]()
Dat mens heeft ook hele rare ogen. De linker lijkt wel roodbruin, terwijl de rechter blauw is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef Miss-V het volgende:
Wtf heeft die Karin dan, d'r gezicht wit, maar de rest knalrood![]()
Mmm, tja, wij hadden dat ook al ns aangekaart in de vorige 4 delenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Sinds aflevering 1 had ik nx meer gezien, tot vanavond.
Wat praat die Yfke ontzettend irritant!!
Ten eerste heeft ze een ordinair ondertoontje (net zoals mensen die 5 als vaif uitspreken, maar dan iets subtieler)
Ten tweede klinkt ze bij de eliminatie ontzettend vlak en monotoon. Alsof ze haar riedeltje zo opleest.
Ten derde is haar uitspraak van het Engels ontzettend belabberd. Pas bij de derde keer verstond ik dat ze go-and-see zei. Ik kwam daarvoor niet verder dan kowensie. Ze had net zo goed Givenchy kunnen zeggen
Maar Yfke is zo slecht dat dat in dit deel ook nog drie keer gezegd mag wordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Samson het volgende:
Mmm, tja, wij hadden dat ook al ns aangekaart in de vorige 4 delen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |