abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42518048
...en hier verder.

Vorige deel: Hollands Next Top Model - deeltje V

Iedere maandag, 21:30, rtl5
herhaling: dinsdag, 21:30, rtl 7

De Deelneemsters:

Still in the running towards becoming Hallands Next Tap Maddel:

Annika

Anna Marie

Charmaine

Daisy

Katelijn

Marcia

Ovo

Sanne

Stefanie

Sylvia

De status totnutoe:

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 09-10-2006 18:28:14 ]
Whatever I want.
pi_42518287
Ben benieuwd vanavond, ben toch wel bang voor Ovo, al vind ik dr wel een leuke vrolijke meid (maar ik heb die ruzie met Sylvia natuurlijk nog niet gezien dus oordeel later misschien anders...)
Wat me trouwens toch weer opvalt bij die exit foto's is dat ik exit 1 (Kathelijn) juist het mooiste model vind
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42518385
Oeh oeh vanavond weer! Ik hoop dat die ruzie uitgebreid in beeld komt!
pi_42518463
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef Radobe het volgende:
Oeh oeh vanavond weer! Ik hoop dat die ruzie uitgebreid in beeld komt!
Hoop ik ook!
pi_42518488
Ik denk echt dat Ovo eruit gaat vanavond
pi_42518802
ik vind ze eigenlijk allemaal wel lelijk :/
pi_42518907
Allemaal lelijk, kutserie qua kwaliteit... bah.
Kutkloon.
pi_42518948
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef plakkert- het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal wel lelijk :/
Modellen zijn meestal lelijkerds
pi_42518992
Als ik over straat loop zie ik lekkerdere wijven.
pi_42519009
o god o god.. ik vermoed dat er in de Spits van vandaag een hint staat over wie er vanavond uit gaat.
pi_42519524
Hallo maiduh
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42519525
Sylvia ... duidelijk
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:04:44 #13
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_42519727
Dit meen je niet. Geen van deze verdient de titel en baan
Float like a butterfly, sting like a bee
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:14:23 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42520088
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:59 schreef Scandalous het volgende:
Hallo maiduh
!

new york... wel cool dat ze wel beetje het concept volgen
maar ik mis wel een aantal antm thangs:

- goed uitgewerkt thema per aflevering (how to deal with paparazzi, movement, aswirrrrrrrl etc)
- samenhang (waarom gaat iemand er nou werkelijk uit, etc)
- duidelijke seriematige opbouw

daarentegen vind ik de fotos vrij proessioneel, soms erg editorial, en vind ik het voor een nederlandse serie vrij goed.
put
your
clothes
on!
pi_42521893
Schijnt dat de winnares ook al op de Nederlandse Wiki stond...iemand zei dat, echter nu staat dat er niet meer.
pi_42522609
Sanne moet er nou maar eens uit vanavond !
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:30:14 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42522696
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sanne moet er nou maar eens uit vanavond !
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)
put
your
clothes
on!
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:31:04 #18
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_42522719
vanavond weer ! ben benieuwd naar de ruzie tussen ovo en sylvia
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_42524618
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)
Haar persoonlijkheid staat me idd niet aan, en ik ontken niet dat ze goed op de foto staat.. ik vind haar alleen totaal niet mooi, dan kan je nog zo goed op de foto staan, maar mijn smaak is het niet De andere meisjes vind ik gewoon veel mooier en leuker. Haar laatste Crystal Clear foto vond ik trouwens niet goed..
pi_42525288
Nog 3 minuten!
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42525440
En het is begonnen!
pi_42525574
Zagen we daar nou Frederique met een roseetje/rode wijn? Dat kán toch niet als model zijnde?! Dat is toch niet professioneel?!
pi_42525726
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

!

new york... wel cool dat ze wel beetje het concept volgen
maar ik mis wel een aantal antm thangs:

- goed uitgewerkt thema per aflevering (how to deal with paparazzi, movement, aswirrrrrrrl etc)
- samenhang (waarom gaat iemand er nou werkelijk uit, etc)
- duidelijke seriematige opbouw

daarentegen vind ik de fotos vrij proessioneel, soms erg editorial, en vind ik het voor een nederlandse serie vrij goed.
Thema hebben ze wel.
Make-up, gezondheid, acteren...
pi_42526052
Sylvia heeft een leuke manier van iemand om een mening vragen!
pi_42526096
En ze nu midden in de nacht dronken een shoot laten doen
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42526100
Daisy ziet er echt mooi uit bij dat stappen in 'n.. catsuit? wat was 't?
pi_42526137
Yfke zegt "je doet t echt heel goed" tegen Ovoooo.. Wel heel smerig als ze er dan vervolgens uitgestuurd zou worden!
pi_42526175
Go Sylvia!
(wel heel erg over-the-top dat ze naar de videocamera toedanst
pi_42526259
Hehe Sanne die nergens iets van snapt in het engels
Weinig kans dat ze een gesprek kan hebben met die nickelback gast

Yfke zag er trouwens weer echt lekker uit! iemand pics?
pi_42526306
En toen schonken ze champagne...dat vond ik natuurlijk helemaal gezellig
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_42526372
Ik vind dat jurkje van dat witblondje meisje veel leuker geknutseld dan die van dat donkere meisje..
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:24:15 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42526424
Ik vind Sylvia toch zoooo grappig

Maareh. Dan ben je in een club vol celebs. Je ziet er megahot uit en dan..kies je mannen van Nickelback uit.
pi_42526444
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:25:38 #35
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_42526450
Gaat Sylvia nu niet roepen dat ze het eruit moeten knippen?
...as always
pi_42526540
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
Jaa, dat viel me ook al op maar ja ze vonden die foto helemaal geweldig. Ik denk dat Marcia eruit gaat.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:32:12 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42526588
Jammer, ik had die hoochie-coochie outfit van Sylvia gemist
pi_42526589
Marcia nooo
pi_42526597
Jaaaaaaaa! ik had het goed! Marcia eruit! Maar ik vind het wel sneu voor d'r...
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:34:15 #40
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42526626
Wel verdorie, stomme Sylvia er nog in.
Whatever I want.
pi_42526645
Zo, Marcia er uit. Mocht ook wel, ze was nogal doods.
Hopelijk gaat Sylvia nu eindelijk eens wat aan haar hoochie voorkomen doen.
En Sanne gaat het wel maken. Ja, ze is skinny, maar dat hoort he, bij modellen.

Trouwens, die king of style is eng. "Kom eens bij papa"
pi_42526664
Eindelijk is M eruit. Met d'r uitdrukking alsof ze 24u per dag stoned is!
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:37:30 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42526692
Ik vind Sanne erg mooi hoor, op foto's. Ze kan hierna zo het vak in. Tis een schrale kip, maar op modefoto's is dat niet erg.
pi_42526695
O jee. Sylvia wordt weer voor hoer uitgemaakt..LOL
pi_42526702
Vind 't wel stom dat ze Marcia's foto zaten te bekritiseren om d'r boze uitdrukking. Zo'n uitdrukking hebben sommige mensen nu eenmaal Vroeger zeiden mensen ook constant tegen mij dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl dat gewoon mijn normale uitdrukking is. Kan je gewoon niks aan doen. Ik vond die zwart-witte foto juist een hele mooie uitdrukking geven, veel emotie kwam ervan af.

Maar dat ze dan niet eens kritiek leverden op die xylofoon-ribbenkast van Sanne vind ik echt belachelijk
pi_42526705
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
Jammer, ik had die hoochie-coochie outfit van Sylvia gemist
Ik heb even teruggespoeld; het was maar heel even te zien. Ik vond het best meevallen, leek op een soort tennisoutfit. Niks schandelijks imo.
pi_42526737
Die hele ''King of Style'' is een aanfluiting. Ik irriteer me mateloos aan dat mislukte ringetje in zijn oor, en als ie zijn waffel opentrekt. Jemig, wat een slisbek heeft die knul! En dan nog zijn visie op katoen..neuh, met die vent heb ik vrij weinig.

Sylvia & Daisy zijn mijn favorieten! Hopelijk komt Sanne volgende week te laat!

Worden jullie langzamerhand niet moe van Maybelline en Matrix?
pi_42526738
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Bij sanna haar clavicula's Hou ik ook niet van, gelijk zo bottig.

Marcia eruit, tsja vind het nou niet echt erg ofzo eigenlijk.
pi_42526744
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:

Trouwens, die king of style is eng. "Kom eens bij papa"
King of style ja

Gaan ze naar die super club in New York zie je hem erbij lopen in spijkerbroek en een shabby shirtje...
pi_42526756
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Ja, ze is skinny, maar dat hoort he, bij modellen.
Helemaal niet, ze is de enige met zo'n uitgemergeld lijf van alle deelneemsters. De rest heeft tenminste fatsoenlijke vormen, Sanne is gewoon een plank. Haar loopje vond ik ook niks, net Jan Klaassen Ze is net als Sylvia ontzettend fotogeniek, maar daar houdt het wel bij op imo.
pi_42526790
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef Chanty87 het volgende:
Vind 't wel stom dat ze Marcia's foto zaten te bekritiseren om d'r boze uitdrukking. Zo'n uitdrukking hebben sommige mensen nu eenmaal Vroeger zeiden mensen ook constant tegen mij dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl dat gewoon mijn normale uitdrukking is. Kan je gewoon niks aan doen. Ik vond die zwart-witte foto juist een hele mooie uitdrukking geven, veel emotie kwam ervan af.

Maar dat ze dan niet eens kritiek leverden op die xylofoon-ribbenkast van Sanne vind ik echt belachelijk
Hey, dat had ik vroeger ook! Nog steeds wel, eigenlijk... Mensen die dan zeggen dat je boos kijkt, kijken gewoon niet goed.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:41:19 #52
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42526799
Yfke Yfke Yfke toch... "We gaan fanafond gaan we uit" Dat is toch geen nederlandse, domme koe!!!

Jammer voor Marcia, vond haar foto's toch erg leuk. Maar goed, ze laat idd te weinig van zichzelf zien en het lopen was ook niet super nee.
En daar hebben we Sanne weer "How are you doing" Sanne "18" Dat kan zo toch geen model worden...en het engelse woord voor make-up en taxi...geen idee!! Ik had wel gedacht dat daar nog opmerkingen over zouden komen, maar als ik het zo zie gaat ze volgende week volledig de mist in met aanwijzingen in het engels dus dan komen ze er snel genoeg achter.
Verder blijf ik fan van Ovo, vind haar echt een tof wijf en haar foto's zijn echt mooi. Ze is leuk en heeft DE uitstraling vind ik, maar goed
Sanne eruit iig komende week!!
To infinity…and beyond!
pi_42526820
Sanne heeft toch VWO gedaan?
Vraag aan Sanne|: wat is taxi in het Engels?
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:42:09 #54
139770 Miasan
Roemer has it
pi_42526830
"How are you doing?"
"Eighteen"

En Ovo FTW
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_42526869
pi_42526898
Het is frappant: als je Sanne zo ziet dan is het een saai dommig meisje en dan staat ze op de foto...WAUW! De jury heeft Sylvia nu helemaal door, dus als die nog langer haar toneelstukje doet dan graaft ze haar eigen graf.
Ovo heeft zich ontwikkeld en Daisy was weer helemaal goed. Dat Marcia gaat, verbaast me niets. Dat meisje oogt zo droevig.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:47:53 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42527007
Hoop dat die Sylvia wint... Niet de snuggerste, maar wel het mooist..

Ovo, brrr... lelijke rotkop (Sylvana Simons hater )
Daisy, tsja, mag tweede worden...
Sanne... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld......
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42527197
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die Sylvia wint... Niet de snuggerste, maar wel het mooist..

Ovo, brrr... lelijke rotkop (Sylvana Simons hater )
Daisy, tsja, mag tweede worden...
Sanne... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld......
Sylvia is niet dom...ze doet zich volgens mij alleen een beetje dom voor...en dat irriteert de jury steeds meer..
Ze houdt wel van haar tiara schijnbaar, wilde ze het aanvankelijk weer opzetten,...lol
pi_42527249
Ik gok momenteel toch heel erg op een sylvia/sanne-finale...
pi_42527291
Ik weet niet precies hoe ik een spoiler kan plaatsen, maar een vriend van mij werkt in het tv wereldje en zei dat Tyra hier voor een supersnel bezoek was 2 weken terug voor de finale en hij vertelde me ook al de winnaar..maar omdat heel vaak Marcia werd genoemd twijfelde ik. Maar nu weet ik het denk ik wel zeker al hou ik nog een slag om de arm aangezien het met uitgaan onder de alcohol werd gezegd.

Sylvia mag van mij winnen, schitterende foto, stom hoe Karin Swerink haar gelijk naar beneden bracht door te zeggen dat het kwam door de goede fotograaf, deed ze bij Sanne ook niet.

Sanne is wel degene die het internationaal op de catwalks super zou doen. Ze heeft totaal geen persoonlijkheid maar goed dat heb je niet nodig op een catwalk, ze fotografeer briljant.

ovo vind ik wel ok maar niet echt mooi

Daisy is leuk, supermooi foto maar kijkt soms doods

Marcia vind ik een schatje maar soms leek het alsof ze geen energie had.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:01:40 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42527475
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
pi_42527507
Ik moet zeggen; ik vond ze deze aflevering allemaal súpermooi! Vooral met het uitgaan en de fotoshoot.
Tijdens het uitgaan zagen ze er éindelijk glamourous uit!
Vooral Ovo's ogen en mond vond ik ontzettend mooi. En Daisy natuurlijk.. maar ik vond Daisy altijd al mooi.
pi_42527554
Echt jammer dat Marcia eruit moest. Ik vind 't echt een tof wijf, en d'r foto's waren zo mooi. Eigenlijk vind ik haar gewoon het mooiste als ze gewoon zichzelf is op de foto's, je kan d'r gewoon zien piekeren.

Dat Ovo erin zou blijven, zag je al na 10 minuten. (Catwalk gozer: "Omfg girl, Africa FTW! ") Deze aflevering was wel een beetje de Ovo show.

En Sanne vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n mooi meisje, om zo te zien. Maar ze heeft altijd de mooiste foto's, vind ik. (Behalve die Crystal Clear foto, mind your teeth girl )
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_42527563
Ik vond het een erg leuke aflevering, ze worden beter met de week (alleen jammer dat ze knippen bij het stukje Nickelback, dat gesprek had ik willen horen ) Als ik dat zo zie lijkt het idd wel een droom en kan ik me voorstellen hoe gaaf dat wereldje kan zijn, moet echt geweldig voor die meiden zijn geweest in NY

Sanne vind ik iets te mager maar op foto's komt ze echt erg mooi en sterk over. Sylvia moet nu echt kappen met die bling-bling-makeup-kleding-additude en voor naturel gaan anders ben ik bang dat Sanne haar voor gaat. En ik vind Sylvia veel meer karakter hebben.

Marcia eruit, prima.

Daisy is oké, doet het ook goed.

Ovo
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:06:30 #65
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_42527581
pff ik vind die wijven van de jury maar raar. Ze willen bitchy doen, maar komen op mij meer gewoon chagrijnig boring over.
Marcia's zwart-wit foto vond ik trouwens ook mooier dan die gekleurde.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_42527586
Je merkt toch wel dat het allemaal wat lastiger voor ze wordt in NY. Vond het trouwens heel voorspelbaar dat Marcia er uit ging, ze hadden de meeste kritiek op haar.
pi_42527597
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:09:07 #68
106690 MiLalaa
pi_42527644
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering, ze worden beter met de week (alleen jammer dat ze knippen bij het stukje Nickelback, dat gesprek had ik willen horen )
volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.
Tsja, of dat nou was omdat ze niet durfde, niet wilde, of omdat dat het enige woord was dat ze kende..
pi_42527673
tvp

leuke aflevering vanavond, alleen vond ik het écht stom dat ovo als enige enkel een springfoto kreeg en niet zo'n mooie zwartwit close-up....
I had a signature once. It was awful.
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:19:38 #70
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_42528007
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp

leuke aflevering vanavond, alleen vond ik het écht stom dat ovo als enige enkel een springfoto kreeg en niet zo'n mooie zwartwit close-up....
Op de website staat er ook van haar een zwart-wit foto, dus ik denk dat ze dat er gewoon uitgeknipt hebben...
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:33:06 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42528436
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.
Tsja, of dat nou was omdat ze niet durfde, niet wilde, of omdat dat het enige woord was dat ze kende..

Je vergeet 'eighteen'
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:35:15 #72
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_42528488
Dat jurylid
"Waarom ben je zo zenuwachtig"
"Nou ik heb net koffie gedronken en..."
"ja dat wil ik allemaal niet horen"

Waarom vraag je het dan muts...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_42528695
deze hele aflevering leek het er al op dat Marcia eruit zou moeten, ze werd al zó boring neergezet... en Ovo werd de lucht ingeprezen, terwijl ik haar alleen goed vond in het park met het lopen... Er is er eigenlijk nog steeds geen een echt goed, top drie zal wel Daisy, Sanne en Sylvia worden (als Sylvia nou eens stopt met dat gedrag van haar)
pi_42528697
Vergeten te kijken
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:48:17 #75
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_42528948
Daisy moet gewoon winnen. Ze is knap, heeft een leuk karakter. En komt goed over op foto's.

Sylvia: wel heel lekker. Maar moet dan wel constant professioneel gekleed en make-uped worden. En haar mondje dicht houden. Als ze niet wint, moet zegewoon een voetballer aan de haak slaan, want ze is geboren als voetbalvrouw.
Sanne:
quote:
... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld
Ovo: lijkt me een heel leuk sympathiek meisje. Maar ik heb me nog niet één keer kunnen betrappen dat ik onder de indruk van haar was.

Go Daisy Go.
pi_42529075
Oh Sanne Ze schrok zich ook rot toen die Mac ineens in hun hotelkamer stond
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42530144
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik een spoiler kan plaatsen, maar een vriend van mij werkt in het tv wereldje en zei dat Tyra hier voor een supersnel bezoek was 2 weken terug voor de finale en hij vertelde me ook al de winnaar..maar omdat heel vaak Marcia werd genoemd twijfelde ik. Maar nu weet ik het denk ik wel zeker al hou ik nog een slag om de arm aangezien het met uitgaan onder de alcohol werd gezegd.

Sylvia mag van mij winnen, schitterende foto, stom hoe Karin Swerink haar gelijk naar beneden bracht door te zeggen dat het kwam door de goede fotograaf, deed ze bij Sanne ook niet.

Sanne is wel degene die het internationaal op de catwalks super zou doen. Ze heeft totaal geen persoonlijkheid maar goed dat heb je niet nodig op een catwalk, ze fotografeer briljant.

ovo vind ik wel ok maar niet echt mooi

Daisy is leuk, supermooi foto maar kijkt soms doods

Marcia vind ik een schatje maar soms leek het alsof ze geen energie had.
ja, hallo, vertel eens dan
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:42:32 #78
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42530358
Nee, niet spoileren.

Hoe je de tags moet zetten staat hier: SHO FB: Ter ere van CC en Duiveltja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42530458
Niet lezen als je niet wil weten wie er volgens een kennis van mij wint.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42532615
Marcia op de Max Models-site. Wel jammer van die vlek op haar bovenarm.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2006 07:38:40 ]
pi_42532800
Ze kijkt nog steeds dood.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:18:55 #82
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_42532930
Er zijn al een paar meiden uitgegaan omdat ze maar één blik zouden hebben op hun foto's. Waarom is die kritiek er niet op Sylvia? Ze heeft op bijna iedere foto die (semi-)boze-verleidelijke blik. Wel terecht dat Marcia eruit is. Leuke meid, maar ze is een beetje 'junkie chic' wat mij betreft en ik geloof dat dat een beetje uit is in de fashion industry. Ovo viel me niks tegen, geen echte schoonheid, maar ze heeft wel iets speciaals. Daisy is IMO de enige die het qua instelling en personality kan redden in de internationale modellenwereld. Vind haar erg leuk en mooi, maar of ze bijzonder genoeg is voor een topmodellencarrière? En Sanne... fotografeert mooi, al is ze me veel te mager. Maar hoe kun je nu internationaal model worden als je geen woord Engels spreekt? Dat wordt lachen volgende week met dat zoeken naar dat adres Hopelijk komt ze niet nog meer grote zwarte mannen tegen, want voor die catwalkcoach deed ze het al in haar broek .
You cheated on me with choreography.
pi_42533004

dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:35:47 #84
106690 MiLalaa
pi_42533086
Hmm als ik het zo zie, vind ik Ovo's foto's niets bijzonders. Maar dat kan ook komen omdat ik al een paar afleveringen wil dat ze eruit gaat.
Daisy's zwart-wit vind ik ook minder. Maar ze is naast Sylvia wel m'n favoriet.
pi_42533126
Ik ergerde me er trouwens aan dat de gaatjes in de oren van de modellen niet zijn weg geretoucheerd. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind ze absoluut niet mooi. Verder vind ik de foto's van Ovo echt vreselijk las ik ze zo terugkijk. Mijn persoonlijke favoriet van deze reeks is toch Marcia's zwart wit foto, omdat hij zoveel rust en kalmte uitstraalt (en ik barst nu van de koppijn dus wat rust en kalmte heb ik nu wel nodig )
pi_42533398
Ik vind Syliva op die eerste foto op Charmayne lijken. Ze doet ook dat met die lippen.
pi_42533598
Sylvia staat mooi op de foto als het echt een closeup van haar gezicht is ofzo, maar zoals deze foto's van deze week lijkt ze weer net een Wehkamp model.
pi_42534020
Ik ben geloof ik de enige, maar Sanne mag van mij winnen.

Ze staat bloedmooi op bijna alle foto's, is serieus bezig met het vak en weet gewoon wat ze wil.

Ik hoop echt dat ze leert dr schouders naar achteren te trekken en dr neus in de lucht te gooien. En dan stoer zegt: Hallo, ik ben Sanne en ik doe een cursus engels!
pi_42534113
mooi zijn de foto's van Sylvia en Sanne, apart-chic is de zwart-wit foto van Daisy, geen Wehkamp-foto in ieder geval, overigens lijkt zij hier op die japanse actrice uit Kill-Bill, neen niet Luci Liu, weet haar naam niet.
Ovo is lelijk vind ik, maar lopen kan ze.....
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:39:19 #90
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42534151
WTF zijn die sneue jurywijven?
Die rossige bostrol met d'r: "met zo'n goeie fotograaf is dat ook niet moeilijk, mooie foto's maken".
Pffffffffffffffff.... Die foto's waren wel mooi, maar die van Sylvia had bij wijze van iedere aap met een camera kunnen maken... dus wat die fotograaf daar nou mee te maken heeft. Beetje sneu. Zeg dan gewoon: Sylvia, ik vind je een sneu kutwijf

En die blonde in de jury, ook al van dat trieste commentaar. Niet te geloven.
Wie de fuck is dat joh?

Schitterend, dat Nederlandse kneusjes opeens denken dat ze, omdat ze in zo'n slap aftreksel van het origineel zitten, zich opeens als God kunnen gedragen tegen een paar tienermeisjes...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42534414
Ik verbaas me echt over die Sanne. Kijk, dat je als vmbo-tutje geen woord Engels spreekt op je 18e, dat kan helaas gebeuren. Is niet erg, is ook zo weer bijgespijkerd. Maar als je 5VWO doet, en je kent de meest basische uitdrukkingen nóg niet, dan komt het nooit meer goed, dan helpt bijspijkeren ook niet meer. Of ligt het meer aan het onderwijs?

En ze verzoop in die toch niet al te grote jurk...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:58:45 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42534527
Sanne heeft wel de kwaliteiten om dit te winnen, maar ik kreeg toch sterk de indruk dat ze geen reet begreep van die uitleg in het engels

maarja dat kan geleerd worden...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42534645
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Sanne heeft wel de kwaliteiten om dit te winnen, maar ik kreeg toch sterk de indruk dat ze geen reet begreep van die uitleg in het engels

maarja dat kan geleerd worden...
Grote kans dat zij het meisje is dat spoorloos was.

Go Sanne!
pi_42534687
Er zijn nou eenmaal mensen die erg slecht in engels zijn, had ook iemand op het VWO in de klas die geen woord engels sprak, echt geen enkele uitspraak, grammatica, etc. en als je zoals haar uit een omgeving komt waar je niet met allerlei nationaliteiten en toeristen in aanraking komt dan is het op zich niet zo raar. Taalgevoel heeft niets met opleiding te maken!

Ik vind Sanne het meeste model, maar ze moet echt van haar bang-vogeltje image af, dat gaat haar nekken.. Sowieso haar presentatie mag wat sprankelender Sylvia is een constante bron van vermaak, maar ik dénk dat haar attitude haar er uit laat vliegen binnenkort
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:07:29 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42534695
Nah ik zie haar er voor aan om gewoon iemand dat briefje te geven, lief glimlachen en die gaat dan wel met haar mee naar alle adressen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42534887
Ik ben geloof ik de enige die Ovo het leukst vind, alhoewel ze op de foto's hierboven niet mooi staat. Blij dat Marcia er uit is, wat een stom mens.
pi_42534940
Ik ben er uit! Sylvia praat net zoals

Annie de Rooy..
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:21:36 #98
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42534981
Ik zal de enige wel zijn, maar ik vind het jammer dat Marcia er uit is. Zij was de enige die zich niet zo liet meeslepen door het hele gedoe en gewoon lekker zichzelf bleef. Maar ja, ze boekte gewoon te weinig vooruitgang. Waar ik me ook waanzinnig aan erger is dat: 'en dit is je beste foto' en dan komt er bij sommigen toch een draaak van een foto te voorschijn! En dan krijgt die persoon een lading kritiek over zich heen terwijl zij toch niet degene is die die foto uit kiest? Ik bedoel, die foto van Ovo was aardig, maar ze had totaal geen nek in dat shot. Het lijkt ook wel of er per aflevering een 'scape-goat' (weet effe het nederlandse woord niet) moet worden neegezet. Dat de hele aflevering word afgezeken. In vorige afleveringen was dat Anne Marie, en nu dus Marcia. Dat gedoe met die schoenen moest natuurlijk uitgebreid in beeld.

En dan: word er uitgebreid toegewerkt naar het Glamourous Stappen, nieuwe kleding gekocht, LImousine voor de deur (wel leuk die opmerking van Daisy, dat ze naar een taxi zocht) en wat zie je vervolgens van dat hele stappen? 15 seconden? Bijzonder waus. Ik heb ook helaas die hele opmerking gemist van een van de jury-leden over dat 'strippen tot op je string' en hoe dat afliep. Kan iemand me even bijpraten daarover? Verder toch een erg leuk programma.
Nu doe je het weer!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:24:38 #99
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42535037
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:05 schreef Toeps het volgende:
Ze kijkt nog steeds dood.
Geef mij dan maar zo'n doodse meid.... sorry hoor maar ik ben het niet met je eens.
Nu doe je het weer!
pi_42535112
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:

En Sylvia: Keetie Vort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')