Hoop ik ook!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef Radobe het volgende:
Oeh oeh vanavond weer! Ik hoop dat die ruzie uitgebreid in beeld komt!
Modellen zijn meestal lelijkerdsquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef plakkert- het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal wel lelijk :/
quote:
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sanne moet er nou maar eens uit vanavond!
Haar persoonlijkheid staat me idd niet aan, en ik ontken niet dat ze goed op de foto staat.. ik vind haar alleen totaal niet mooi, dan kan je nog zo goed op de foto staan, maar mijn smaak is het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)
Thema hebben ze wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
new york... wel cool dat ze wel beetje het concept volgen
maar ik mis wel een aantal antm thangs:
- goed uitgewerkt thema per aflevering (how to deal with paparazzi, movement, aswirrrrrrrl etc)
- samenhang (waarom gaat iemand er nou werkelijk uit, etc)
- duidelijke seriematige opbouw
daarentegen vind ik de fotos vrij proessioneel, soms erg editorial, en vind ik het voor een nederlandse serie vrij goed.
Jaa, dat viel me ook al opquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
Ik heb even teruggespoeld; het was maar heel even te zien. Ik vond het best meevallen, leek op een soort tennisoutfit. Niks schandelijks imo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
Jammer, ik had die hoochie-coochie outfit van Sylvia gemist
Bij sanna haar clavicula'squote:Op maandag 9 oktober 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Getver, bij Sanne zie je haar sternum onwijs op die foto van haar, wat lelijk. Lijkt me niet echt direct mooi, als je de botten gewoon duidelijk op de foto ziet.
King of style jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Trouwens, die king of style is eng. "Kom eens bij papa"
Helemaal niet, ze is de enige met zo'n uitgemergeld lijf van alle deelneemsters. De rest heeft tenminste fatsoenlijke vormen, Sanne is gewoon een plank. Haar loopje vond ik ook niks, net Jan Klaassenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef Toeps het volgende:
Ja, ze is skinny, maar dat hoort he, bij modellen.
Hey, dat had ik vroeger ook! Nog steeds wel, eigenlijk... Mensen die dan zeggen dat je boos kijkt, kijken gewoon niet goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef Chanty87 het volgende:
Vind 't wel stom dat ze Marcia's foto zaten te bekritiseren om d'r boze uitdrukking. Zo'n uitdrukking hebben sommige mensen nu eenmaalVroeger zeiden mensen ook constant tegen mij dat ik niet zo boos moest kijken, terwijl dat gewoon mijn normale uitdrukking is. Kan je gewoon niks aan doen. Ik vond die zwart-witte foto juist een hele mooie uitdrukking geven, veel emotie kwam ervan af.
Maar dat ze dan niet eens kritiek leverden op die xylofoon-ribbenkast van Sanne vind ik echt belachelijk
Sylvia is niet dom...ze doet zich volgens mij alleen een beetje dom voor...en dat irriteert de jury steeds meer..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef matthijst het volgende:
Hoop dat die Sylvia wint... Niet de snuggerste, maar wel het mooist..
Ovo, brrr... lelijke rotkop (Sylvana Simons hater)
Daisy, tsja, mag tweede worden...
Sanne... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld......
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering, ze worden beter met de week(alleen jammer dat ze knippen bij het stukje Nickelback, dat gesprek had ik willen horen
)
Op de website staat er ook van haar een zwart-wit foto, dus ik denk dat ze dat er gewoon uitgeknipt hebben...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp
leuke aflevering vanavond, alleen vond ik het écht stom dat ovo als enige enkel een springfoto kreeg en niet zo'n mooie zwartwit close-up....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij zei Sanne 'no' toen ze aan haar kwamen vragen om met hun te babbelen.
Tsja, of dat nou was omdat ze niet durfde, niet wilde, of omdat dat het enige woord was dat ze kende..
Ovo: lijkt me een heel leuk sympathiek meisje. Maar ik heb me nog niet één keer kunnen betrappen dat ik onder de indruk van haar was.quote:... pffff, 1 Yfke lijkt me wel genoeg boerenbullshit in de modewereld
ja, hallo, vertel eens danquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik een spoiler kan plaatsen, maar een vriend van mij werkt in het tv wereldje en zei dat Tyra hier voor een supersnel bezoek was 2 weken terug voor de finale en hij vertelde me ook al de winnaar..maar omdat heel vaak Marcia werd genoemd twijfelde ik. Maar nu weet ik het denk ik wel zeker al hou ik nog een slag om de arm aangezien het met uitgaan onder de alcohol werd gezegd.
Sylvia mag van mij winnen, schitterende foto, stom hoe Karin Swerink haar gelijk naar beneden bracht door te zeggen dat het kwam door de goede fotograaf, deed ze bij Sanne ook niet.
Sanne is wel degene die het internationaal op de catwalks super zou doen. Ze heeft totaal geen persoonlijkheid maar goed dat heb je niet nodig op een catwalk, ze fotografeer briljant.
ovo vind ik wel ok maar niet echt mooi
Daisy is leuk, supermooi foto maar kijkt soms doods
Marcia vind ik een schatje maar soms leek het alsof ze geen energie had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
Grote kans dat zij het meisje is dat spoorloos was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Sanne heeft wel de kwaliteiten om dit te winnen, maar ik kreeg toch sterk de indruk dat ze geen reet begreep van die uitleg in het engels
maarja dat kan geleerd worden...
Geef mij dan maar zo'n doodse meid.... sorry hoor maar ik ben het niet met je eens.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |