En Sylvia's lompe gedrag ook, ze geeft de verkeerde een hand, wil neerploffen in die stoel....het kind kent haar plaats niet, het is als een olifant in een porseleinkast.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:48 schreef Lotjeb het volgende:
Ow.... Sanne's engels bezorgt me plaatsvervangende schaamte...![]()
Volgens mij vliegt Ovo er deze week ook uit..eerst dat gedoe met dat go & see en nu dit met die photoshoot..eindelijk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:10 schreef MiLalaa het volgende:
pff, die Ovo wordt nog dommer dan Sylvia
Ze heeft haar VWO dit jaar afgesloten, doet nu bedrijfskundequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
Sanne is echt erg.
En ze doet VWO!
Heeft ze engels in de 1e laten vallen ofzo?
Wlaaah! Dat dacht ik ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef pietje008 het volgende:
Wat kan die Yfke trouwens slecht praten zeg..
Ik dacht.. "goonsie" .. leuk stukje modellen jargon ofzo![]()
blijkt dat ze go & see bedoeld![]()
Dat mens heeft ook hele rare ogen. De linker lijkt wel roodbruin, terwijl de rechter blauw is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef Miss-V het volgende:
Wtf heeft die Karin dan, d'r gezicht wit, maar de rest knalrood![]()
Mmm, tja, wij hadden dat ook al ns aangekaart in de vorige 4 delenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Sinds aflevering 1 had ik nx meer gezien, tot vanavond.
Wat praat die Yfke ontzettend irritant!!
Ten eerste heeft ze een ordinair ondertoontje (net zoals mensen die 5 als vaif uitspreken, maar dan iets subtieler)
Ten tweede klinkt ze bij de eliminatie ontzettend vlak en monotoon. Alsof ze haar riedeltje zo opleest.
Ten derde is haar uitspraak van het Engels ontzettend belabberd. Pas bij de derde keer verstond ik dat ze go-and-see zei. Ik kwam daarvoor niet verder dan kowensie. Ze had net zo goed Givenchy kunnen zeggen
Maar Yfke is zo slecht dat dat in dit deel ook nog drie keer gezegd mag wordenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Samson het volgende:
Mmm, tja, wij hadden dat ook al ns aangekaart in de vorige 4 delen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |