Frederique v/d Wal zag er ook ineens heel oud uit trouwens. Natuurlijk alleen maar prima dat ze niet aan de facelifts en botox gaat, maar hallo kraaienpoten. Toen ze binnenkwam dacht ik ook dat het
![]()
. Rosalie.
![]()
. was.
Yfke vind ik steeds leuker worden. Presenteren zal nooit haar Grote Talent worden, maar ze gaat wél erg leuk om met de kandidaten, vooral tijdens het shoppen en uitgaan. Gezellig praten, omhelzen, dat soort dingen. Lijkt me voor de meiden ook fijn, dat je toch persoonlijk contact met d'r hebt.
En die Karin ziet er inderdaad níet uit. Dat onze prins van de make-up haar niet aanraadde om iets op haar hoofd te smeren snap ik dan ook niet. Hallo lippen, waar is de rest van je hoofd?
Ik vind het terecht dat Marcia eruit is. Ook al vind ik dat ze mooie foto's had, ze was gewoon te oud om nog als model te beginnen. En ik denk dat de 4 overgebleven kandidaten toch een grotere kans hebben om een carriere te starten.
Sylvia is natuurlijk hilarisch en hysterisch. Lekker lachen en leuk doen en dan toch ook nog iedere keer weer geweldige foto's afleveren. Die ogen doen het hem, net als met Amanda bij ANTM 3. Fierce!
Daisy doet het ook erg goed. Ze is niet heel erg opvallend, maar ze heeft iedere keer weer goede foto's, ze loopt goed en ze komt toch sprankelend over. Ze doet me wel een beetje denken aan Naima van ANTM wat dat betreft. En die won ook. Dus het zou zomaar helemaal goed kunnen komen met Daisy. En de fotograaf zei toch ook al dat hij het helemaal zag gebeuren dat ze big en happening ging worden?
Ovo, ik weet het niet. Beetje het Chloe van Australia's NTM syndroom. Best lelijk (in Chloe's geval oerlelijk), of in ieder geval een raar hoofd in het echt, maar op de foto zien ze er allebei heel erg goed uit. Al was ik niet onder de indruk van haar springfoto, haar benen zagen er echt heel raar uit. Maar Ovo is gewoon een cool mens (Chloe niet).
En Sanne. Tja. Mooie foto's, maar ik vind inderdaad haar ribben erg eng. En dat ze geen Engels kan is al helemaal een grote error, hoe wil ze dan ooit een TOPmodel worden? Leuk voor het foldertje van de Hans Textiel ofzo, maar hoe wil ze ooit echt aan de top werken? Ik hoop dat de juryleden dat ook gaan meenemen in hun oordeel, want van mij mag ze er volgende week uit. Ze is ook veel te saai en suf.
En ja, wie er gaat winnen. Ik twijfel tussen Sylvia en Daisy. Sylvia is heel hysterisch en echt aanwezig, wat in haar voordeel kan werken, maar ook in haar nadeel. Bij de jury lijkt het een nadeel te zijn. Daisy is dan weer veel rustiger en minder opvallend, wat ook weer een nadeel kan zijn. Maar Naima was ook rustig en onopvallend en won ook, dus het kan allemaal.
Ik gok op dit moment dat Daisy wint.