quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Lucille het volgende:
Puntoortjes is 48 uur weg. Blijkbaar was het de eerste keer niet duidelijk dat gebagger plaatsen erg vervelend is.
hou je helm bij je!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar slaat dit op?
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjaquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuke bagger van puntje.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knooptquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
omdat je een newbie bentquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????![]()
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger livequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knoopt![]()
![]()
![]()
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.quote:
...hahah ...ook daar zijn oplossingen voor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger live![]()
JUIST!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben ook gebanned. Afgevoerd richting keuken!
????????? Wat is next? Newbie opstand????quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.![]()
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
????????? Wat is next? Newbie opstand????![]()
och ik ben de beroertste niet omdat te testenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollen![]()
Waarom verbaasd me dat toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
och ik ben de beroertste niet omdat te testen![]()
Wanneer ga je een fotoboek openen?quote:
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ga je een fotoboek openen?
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?quote:
Keej ff bij jou gegluurd, ik ga er deze week werk van maken !!!quote:
Je was toch naar de Keuken gebanned. Enne neuhhh geen ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Een kango!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej ff bij jou gegluurd, ik ga er deze week werk van maken !!!![]()
Ben nu alweer aan de badkamer toe joh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Je was toch naar de Keuken gebanned. Enne neuhhh geen idee![]()
Je weet zeker wel waar je die mag steken, mister doe-het-zelf?quote:
Vraag het mij dan niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je weet zeker wel waar je die mag steken, mister doe-het-zelf?
Ik had van jou gewoon een hoogdravend antwoord verwacht, wist ik veel dat je van dergelijke vraag boos en verdrietig zou worden?quote:
Met een scheermesje of verf-afsteker ben je zo klaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben nu alweer aan de badkamer toe joh.
Bad is eruit gesloopt maar er kleven nu wat restjes aan mijn betegelde muren en vloer... heb al van alles geprobeerd: badkamermuscle, stickerverwijderaar, azijn, jif, drie plamuurmessen versleten maar t zit er nog steeds gedeeltelijk op.
HEE bedankt, daar was ik nog niet op gekomen! Vliegt de glazuur er dan niet af? Kan ik niet beter een epilady oid gebruiken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met een scheermesje of verf-afsteker ben je zo klaar![]()
Neem gewoon een scheermesje (los) en plak wat tape aan de achterkant tegen het snijden in je vingers![]()
Misschien je verwachtingspatroon wat bijstellen? Heb ik bij jou al jaren geleden gedaan, kalf!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik had van jou gewoon een hoogdravend antwoord verwacht, wist ik veel dat je van dergelijke vraag boos en verdrietig zou worden?
Als je de glazuur van je tegeltjes af zou kunnen krijgen ben je :A) iemand op bang van je worden want je bent dan erg sterk of :B je hebt de allerslechtste tegeltjes gekocht die er zijn, gemaakt door kinderen in de tuin met een beetje water en aardequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HEE bedankt, daar was ik nog niet op gekomen! Vliegt de glazuur er dan niet af? Kan ik niet beter een epilady oid gebruiken?![]()
Ken kloppen. Tis Tjechische meukquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je de glazuur van je tegeltjes af zou kunnen krijgen ben je :A) iemand op bang van je worden want je bent dan erg sterk of :B je hebt de allerslechtste tegeltjes gekocht die er zijn, gemaakt door kinderen in de tuin met een beetje water en aarde![]()
PS, mesje wel vlak houden en niet met het puntje klooien![]()
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien je verwachtingspatroon wat bijstellen? Heb ik bij jou al jaren geleden gedaan, kalf!![]()
Wat erg voor jequote:
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekendquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?
fuck....ik moet nog meer bijstellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?
Ohwja, dat vergat ik helemaal. Het is alleen leuk als het bij anderen gebeurt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het een beetje idioot dat je me naam misbruikt voor dit soort dingen....daar gebruik je maar lekker je eigen naam voor![]()
Ik heb nog wel een voorraadje in de berging liggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat erg voor je![]()
Als het helemaal misgaat heb ik nog wel wat "tegeltjes" voor je, mijn vrouw heeft gister koekjes gebakken en de glazuur is keihard![]()
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekend![]()
heb ik jou naam een keer stom op een tt gebruikt????quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, dat vergat ik helemaal. Het is alleen leuk als het bij anderen gebeurt.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekend![]()
Wie heeft jou aangewezen alszijnde mijn gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik jou naam een keer stom op een tt gebruikt????
De bezoekers van FOK moeten maar eens een keer het licht zien!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft jou aangewezen alszijnde mijn gebruiksaanwijzing?![]()
![]()
Tuinpad? Onze hele tuin is al betegeld en dichtgemetseldquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorraadje in de berging liggen![]()
Misschien dat je je tuinpad kunt betegelen met de kookkunst van je eega?
ha ha idd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!
En dat ga jij, beroepskalf, ze wel even laten zien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
De bezoekers van FOK moeten maar eens een keer het licht zien!![]()
Ga jij je nu zitten verontschuldigenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.
Dan lijkt het me noodzakelijk je vrouw uit de keuken te weren, een baantje te bezorgen bij een tegelfabrikant (Tsquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuinpad? Onze hele tuin is al betegeld en dichtgemetseld![]()
De schutting is er ook al van gemaakt en ben nu een loods aan het maken van le het mislukte eten![]()
De katten uit de buurt zijn niet uit de tuin te rammen![]()
wie heeft jou het recht gegeven mijn naam te gebruiken... daar zit patent op...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat ga jij, beroepskalf, ze wel even laten zien?![]()
Hoezo? Het volgende topic zal zo mogelijk nog ranziger wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga jij je nu zitten verontschuldigenFOK! zal nooit meer hetzelfde zijn
![]()
Prima, Huilie, helemaal gelijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie heeft jou het recht gegeven mijn naam te gebruiken... daar zit patent op...
... kan je het niet winnen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima, Huilie, helemaal gelijk!
Sorry maar een argumentloze jankbui...nee daar kan ik gewoon niets mee!quote:
Doe je normaal ook wel slons! !quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Daar draai ik uiteraard mijn hand niet voor om, daar laat ik mijn huishouden gewoon voor versloffen!
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar een argumentloze jankbui...nee daar kan ik gewoon niets mee!
Als ik jou wat minder vaak hoef te corrigeren zal ik de vloer eens dweilen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe je normaal ook wel slons! !![]()
Tja, ik kan gewoon niet zo vernieuwend zijn als jij, kus en knuffelsmileys strooien continu, en softcyberen met klodder is me trouwens net iets teveel van het goede.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...komt jij maar eens met nieuwe dingen... die uitgekauwde shit hebben we nu al een keer gehad... dag bommie
![]()
Je weet niet eens hoe dat moetquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik jou wat minder vaak hoef te corrigeren zal ik de vloer eens dweilen!
Ohw heet de buurjongen zo tegenwoordig?quote:
dat is nou de SCquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer en niets gemist zie ik al![]()
Gelukkig heeft mijn vrouw al een goede baanquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan lijkt het me noodzakelijk je vrouw uit de keuken te weren, een baantje te bezorgen bij een tegelfabrikant (Tsjechie?) en een kokkin in te huren.
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Het volgende topic zal zo mogelijk nog ranziger worden![]()
ha ha ha ... is goed bommie ...wat jij wil...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, ik kan gewoon niet zo vernieuwend zijn als jij, kus en knuffelsmileys strooien continu, en softcyberen met klodder is me trouwens net iets teveel van het goede.![]()
Overigens einde discussie wat mij betreft. Zit hier voor mijn plezier, en niet om te bekvechten met een klein meisje die haar zin niet krijgt.
jeuh kappe nou met die sonja bakkert...zit net aan me quarterpounder....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vrouw al een goede baanDaardoor kan ik voor huisman spelen
![]()
Een kokje is geen slecht idee maar zolang we aan het Sonja Bakkeren zijn lukt het mij nog wel![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ha ... is goed bommie ...wat jij wil...![]()
ff kijken hoor....we zitten hier op een een forum te slowchatten....op dit moment zijn we allemaal enorm saai schatquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij ook zo saai offe valt dat wel mee :p
FF voor de duidelijkheid ik ben je SCHAT nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff kijken hoor....we zitten hier op een een forum te slowchatten....op dit moment zijn we allemaal enorm saai schat![]()
*zucht*quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid ik ben je SCHAT nieten nog een puntje SAAI ben ik zeker niet
![]()
Niet zo zuchten joh. je bent best wel aardig hoor, maar om me nu gelijk al schat te noemen is misschien wat overdreven, zo goed ken je me nou ook weer nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Volgens mij gaat dit een lange lange lange dag worden ....
Het is allemaal de schuld van Joohanna!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Kan gewoon niet anders idd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joohanna!![]()
tsss jullie (demins en jij) zijn gewoon 4 handen op een buik.quote:
Die badkamertegelhoerquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joohanna!![]()
ERFGENAAM! ERFGENAAM!quote:
Jouw buik...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef petraa het volgende:
[..]
tsss jullie (demins en jij) zijn gewoon 4 handen op een buik.![]()
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!quote:
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar inquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!![]()
Dat gaat lukken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!![]()
Ohhh, je sliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar in![]()
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar in![]()
Nounou, newbie, je slikt in ieder geval, dat scheelt alweer, zal Demins blij mee zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!![]()
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nounou, newbie, je slikt in ieder geval, dat scheelt alweer, zal Demins blij mee zijn![]()
het is inmiddels al 6-0 voor petraaquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!![]()
Je hoeft niet alles uit te leggen, hoor newbie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.![]()
yeahhhh versterkingquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is inmiddels al 6-0 voor petraa![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is inmiddels al 6-0 voor petraa![]()
Nee hoor, Oortjes wil ook haar deel van de 'nare mannetjes' (tournee in februari 2007).quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhhh versterkingwas ff bang dat je me alleen liet me al die nare mannetjes
![]()
...was een beetje uitgeluld...bommie vond het einde discussie... maar ik ben weer ff aanwezigquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhhh versterkingwas ff bang dat je me alleen liet me al die nare mannetjes
![]()
ga jij is ff terug in je kooiquote:
... ha ha ha ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, Oortjes wil ook haar deel van de 'nare mannetjes' (tournee in februari 2007).![]()
Doe jij eens normaal!quote:
dat ken ik nietquote:
Ik ben bang dat daar meer voor nodig is dan wat 'gewapper' van twee puberale newbie'squote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:
is de boot van de heren weer gekapseisd?
hi hi ....het kon niet beterquote:
had ik van de week ook ...zit een uur bij te lezen dat er nix gebeurt.....waar is de logica!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff ben overal nog aan het bijlezen (en dat is raar want er is geen fuck gebeurd), wat een dagje Artis al niet met je doet
Daar liep Demins net mee rond in de COSquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had ik van de week ook ...zit een uur bij te lezen dat er nix gebeurt.....waar is de logica!
... ... dan ga ik het maar ff terug halen ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar liep Demins net mee rond in de COS![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh kappe nou met die sonja bakkert...zit net aan me quarterpounder....
![]()
Daarom heb ik me de laatste dagen even rustig gehoudenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
quote:
0909-0006 en je kan het haar zelf even vragenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: Ik zag zonet op sbs6 een belspelletje, is dat Judith van een vorige bb?
van mij mag het, weet alleen niet waar Joohana je mee gaat slaan . .quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik die tekst op een (badkamer) tegeltje zetten
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: Ik zag zonet op sbs6 een belspelletje, is dat Judith van een vorige bb?
Waarom zou ze gaan slaan? Ik heb een tegeltje met "die tekst" erop gemaakt, dat kan ze toch niet erg vindenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
van mij mag het, weet alleen niet waar Joohana je mee gaat slaan . .
SORRY!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef Day het volgende:
Overigens zou ik het erg op prijs stellen als er geen misbruik wordt gemaakt van de NSB-knop!
Daar staat een ban op!![]()
zou die hem even kunnen afgeven in het FB?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar liep Demins net mee rond in de COS![]()
Kun je het zelf niet af dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Day het volgende:
't Gaat lekker hier
Geloof dat het biatch-dag is in de SC-topics?
Eindelijk geven jullie Bommie er van langs!!!![]()
Jawel, maar heb er alle vertrouwen in dat Oortje en Joohanna het prima zonder mij afkunnen.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:54 schreef Mike1964 het volgende:
Leuke TT!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef Day het volgende:
Overigens zou ik het erg op prijs stellen als er geen misbruik wordt gemaakt van de NSB-knop!
Daar staat een ban op!![]()
Genadeklap?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er alle vertrouwen in dat Oortje en Joohanna het prima zonder mij afkunnen.
Misschien dat ik nog de genadeklap uitdeel, wie weet.![]()
Als je bovenaan de pagina op het uitroeptekentje drukt krijg je de knop te zien...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar kan ik die knop vinden
![]()
Zpmeteen druk ik per ongeluk op een verkeerd knopje en moet ik weg![]()
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschapquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:54 schreef Mike1964 het volgende:
Leuke TT!
Bedreiging van een mod: 1e note!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeklap?
Lieverd, je zou het nog niet eens kunnen al zou je willen! Bovendien is de kans groot dat ik je vleugels dan in de hens steek!![]()
Eérste note? Eerste note van jou bedoel je...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bedreiging van een mod: 1e note!
Je moet vooral zo doorgaan!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschap![]()
Snel naar MED................... helemaal niets van waar![]()
![]()
kijk eens wat ik kan:quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hier heb je nog een blik olie, gooi er maar op jeuh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eérste note? Eerste note van jou bedoel je...
Vertel eens stiekem? hoeveel notes heeft hij al?
tja.... 't blijft een onbetrouwbaar sujet, die Bommie...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschap![]()
Snel naar MED................... helemaal niets van waar![]()
![]()
dat pik je toch niet, ik wil niet stoken maar.............quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
*werpt*quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je nog een blik olie, gooi er maar op jeuh!![]()
OOOHH dat kleine knopjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je bovenaan de pagina op het uitroeptekentje drukt krijg je de knop te zien...![]()
ZIJ is weer onlinequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:26 schreef [b]nikky het volgende:[/b]
SynXteR mag een paar dagen wegblijven. Hij wilde schijnbaar erg graag een ban. Die geven wij dan ook met liefde uiteraard.
Sinds wanneer gaat een fulltime VOLler zich met het banbeleid van fok bemoeien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat pik je toch niet, ik wil niet stoken maar.............![]()
Je bedoelt.... degeen wiens naam niet hardop mag worden uitgesproken?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je bedoelt.... degeen wiens naam niet hardop mag worden uitgesproken?![]()
De Voldemort der FOKkers?quote:
De volgende keer zal ik eerst kijken wel persoon de topic is begonnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tja.... 't blijft een onbetrouwbaar sujet, die Bommie...
quote:
Ik heb in de diepste FOK krochten horen fluisteren dat haar buik aan het zwellen is om ervoor te zorgen dat ook de generatie na ons verzekerd is van al dan niet terechte Ban's. Een FOKdemortje in wording....brrrrquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
ZIJ is een tijdje niet aan het bannen geweest...denk dat ze vervoersproblemen had...kapotte bezem ofzo![]()
Hoi Buuv!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!
laterz!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef versabommie het volgende:
ik kap ermee, ik ga naar huis...tot laters!
waar is dit op gebasseerd??quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wie? Die ventjes van de Buuv?
Ownee, die worden natuurlijk gepampered en brengen op hullie 40ste de was nog naar mamma![]()
hi mike!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef Mike1964 het volgende:
en toen was het weer stil?
Tanta Joo schopt tegen alles en iedereenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is dit op gebasseerd??![]()
hier stonds een heel verhaal, maar ik laat het maar zo....![]()
dat idee had ik ook al.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tanta Joo schopt tegen alles en iedereen![]()
Die 48 uur zijn omgevlogen zegquote:
ja snel hequote:
Kids weer veilig thuis?quote:
Heel gemeen jaquote:
Iets te ..............quote:
he schoonheidquote:
ach ja, zolang ik zelf maar beter weet nietwaar!quote:
jaaaaquote:
Onder welke naam zit jij trouwens normaal gesproken te posten?quote:
quote:
Preciesquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zolang ik zelf maar beter weet nietwaar!
Gelukkig maar dat ie thuis is dan.... Hoe oud is tie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaaaade jongste is alleen ziekies
( loopt/ligt/zit heel de dag te janken )
![]()
... ach hij komt nog welquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he schoonheid, niemand gaat jou toch bannen op fok, jij bent toch never te nooit niet van dat verderfelijke niveau van de heer bommelstein
![]()
2 en een halfquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie thuis is dan.... Hoe oud is tie?
Hier met KRIBBET en anders onder.........quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Onder welke naam zit jij trouwens normaal gesproken te posten?
Doe isquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk maar uit ik weet welke knop het is
Prima argument!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier met KRIBBET en anders onder.........![]()
Heb het niet voor niets zo gedaan en dat bevalt me wel en anders weet ls het ook![]()
gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doe is![]()
Grote mond maar verder..........
![]()
Heerlijke leeftijd. Alleen vervelende leeftijd om ziek te zijn. Kan daar zo slecht tegen....quote:
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heerlijke leeftijd. Alleen vervelende leeftijd om ziek te zijn. Kan daar zo slecht tegen....![]()
Mijn jongste is 5, die kan gelukkig al wat beter benoemen wat er is als hij niet lekker is. Vind ik een stuk prettiger.
ach gossie, da's niet leuk...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...
Lekker laten Mama'en dan... Duurt gelukkig nooit lang met die kleintjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...
hij zit nu lekkeer op schoot bij me....dus als ik onleesbare dingen ga posten...dan is het mijn zoon..hihiquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lekker laten Mama'en dan... Duurt gelukkig nooit lang met die kleintjes.
Schoteltje melk doet wonderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij zit nu lekkeer op schoot bij me....dus als ik onleesbare dingen ga posten...dan is het mijn zoon..hihi
... het is een zoon, geen katquote:
Zoon..... kat...wat is het verschilquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het is een zoon, geen kat... flessie thee met melk krijgt hij zo
van mij mag ie lekker blijven zitten hoor... hou wel van dat geknuffel ( als hij maar stopt met dat gepiep )quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoon..... kat...wat is het verschilzolang ie maar van je schoot moved.
![]()
![]()
mooi gemaakt Arneaux! Gaaf ook, met die overgang in de muziek!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
Stream filmpjes De complilatie van vrijdag staat online.
In dat geval....quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
van mij mag ie lekker blijven zitten hoor... hou wel van dat geknuffel ( als hij maar stopt met dat gepiep )
ha ha ...ik zal het eens gaan proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval.... [afbeelding]
2 x daags![]()
zou ik niet doen, da's olie voor je fietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ik zal het eens gaan proberen![]()
Little do you know...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, da's olie voor je fiets![]()
o, ik dacht voor scharnierenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, da's olie voor je fiets![]()
ja, is dat zo...wat was het?quote:
en dan...ga je me een foto van je eten terug mailen???.... ben niet zo'n fan van chili con en de restquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
mail me maar ff...![]()
Chili con vlees..![]()
![]()
hij was wel erg stil ineensquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
dacht jij ook dat-ie dat flesje leeggezopen had ?
Neequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dan...ga je me een foto van je eten terug mailen???.... ben niet zo'n fan van chili con en de rest
als er maar kip inzit en het er niet uitziet alsof het uit iemands kont komt!quote:
Wat een taal voor een dame...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als er maar kip inzit en het er niet uitziet alsof het uit iemands kont komt!
ik wou ook eerst achterwerk zeggen...quote:
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wou ook eerst achterwerk zeggen...![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. jij zegt het....wat heb jij gegeten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:51 schreef PC eend het volgende:
Is dit het topic waar we Jappie zijn eten kunnen uitlachen![]()
![]()
Zijn we uitgenodigd bij Jappie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:51 schreef PC eend het volgende:
Is dit het topic waar we Jappie zijn eten kunnen uitlachen![]()
![]()
wel iets anders toch?quote:
Nope.....quote:
Selamat makanquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat dat tafeltje voor 3 dan maar zittenquote:
Zou het verder kunnen toelichten maar dat heb ik al zo vaak gedaan als LS weer begon over mijn kloon (2de naam)quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Prima argument!![]()
Ik dacht dat het algemeen bekend was, vandaar mijn impertinente vraag....
Ben er nog steedsquote:
Dat is het kutste van die hele kleine kinderen...dat ze niet aan kunnen geven wat er aan de hand isquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik rekende op een "hele hoop" eters...quote:
Kom vaker langs...twas gezellig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef versabommie het volgende:
Zooooooooo ben weer ff weg, ff vista installen ...![]()
das vreemd.... ik zal het anders zo ff bij bommie proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben er nog steedsDruk nog maar is want volgens mij werkt die knop niet goed
![]()
Hé oortjes. Kindjes weer lekker thuis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das vreemd.... ik zal het anders zo ff bij bommie proberen![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé oortjes. Kindjes weer lekker thuis?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
... mama is weer helemaal happy.... ik kan de hele wereld aan ..hihi
... nee, is dat echt zo...maar goed dat ik het nog niet heb geprobeerd danquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou niet gaan denken dat je kunt vliegen hè!![]()
Maar dan weet ik nog niet of het mij gelukt isquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet... je bent er toch nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dan weet ik nog niet of het mij gelukt is![]()
Stank voor 'dank'?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik citeer de hr Long voor het gemak even...
"want aan stront is nooit tekort en 't bederft niet bij transport"![]()
i t geval van je Levende Have zou ik een iets natuurlijker product aanraden Slaolie oidquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ik zal het eens gaan proberen![]()
het probleem is opgelost hoor...heb hem met een flesje doorzichtig vocht in bed gedaan...hij piept niet meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
i t geval van je Levende Have zou ik een iets natuurlijker product aanraden Slaolie oid
? stront is mien business ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik rekende op een "hele hoop" eters...![]()
Ik citeer de hr Long voor het gemak even...
"want aan stront is nooit tekort en 't bederft niet bij transport"![]()
?????? wodka, jenever, tequiliaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het probleem is opgelost hoor...heb hem met een flesje doorzichtig vocht in bed gedaan...hij piept niet meer![]()
Joh; ik weet niet hoe ze dat bij jou in het dorp noemen maar val mij er niet mee lastig wil je.quote:
wat haald het uit ...hij slaapt gelukkigquote:
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je had t over n flesje doorzichtig vocht wat bedoelde jij danquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat haald het uit ...hij slaapt gelukkig![]()
Vond dhr Long een stuk beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef Inodder het volgende:
Ik doe niet in olie, ik doe niet in bont
Niet in honderd karaats gold
Tegewoordig doe ik allenig moar in stront
Stron tis mien business, an grondstof heb ik nooit gebrek
Stront is mien business, veurlopig is die grondstof bi-j verder niemand in trek
Ik doe niet in obligaties, niet in ontroerend goed
Ik bun secuur met mien administraties
En ook met de belasting, stoa ik op gooie voet
ik heb een mestbank opgebout
't draait nog veur gin meter moar in de toekomst wurt 't goud
Ik doe niet in land, dat heb ik niet meer
Dus zeg ik ieder klant, ik doe met ow gin zaken
Want i-j stinkt as een beer
ik hop dat i-j mien aandelen koopt
nog een geluk dat der zovol drieters en scheiters en poepers en kakkers en varkens en zwijnen rondloopt
quote:Ik voel me soms zo machteloos wanneer ik televisie kijk
Terwijl ik koffie drink met soms een glas cognac
Ik zie de armoe in Seoul, de hongersnood in Bangladesh
En ook die vreselijke toestand in Irak
Ik zou die mensen willen helpen en hun noden willen stelpen
En nu weet ik wat ik doen kan, want de oplossing is kak! Ja, kak
We kunnen met een schoon geweten voortaan nog wat meer gaan eten
En dat maakt mijn plan nou juist zo geniaal
Want gewone mensenmest is zo vruchtbaar als de pest
En dat is voor arme landen ideaal
En het kost u niets, dus hou je geld maar op de bank
Mijn nieuwe actie is getiteld Stank voor Dank: D-A-N-K
(En DANK, dat is dan de afkorting van Die Arme Neger Kindertjes)
Want aan stront is nooit tekort en 't bederft niet bij 't transport
Dus ik zou u willen vragen
Mensen, stort allemaal van nu af aan voor een arme Biafraan
En geef spontaan uw diarree voor het volk van Nieuw-Guinee
Laat een goeie natte wind voor een zielig negerkind
En maak hun leven minder zwaar en draai een drol voor elkaar
Stop dat hongerig gereutel met een mooie grote keutel
Zorg voor stront aan de knikker voor een arme kleine nikker
Raak je schuldcomplexen kwijt en roep de buurt bijeen en schijt
Laat ons tonen wat we willen, dus ontbloot massaal de billen
Red de wereld met je gat
Ze moeten nou maar weten dat
We al die tijd al schijt aan ze hebben gehad
Ik heb Robert dat soort zwakzinnige teksten nog nooit horen uitkramen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:19 schreef Inodder het volgende:
Ik doe niet in olie, ik doe niet in bont
Niet in honderd karaats gold
Tegewoordig doe ik allenig moar in stront
Stron tis mien business, an grondstof heb ik nooit gebrek
Stront is mien business, veurlopig is die grondstof bi-j verder niemand in trek
Ik doe niet in obligaties, niet in ontroerend goed
Ik bun secuur met mien administraties
En ook met de belasting, stoa ik op gooie voet
ik heb een mestbank opgebout
't draait nog veur gin meter moar in de toekomst wurt 't goud
Ik doe niet in land, dat heb ik niet meer
Dus zeg ik ieder klant, ik doe met ow gin zaken
Want i-j stinkt as een beer
ik hop dat i-j mien aandelen koopt
nog een geluk dat der zovol drieters en scheiters en poepers en kakkers en varkens en zwijnen rondloopt
..w ...a ...t ...e ...r ...!!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
je had t over n flesje doorzichtig vocht wat bedoelde jij dan![]()
beetje t zelfde idee alleen wil de 1 er aan verdienenquote:
Ik heb Robert zwakzinnigere teksten horen uitkramenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Robert dat soort zwakzinnige teksten nog nooit horen uitkramen...![]()
Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb Robert zwakzinnigere teksten horen uitkramen![]()
Laat me raden...ze hebben er een waakhond neergezet..quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef KRIBBET het volgende:
Jeugd Eemnes dringt Gouden Kooi binnen
EEMNES - Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa uit het televisieprogramma De Gouden Kooi te komen. Dat heeft een woordvoerder van televisiezender Talpa, die het programma uitzendt, maandag gezegd. De jongeren namen zaterdagavond een duik in het zwembad en op zondag liep iemand met de broek naar beneden door de tuin.
Volgens de woordvoerder van Talpa wilden de jongens aantonen dat het mogelijk is om op het terrein te komen. De actie van de jongeren was wel op internet te zien, maar niet in de reguliere uitzending. Inmiddels is de beveiliging van het terrein aangescherpt.
![]()
Ik trap er niet meer inquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.![]()
![]()
Dat vertellen ze natuurlijk nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat me raden...ze hebben er een waakhond neergezet..![]()
tot over 10 minuutjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga gelijk weer ff naar haar fobo![]()
Misschien moet je ook ff een lief berichtje achterlatenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
pas je wel op niet dat de bladzijden zometeen aan elkaar klevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat er "death wish " op mijn kop?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien moet je ook ff een lief berichtje achterlaten![]()
![]()
quote:
Jezus bommels ...doe niet zo lullig.........je zou er iedereen hier een groot plezier mee doen; een klein beetje meewerken aan het groepsgevoel zou je niet misstaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat er "death wish " op mijn kop?
De schare "bommie een ban"-aanhangers is met de dag aan het groeien ....beetje dom om dan mijn kop in de reet van boven het maiiveld uit te steken![]()
dank je wel.... zal ik d'r nou ook nog ff een lading zoenen achter mikkenquote:
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje wegquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus bommels ...doe niet zo lullig.........je zou er iedereen hier een groot plezier mee doen; een klein beetje meewerken aan het groepsgevoel zou je niet misstaan![]()
is dit een sorry?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach was vanmiddag denk ik toch iets te kribbig tegen je![]()
quote:
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?quote:
Je kunt het allicht proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?![]()
Maar serieus...als op een forum zou zitten waar iedereen het liefst wil dat je oprot, dan zou het toch dom zijn om daar te blijven? Het moet wel een hobby blijven. Op dit moment heb ik dat gevoel nog lang niet, maar vorig jaar had ik een behoorlijke escallatie achter de rug, weet nu nog niet waar die vandaan kwam![]()
belofte maakt schuldquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje weg![]()
Ik weet geen eens dat je een serioux escalatie had...laat staan dat ik zou weten hoe of wat...quote:
Een jaartje is nu ook weer overdreven want dat willen we je vrouw niet aandoenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje weg![]()
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een jaartje is nu ook weer overdreven want dat willen we je vrouw niet aandoen![]()
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...dat zal het wel zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?
Maar serieus...als op een forum zou zitten waar iedereen het liefst wil dat je oprot, dan zou het toch dom zijn om daar te blijven? Het moet wel een hobby blijven. Op dit moment heb ik dat gevoel nog lang niet, maar vorig jaar had ik een behoorlijke escallatie achter de rug, weet nu nog niet waar die vandaan kwam
Vergeet het maar dudes....ik krijg geen ban!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.![]()
altijd maar hetzelfde op je brood is ook niet lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje teveel van het goede.![]()
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze gevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.![]()
En naar Egbertquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
Zullen we gezamenlijk de TT voor de volgende ff beslissen?
Ik ga voor : "Zwaai hier naar Nikky!"
dankje vriend Krabbit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze geven![]()
48 uur is eigenlijk wel lang![]()
Tjongejonge.....junkiequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze geven![]()
48 uur is eigenlijk wel lang![]()
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zullen mijn hormonen wel zijn, vertel het aub niet verder
![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tjongejonge.....junkie...is het nou echt zo moeilijk om ff een paar dagen die drugs te laten voor wat het is.
![]()
Heb je hem al klaar staan of zo ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
Balen...nu denkt Semih dat hij populair is![]()
Welke drugs bedoel jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tjongejonge.....junkie...is het nou echt zo moeilijk om ff een paar dagen die drugs te laten voor wat het is.
![]()
WA?quote:
Need I say more....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Welke drugs bedoel je![]()
Oke, ik ben gewoon stapelverliefd op hem![]()
![]()
I'm a sexy bitch, YEAH BABY YEAH!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Need I say more....![]()
Iedereen bij zijn volle verstand weet toch dat Bommels de grootste "loooooovedrug" van het forum is.![]()
Precies...quote:
not gonna happen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...dit soort stompinnige posts bevestigen het beeld van een op van de zenuwen zijnde bommels die staat te trappelen voor de deur van het kleinste kamertje.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |