Ga jij je nu zitten verontschuldigenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.
Dan lijkt het me noodzakelijk je vrouw uit de keuken te weren, een baantje te bezorgen bij een tegelfabrikant (Tsquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuinpad? Onze hele tuin is al betegeld en dichtgemetseld![]()
De schutting is er ook al van gemaakt en ben nu een loods aan het maken van le het mislukte eten![]()
De katten uit de buurt zijn niet uit de tuin te rammen![]()
wie heeft jou het recht gegeven mijn naam te gebruiken... daar zit patent op...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat ga jij, beroepskalf, ze wel even laten zien?![]()
Hoezo? Het volgende topic zal zo mogelijk nog ranziger wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga jij je nu zitten verontschuldigenFOK! zal nooit meer hetzelfde zijn
![]()
Prima, Huilie, helemaal gelijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wie heeft jou het recht gegeven mijn naam te gebruiken... daar zit patent op...
... kan je het niet winnen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima, Huilie, helemaal gelijk!
Sorry maar een argumentloze jankbui...nee daar kan ik gewoon niets mee!quote:
Doe je normaal ook wel slons! !quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Daar draai ik uiteraard mijn hand niet voor om, daar laat ik mijn huishouden gewoon voor versloffen!
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar een argumentloze jankbui...nee daar kan ik gewoon niets mee!
Als ik jou wat minder vaak hoef te corrigeren zal ik de vloer eens dweilen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe je normaal ook wel slons! !![]()
Tja, ik kan gewoon niet zo vernieuwend zijn als jij, kus en knuffelsmileys strooien continu, en softcyberen met klodder is me trouwens net iets teveel van het goede.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...komt jij maar eens met nieuwe dingen... die uitgekauwde shit hebben we nu al een keer gehad... dag bommie
![]()
Je weet niet eens hoe dat moetquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik jou wat minder vaak hoef te corrigeren zal ik de vloer eens dweilen!
Ohw heet de buurjongen zo tegenwoordig?quote:
dat is nou de SCquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer en niets gemist zie ik al![]()
Gelukkig heeft mijn vrouw al een goede baanquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan lijkt het me noodzakelijk je vrouw uit de keuken te weren, een baantje te bezorgen bij een tegelfabrikant (Tsjechie?) en een kokkin in te huren.
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Het volgende topic zal zo mogelijk nog ranziger worden![]()
ha ha ha ... is goed bommie ...wat jij wil...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, ik kan gewoon niet zo vernieuwend zijn als jij, kus en knuffelsmileys strooien continu, en softcyberen met klodder is me trouwens net iets teveel van het goede.![]()
Overigens einde discussie wat mij betreft. Zit hier voor mijn plezier, en niet om te bekvechten met een klein meisje die haar zin niet krijgt.
jeuh kappe nou met die sonja bakkert...zit net aan me quarterpounder....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vrouw al een goede baanDaardoor kan ik voor huisman spelen
![]()
Een kokje is geen slecht idee maar zolang we aan het Sonja Bakkeren zijn lukt het mij nog wel![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ha ... is goed bommie ...wat jij wil...![]()
ff kijken hoor....we zitten hier op een een forum te slowchatten....op dit moment zijn we allemaal enorm saai schatquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij ook zo saai offe valt dat wel mee :p
FF voor de duidelijkheid ik ben je SCHAT nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff kijken hoor....we zitten hier op een een forum te slowchatten....op dit moment zijn we allemaal enorm saai schat![]()
*zucht*quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid ik ben je SCHAT nieten nog een puntje SAAI ben ik zeker niet
![]()
Niet zo zuchten joh. je bent best wel aardig hoor, maar om me nu gelijk al schat te noemen is misschien wat overdreven, zo goed ken je me nou ook weer nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Volgens mij gaat dit een lange lange lange dag worden ....
Het is allemaal de schuld van Joohanna!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Volgens mij gaat dit een lange lange lange dag worden ....
Kan gewoon niet anders idd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joohanna!![]()
tsss jullie (demins en jij) zijn gewoon 4 handen op een buik.quote:
Die badkamertegelhoerquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Joohanna!![]()
ERFGENAAM! ERFGENAAM!quote:
Jouw buik...?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef petraa het volgende:
[..]
tsss jullie (demins en jij) zijn gewoon 4 handen op een buik.![]()
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!quote:
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar inquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!![]()
Dat gaat lukken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zolang je geen schatje tegen d'r zegt!![]()
Ohhh, je sliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar in![]()
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
ik twiijfel nu of ik een reaktie zal geven op jullie of niet. Oke dit is ook een reaktie, maar wat ik wilde zeggen dat slik ik maar in![]()
Nounou, newbie, je slikt in ieder geval, dat scheelt alweer, zal Demins blij mee zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!![]()
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nounou, newbie, je slikt in ieder geval, dat scheelt alweer, zal Demins blij mee zijn![]()
het is inmiddels al 6-0 voor petraaquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Kan een modje deze post verwijderen? Zelfs in de SC is dit té SC!![]()
Je hoeft niet alles uit te leggen, hoor newbie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom haat ik dat woord Newbie nou zo!!!!!!!!!!!!!!!! En ik slik inderdaad maar........ het zijn woorden die ik slik. Of Demins blij is geen idee en eigenlijk boeit me dat ook niet zo.![]()
yeahhhh versterkingquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is inmiddels al 6-0 voor petraa![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het is inmiddels al 6-0 voor petraa![]()
Nee hoor, Oortjes wil ook haar deel van de 'nare mannetjes' (tournee in februari 2007).quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhhh versterkingwas ff bang dat je me alleen liet me al die nare mannetjes
![]()
...was een beetje uitgeluld...bommie vond het einde discussie... maar ik ben weer ff aanwezigquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhhh versterkingwas ff bang dat je me alleen liet me al die nare mannetjes
![]()
ga jij is ff terug in je kooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |