quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Lucille het volgende:
Puntoortjes is 48 uur weg. Blijkbaar was het de eerste keer niet duidelijk dat gebagger plaatsen erg vervelend is.
hou je helm bij je!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar slaat dit op?
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjaquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuke bagger van puntje.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze banned me op msn na een geintje van mij terwijl ze allemaal om het hardst juigen bij topics als ; "zwaai hier versabommie uit!" ...dus tjanu krijgt ze een eigen topic in dezelfde trend
![]()
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knooptquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
omdat je een newbie bentquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom kreeg ik trouwens met de deegroller van je ?????![]()
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger livequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het leven is hard he, ik denk dat ze dr nu nog wel een weekie aan vast knoopt![]()
![]()
![]()
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.quote:
...hahah ...ook daar zijn oplossingen voor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
boeien, ga er gewoon dwars doorheen lopen bleren...heerlijk dat messenger live![]()
JUIST!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:04 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben ook gebanned. Afgevoerd richting keuken!
????????? Wat is next? Newbie opstand????quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
tssssssss altijd zo vriendelijk tegen newbie's jij??? Ik geloof dat ik maar met puntoortjes mee ga doen.![]()
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
????????? Wat is next? Newbie opstand????![]()
och ik ben de beroertste niet omdat te testenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Uitkijken jij he !!!!! Ben misschien wel Newbie, maarre .... ik laat niet met me sollen![]()
Waarom verbaasd me dat toch nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
och ik ben de beroertste niet omdat te testen![]()
Wanneer ga je een fotoboek openen?quote:
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wanneer ga je een fotoboek openen?
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Uhm ben Newbie dusse vertel me waar en ik doe het !
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?quote:
Keej ff bij jou gegluurd, ik ga er deze week werk van maken !!!quote:
Je was toch naar de Keuken gebanned. Enne neuhhh geen ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Een kango!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb alqeer pauze! Heeft iemand hier een handige tip om cement/kit van een badkamervloer/muur af te halen?
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej ff bij jou gegluurd, ik ga er deze week werk van maken !!!![]()
Ben nu alweer aan de badkamer toe joh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Je was toch naar de Keuken gebanned. Enne neuhhh geen idee![]()
Je weet zeker wel waar je die mag steken, mister doe-het-zelf?quote:
Vraag het mij dan niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je weet zeker wel waar je die mag steken, mister doe-het-zelf?
Ik had van jou gewoon een hoogdravend antwoord verwacht, wist ik veel dat je van dergelijke vraag boos en verdrietig zou worden?quote:
Met een scheermesje of verf-afsteker ben je zo klaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben nu alweer aan de badkamer toe joh.
Bad is eruit gesloopt maar er kleven nu wat restjes aan mijn betegelde muren en vloer... heb al van alles geprobeerd: badkamermuscle, stickerverwijderaar, azijn, jif, drie plamuurmessen versleten maar t zit er nog steeds gedeeltelijk op.
HEE bedankt, daar was ik nog niet op gekomen! Vliegt de glazuur er dan niet af? Kan ik niet beter een epilady oid gebruiken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met een scheermesje of verf-afsteker ben je zo klaar![]()
Neem gewoon een scheermesje (los) en plak wat tape aan de achterkant tegen het snijden in je vingers![]()
Misschien je verwachtingspatroon wat bijstellen? Heb ik bij jou al jaren geleden gedaan, kalf!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik had van jou gewoon een hoogdravend antwoord verwacht, wist ik veel dat je van dergelijke vraag boos en verdrietig zou worden?
Als je de glazuur van je tegeltjes af zou kunnen krijgen ben je :A) iemand op bang van je worden want je bent dan erg sterk of :B je hebt de allerslechtste tegeltjes gekocht die er zijn, gemaakt door kinderen in de tuin met een beetje water en aardequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HEE bedankt, daar was ik nog niet op gekomen! Vliegt de glazuur er dan niet af? Kan ik niet beter een epilady oid gebruiken?![]()
Ken kloppen. Tis Tjechische meukquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je de glazuur van je tegeltjes af zou kunnen krijgen ben je :A) iemand op bang van je worden want je bent dan erg sterk of :B je hebt de allerslechtste tegeltjes gekocht die er zijn, gemaakt door kinderen in de tuin met een beetje water en aarde![]()
PS, mesje wel vlak houden en niet met het puntje klooien![]()
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien je verwachtingspatroon wat bijstellen? Heb ik bij jou al jaren geleden gedaan, kalf!![]()
Wat erg voor jequote:
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekendquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?
fuck....ik moet nog meer bijstellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hmmmmmmm...... ik dacht dat wij posters hier op FOK (in tegenstelling tot elders op Inet) normaal tegen elkaar behoorden te doen?
Ohwja, dat vergat ik helemaal. Het is alleen leuk als het bij anderen gebeurt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het een beetje idioot dat je me naam misbruikt voor dit soort dingen....daar gebruik je maar lekker je eigen naam voor![]()
Ik heb nog wel een voorraadje in de berging liggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat erg voor je![]()
Als het helemaal misgaat heb ik nog wel wat "tegeltjes" voor je, mijn vrouw heeft gister koekjes gebakken en de glazuur is keihard![]()
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekend![]()
heb ik jou naam een keer stom op een tt gebruikt????quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, dat vergat ik helemaal. Het is alleen leuk als het bij anderen gebeurt.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ha ha ha...bommie en normaal... die weet niet eens wat dat woord betekend![]()
Wie heeft jou aangewezen alszijnde mijn gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!
Nee mop, maar had krabbit al gehad, ice al gehad en gezien je eerdere pogingen om je eigen naam in de TT te krijgen zag ik niet waarom je er nu wel moeite mee zou hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik jou naam een keer stom op een tt gebruikt????
De bezoekers van FOK moeten maar eens een keer het licht zien!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie heeft jou aangewezen alszijnde mijn gebruiksaanwijzing?![]()
![]()
Tuinpad? Onze hele tuin is al betegeld en dichtgemetseldquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorraadje in de berging liggen![]()
Misschien dat je je tuinpad kunt betegelen met de kookkunst van je eega?
ha ha idd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat weet ie donders goed! Hij wil echter het alleenrecht hebben om tot het randje te gaan en dult geen concurrentie!
En dat ga jij, beroepskalf, ze wel even laten zien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
De bezoekers van FOK moeten maar eens een keer het licht zien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |