Hoeveel jongetjes heb je inmiddels wel niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
goed, genoeg lol voor één avond....
de buurman is al te bed, de fles is leeg, en ik rol er geloof ik maar achteraan.![]()
Morgen weer drie jongetjes op een te vroeg tijdstip....![]()
truste memmen Buuf, slaap lekker!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
de buurman is al te bed, de fles is leeg, en ik rol er geloof ik maar achteraan.![]()
Jopen, het waren zijn Jopen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
truste memmen Buuf, slaap lekker!![]()
beresnuiten!quote:
Ik wist niet dat je met drie jongetjes eerder op moet dan met drie meisies?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel jongetjes heb je inmiddels wel niet?
![]()
Het is juist andersom!!! (twee meisjes hebbende)quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met drie jongetjes eerder op moet dan met drie meisies?
Wat is dat nu weer voor noordnederlandse stelling?
vast niet. geen ervaring mee. Maar geboren en gedeeltelijk getogen utrechtste, dus no noordnederlandse stelling....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met drie jongetjes eerder op moet dan met drie meisies?
Wat is dat nu weer voor noordnederlandse stelling?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Precies......... als jongetjes niet naar K3 willen luisteren, als meisjes geen racebaan willen en niet bij de FC willen rondhangen zullen meisjes wel supervroeg op moeten staan om aan hun haar te tutten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Het is juist andersom!!! (twee meisjes hebbende)
Maakt je stelling niet minder zwak, emigrantje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vast niet. geen ervaring mee. Maar geboren en gedeeltelijk getogen utrechtste, dus no noordnederlandse stelling....![]()
![]()
![]()
nu echt weg is, voor er nog grotere onzin uitrolt
Als ze al die troep ook nog eens moeten opruimen, dan moeten ze nog vroeger op!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Precies......... als jongetjes niet naar K3 willen luisteren, als meisjes geen racebaan willen en niet bij de FC willen rondhangen zullen meisjes wel supervroeg op moeten staan om aan hun haar te tutten!
TSSSSSSSSSSSS!
Mijn meisjes hebben gewoon poppen en auto's, Knexx' en een poeziealbum, rokjes en een indianenpak, zwarte nagels en nagellak, hakjes en skates.
BAHBAHBAH ik ga bijna over m'n nek van de cliches die hier over tafel rollen!
Wegwezen met dat opvoeden in rolpatronen!
Wat is er met je aan de hand Joo..quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Maakt je stelling niet minder zwak, emigrantje!
Wie? Die ventjes van de Buuv?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze al die troep ook nog eens moeten opruimen, dan moeten ze nog vroeger op!![]()
Ik denk toch meer aan iets als een zure bom!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand Joo....zit er een komkommer dwars ?
![]()
Nee hoor Japske.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand Joo....zit er een komkommer dwars ?
![]()
Nix zuur, die heeft vanmiddag nog gedouched!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan iets als een zure bom!
Ik bedoelde die meisjes (?) van jou! Met hun dubbele voorraad politiek correct speelgoed...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wie? Die ventjes van de Buuv?
Ownee, die worden natuurlijk gepampered en brengen op hullie 40ste de was nog naar mamma![]()
Zal toch wel niet ? ik dacht dat PH de laatste pot in zijn geheel naar binnen had gewerkt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan iets als een zure bom!
Owjah joh, bedoelde je dat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde die meisjes (?) van jou! Met hun dubbele voorraad politiek correct speelgoed...
Is Joohanna geen kloon van PH52 dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal toch wel niet ? ik dacht dat PH de laatste pot in zijn geheel naar binnen had gewerkt.![]()
Ik word er anders ook niet vrolijk van als die lummel van mij naar een kookeiland vraagt....wie denkt ie wel niet dat ie is....Joop Braakhekke ???quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee hoor Japske.....
"k vind het gewoon zonde van die kids.....
Geen politiek correcte, handige tip!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Owjah joh, bedoelde je dat?
hihihihihihihi
Ruimden die maar eens iets op!
Heb je nog een handige tip?
Hmmmmmmmmm.......... dus jij bent ook van de botte bijl of zijn jouw koters nog niet echt aanspreekbaar?quote:
WHAHAHAHA!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik word er anders ook niet vrolijk van als die lummel van mij naar een kookeiland vraagt....wie denkt ie wel niet dat ie is....Joop Braakhekke ???![]()
Meestal ben ik zelf niet aanspreekbaar! (16,5 en 13 jaar)quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm.......... dus jij bent ook van de botte bijl of zijn jouw koters nog niet echt aanspreekbaar?
Shit, helemaal ER vergeten!!! Wanneer wordt het herhaald?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
En what the fuck is er allemaal met Olga aan de hand ?????![]()
![]()
![]()
oww okee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Meestal ben ik zelf niet aanspreekbaar! (16,5 en 13 jaar)![]()
Duh...ut komt morgen pas...maar ze zijn me nu al dagen aan het bang maken...der is iets met Olga maar wat wordt niet duidelijk uit die beelden....als ze het maar niet in hun hoofd halen om Olga eruit te schrijven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef demins het volgende:
[..]
Shit, helemaal ER vergeten!!! Wanneer wordt het herhaald?![]()
Dat opruimen is maar 1 weekend in de 14 dagen míjn probleem, en ik ruim het met liefde achter hun bevallige kontjes op!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
oww okee.
Gewoon zeggen dat ze een baatje d'rbij moeten nemen en een lekkend achterhuisje moeten huren. Willen ze dan niet opruimen is dat verder jouw probleem niet meer.![]()
Wil je me nooit meer zo aan het schrikken maken!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ut komt morgen pas...maar ze zijn me nu al dagen aan het bang maken...der is iets met Olga maar wat wordt niet duidelijk uit die beelden....als ze het maar niet in hun hoofd halen om Olga eruit te schrijven.
Quelle zwakheid nu weer!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Dat opruimen is maar 1 weekend in de 14 dagen míjn probleem, en ik ruim het met liefde achter hun bevallige kontjes op!![]()
Nou, als ik heel eerlijk moet zijn... JA!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Quelle zwakheid nu weer!
Wil je ze niet een beetje helpen naar een autonoom, financieel stabiel, realistisch leven toe te werken?
Of lijkt het je wel gezellig als ze over een jaar of 20 1 keer in de 14 dagen met hun wasje voor de deur staan?
hehehehe........ dan ben je lekker op weg, vooral doorgaan!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, als ik heel eerlijk moet zijn... JA!!!![]()
Hoi vriend Demins, zit je joohanna weer te plagen?quote:
Ach, ik huldig het principe dat je kinderen niet kan verwennen en heb nog nooit aanleiding gehad daar op terug te komen. En over 20 jaar gaat dat wasje toch gewoon mee in de instituutswasserij van het verzorgingstehuis, mocht ik dan nog leven...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehehe........ dan ben je lekker op weg, vooral doorgaan!![]()
Oh god...ik voorzie weer een nieuw verbond......quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi vriend Demins, zit je joohanna weer te plagen?
Ik ben alvast met het voorspel begonnen, dat scheelt je straks weer een slok op een borrel!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi vriend Demins, zit je joohanna weer te plagen?
Wat kan jij toch altijd origineel uit de hoek komen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je nu bom-melding (in dat geval bel ik 112)
óf
bommel-ding?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, ik huldig het principe dat je kinderen niet kan verwennen en heb nog nooit aanleiding gehad daar op terug te komen. En over 20 jaar gaat dat wasje toch gewoon mee in de instituutswasserij van het verzorgingstehuis, mocht ik dan nog leven...![]()
Hoi vriend LS !quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je nu bom-melding (in dat geval bel ik 112)
óf
bommel-ding?![]()
JALOERS?????quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh god...ik voorzie weer een nieuw verbond......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |