Nope....da's meer voor Demins...die heeft vaak een broek vol, die wandelende reclame van dependslip!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oké. dat dan weer wel.... heb je ook zo'n lekkere broek met hangkruis?![]()
Who needs pron als je eenmaal kids hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens 4 kaartjes voor dat sinterklaas feest ....140 pleuro!!!![]()
En K3 komt niet eens![]()
Kan ik daar op die voorste rij lekker naar chips zitten kijken![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Who needs pron als je eenmaal kids hebt.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
thank god for boys!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Het hoge noorden heeft ons anders recentelijk nog zo'n 30 miljoen euro aan inkomsten gekost.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof Ajax zonder steun uit het hoge noorden niet nog gewoon in de problemen zat![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het hoge noorden heeft ons anders recentelijk nog zo'n 30 miljoen euro aan inkomsten gekost.![]()
daar bouwen ze hier anders een zeer kekke tribune van....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het hoge noorden heeft ons anders recentelijk nog zo'n 30 miljoen euro aan inkomsten gekost.![]()
Wacht maar tot je eenmaal met hem mag gaan rollerskaten in het vondelpark...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
ERFGENAAM, ERFGENAAM!
Man da's het grote voordeel...en er komt nog bij dat ik bijvoorbeeld nu een racebaan kon kopen "voor die knul" en meer van die onzin![]()
Pas je wel op ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar bouwen ze hier anders een zeer brakke tribune van....![]()
als die 5-6 jaar is mag die heel af en toe mee naar de FC ...lijkt me ook kickequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eenmaal met hem mag gaan rollerskaten in het vondelpark...![]()
Je kunt die melktandjes niet snel genoeg gewisseld hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
als die 5-6 jaar is mag die heel af en toe mee naar de FC ...lijkt me ook kicke![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt die melktandjes niet snel genoeg gewisseld hebben.![]()
![]()
![]()
Dan leert hij wat vrienden van je kennen die op hetzelfde verstandelijke niveau zitten? Wat is er gebeurd met de kleuterschoolquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
als die 5-6 jaar is mag die heel af en toe mee naar de FC ...lijkt me ook kicke![]()
wij hadden kaarten voor Heerenveen-Steau boekarest. Had ook iemand zijn zoon meegenomen (jaar of 9)quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet gemerkt dat Stuntelaar tegenwoordig nogal vaak op de bank zit?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof Ajax zonder steun uit het hoge noorden niet nog gewoon in de problemen zat![]()
Vind je het heel erg als ik mijn kids toch andere dingen ter ontspanning te doen geef?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
bij Utrecht kun je als gezin nog gewoon veilig zittn heur!
tja de kwaliteit van het gras van de Arena is nou een maal slecht voor de enkels....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Niet gemerkt dat Stuntelaar tegenwoordig nogal vaak op de bank zit?
Hoe weet jij daar? Graas jij daar regelmatig hin und her?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja de kwaliteit van het gras van de Arena is nou een maal slecht voor de enkels....![]()
Laat me raden................ Yoga?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik mijn kids toch andere dingen ter ontspanning te doen geef?![]()
tuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik mijn kids toch andere dingen ter ontspanning te doen geef?![]()
tja op de grazige weide van it Fean had hij nooit last.... go figurequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hoe weet jij daar? Graas jij daar regelmatig hin und her?
SCHANDE dat ie zijn porem in mij Amsterdam heeft durven laten zien!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja op de grazige weide van it Fean had hij nooit last.... go figure
en de laatste keer dat ik in de arena was trad Robbie Williams op....![]()
Nu weet ik uit betrouwbare bron dat je regelmatig de versuffing in bemind wordt maar ik sta er desondanks van te kijken wat dat nog voor letselschade oplevert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Laat me raden................ Yoga?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
SCHANDE dat ie zijn porem in mij Amsterdam heeft durven laten zien!
eh................ toevallig nog op de middenstip gezeken?
ik maak me persoonlijk meer zorgen over het lange termijn effect van K3quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pff...dan vind je het toch lekker wel erg...![]()
Wie zou zoiets nou in godesnaam doen????quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is er mis met het begrip 'teleromeo"quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik maak me persoonlijk meer zorgen over het lange termijn effect van K3![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pff...dan vind je het toch lekker wel erg...![]()
ik moest het serieus drie keer lezen voor ik snapte wat er stond...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met het begrip 'teleromeo"
Geef die postduif van jou eens wat krachtvoer ipv zangzaad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... we blijven het proberen..................
ohwja...was er niet bij , zat al die banwensen van de vorige sc nog door te nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg ik tegen die man: "vind je het erg dat ?
zegt ie... "tuurlijk!"
![]()
kenne jullie zelf die mat nie bemesten danquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat soort conversaties bewaar je maar lekker voor je vrouw.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja...was er niet bij , zat al die banwensen van de vorige sc nog door te nemen![]()
een beetj eknul heeft minimaal een scudraket op zo.n kamer hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat soort conversaties bewaar je maar lekker voor je vrouw.![]()
Zij: "ik ben vandaag nog naar de markt geweest"
Hij: "ow leuk!"
Zij: "Ja met mijn moeder....nog leuk behang gekocht voor in die jongen zijn kamer"
Hij: "ow leuk!"
Zij (enigzins geirriteerd): " Voor een zacht prijsje ook nog een scudraket op de kop kunnen tikken"
Hij: "das goed lieverd"
![]()
Neuh. daar hebben we de FC nu voor ingehuurd!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
kenne jullie zelf die mat nie bemesten dan![]()
Bij jullie op het kamp wel ja...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetj eknul heeft minimaal een scudraket op zo.n kamer hoor!![]()
Wij in Amsterdam noemen dat een bed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetj eknul heeft minimaal een scudraket op zo.n kamer hoor!![]()
ja met die a'dammers win je de oorlog die gaan de vijand proberen dood te slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wij in Amsterdam noemen dat een bed.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja met die a'dammers win je de oorlog die gaan de vijand proberen dood te slapen
Klopt!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja met die a'dammers win je de oorlog die gaan de vijand proberen dood te slapen
PIS?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Klopt!
Pacifistisch, intelligent en sociaal volk!
heb maar 1 keer ....quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Neuh. daar hebben we de FC nu voor ingehuurd!
hihihihihihi
pisvolkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |