Is het zo spannend dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mail me maar dan leg ik het je uit
Mail me je adres en je bent maandagmorgen de eerste!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kom maar op dan... er is een plekkie vrij... :![]()
Wromquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Mail me je adres en je bent maandagmorgen de eerste!![]()
Edit: Als de kinderen naar school zijn...
Hey, kids van net 5 en 2,5..... nee hoor.... die begrijpen nog niks van cool!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom![]()
Ik ben er van overtuigd dat het je coole imago alleen maar ten goede komt.![]()
![]()
Ow die.... ik dacht dat je eerst dat tuig van jou naar school moest taxien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, kids van net 5 en 2,5..... nee hoor.... die begrijpen nog niks van cool!![]()
3-0quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef Joohanna het volgende:
Wat heeft AJAX eigenlijk gedaan vandaag?
3-0 tegen Utrechtquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef Joohanna het volgende:
Wat heeft AJAX eigenlijk gedaan vandaag?
uhm...neequote:
nou vertel dan ben eigenlijk ook wel benieuwdquote:
vlindertje!!!!...kom maar los!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Mail me je adres en je bent maandagmorgen de eerste!![]()
Edit: Als de kinderen naar school zijn...
ow, that explains....quote:
ja jij... het is TIJN...en niet tHijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
zeg oortje we vallen in herhaling
Je kan het morgenvroeg ook in mijn oor fluisteren, kijk maar!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou vertel dan ben eigenlijk ook wel benieuwd
die van mij vinden alleen auto's cool....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, kids van net 5 en 2,5..... nee hoor.... die begrijpen nog niks van cool!![]()
Was nu voor de beker.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehe!
Neenee, die hadden we vorige week!
had ik al geedit maar daar had ik t niet over we herhaalden onzelf daarvoor al met tieten en dayquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja jij... het is TIJN...en niet tHijn
had ik het tegen jou???quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou vertel dan ben eigenlijk ook wel benieuwd
Alsof Utrecht voor wat van beker dan ooit speelt dit seizoen!quote:
Wat dat betreft is het idd een laffe scheitbak..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, that explains....
(dat Bommie er niet is)
Wat je begrijpt kan ik vanuit hier moeilijk beoordelen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn AJAX speelde thuis begrijp ik?
heeft die geen ban dan?????????????quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het idd een laffe scheitbak..![]()
Nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeft die geen ban dan?????????????
niet volgens het banmeldtopic...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeft die geen ban dan?????????????
nee daarom zeg ik ook OOK wel benieuwdquote:
Doe eens lief!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef demins het volgende:
[..]
Wat je begrijpt kan ik vanuit hier moeilijk beoordelen...![]()
ff de boog flink bij hem spannen dan gaat hij welquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog niet.![]()
Maar ik heb goede hoop dat het er deze week toch nog van komt.![]()
Mijn boog staat inmiddels ook strak gespannen maar hoe vaak ik ook op verzenden/ontvangen druk ...nog immer geen ranzige details...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ff de boog flink bij hem spanne nad gaat hij welhoop ik
een wijs man zei ooit eens HUH?!?!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Coole piet steent de grot uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah...je bent inmiddels over het verlies heen zie ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:55 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Coole piet steent de grot uit!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zoals altijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...je bent inmiddels over het verlies heen zie ik.![]()
Het is overigens maar goed dat je effe langskomt want demins en inodder waren weer behoorlijk negatief over jou!!![]()
Hoi lekkere jopen lekkere buuf! Heb zin om zo ff suiker bij je te lenenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een wijs man zei ooit eens HUH?!?!
hai Bommie
![]()
Het nederlands elftal speelde gisteren mythil! Het 1e van de FC heeft niet gebalt vandaag!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...je bent inmiddels over het verlies heen zie ik.![]()
Het is overigens maar goed dat je effe langskomt want demins en inodder waren weer behoorlijk negatief over jou!!![]()
... we blijven het proberen..................quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn boog staat inmiddels ook strak gespannen maar hoe vaak ik ook op verzenden/ontvangen druk ...nog immer geen ranzige details...![]()
Ik vond het ook al een gewaagde opstelling.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het nederlands elftal speelde gisteren mythil! Het 1e van de FC heeft niet gebalt vandaag!![]()
![]()
hihihihih........quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het nederlands elftal speelde gisteren mythil! Het 1e van de FC heeft niet gebalt vandaag!![]()
![]()
DAt jij mijn jopen, mijn trots, hebt gezien hoeft niet iedereen te weten ja!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lekkere jopen lekkere buuf! Heb zin om zo ff suiker bij je te lenen![]()
Zeg, heb ik al een ban?![]()
Zie er zoveel mensen steeds in de sc om zeuren ....
Trouwens tegenwoordig draai ik weer MC Hammer.... leuke tekts voor al die banzuigers: "CAN'T TOUCH THIS!"
OH OH OH OH OH OH OH OH OH BOMMMIE TIME!![]()
Het wachten is nu alleen nog op geschreven tekst van Bokajquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef demins het volgende:
OMG de "Hypomaan van Utreg" is uit zijn roes ontwaakt!![]()
ik vond de strekking van hammer wel leuk passen in de zuigende sfeer op het sc omtrent mijn bescheiden persoontjequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
DAt jij mijn jopen, mijn trots, hebt gezien hoeft niet iedereen te weten ja!![]()
MC hammer..... dat vond ik zelfs toen ik 13 was niet leuk![]()
wat is iedereen negatief over Utreg vandaag?? geen kwaad woord hè, ik mag dan wel herplant zijn door mijn ouders in het hoge noorden niemand komt aan utreg!![]()
trouwens 4 kaartjes voor dat sinterklaas feest ....140 pleuro!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het wachten is nu alleen nog op geschreven tekst van Bokaj![]()
![]()
![]()
oké. dat dan weer wel.... heb je ook zo'n lekkere broek met hangkruis?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vond de strekking van hammer wel leuk passen in de zuigende sfeer op het sc omtrent mijn bescheiden persoontje![]()
slijmmmmmkwijllllllllllllllllquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is iedereen negatief over Utreg vandaag?? geen kwaad woord hè, ik mag dan wel herplant zijn door mijn ouders in het hoge noorden niemand komt aan utreg!![]()
is die alweer online dan....?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het wachten is nu alleen nog op geschreven tekst van Bokaj![]()
![]()
![]()
alsof Ajax zonder steun uit het hoge noorden niet nog gewoon in de problemen zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |