En, hoe doe ik het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
...of waar demins zijn stinkende best moet doen om te laten zien dat hij niet uit de ouderlijke macht ontzet hoeft te worden.
o ...die van mij zijn ook fantastische kinderen hoor...allebij totaal verschillend...qua doen en laten...ik geniet elke dag weer van ze...daarom mis ik ze nu waarschijnlijk ook zo erg!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:42 schreef demins het volgende:
[..]
Een leeftijd, ook, waarop Pa door mededelingen wordt ge-update! Heerlijk, eerlijk gezegd.
Moet er wel even bijzeggen dat het fantastische kinderen zijn! Eeen voorbeeld voor hun ouders...
Tot nu toe uiterst belabberd maar je hebt nog 6blz en 1 post om de raad ervan te overtuigen dat je ook anders kunt.quote:
Ik heb al naar ´karaktergetuigen` gezocht. Maar behalve Rataplan en Snoopy wil geen hond voor me getuigen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tot nu toe uiterst belabberd maar je hebt nog 6blz en 1 post om de raad ervan te overtuigen dat je ook anders kunt.
gouden wat??quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
Zitten ze nu al de rerun van de gouden kooi uit te zenden
ah, daar wringt m de schoen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kooi....je weet wel...het nieuwe BB voor hoger opgeleiden.![]()
zwatre piet....ken jij die niet....zuchtquote:
hallo en ik dan???quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al naar ´karaktergetuigen` gezocht. Maar behalve Rataplan en Snoopy wil geen hond voor me getuigen...![]()
..waarom ik steeds???????????????quote:
Kan je van beide hersencellen een foto posten?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwatre piet....ken jij die niet....zucht![]()
waar het hart vol van is stroomd de mond van overquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..waarom ik steeds???????????????
daar gaan we weer... zuchtquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar het hart vol van is stroomd de mond van over![]()
uhm...katje, hoe weet jij dat.. ( niteliner!!!)quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zwatre piet....ken jij die niet....zucht![]()
nee daar zijn ze te klein voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je van beide hersencellen een foto posten?![]()
iedereem kent toch coole piet en tante Toets....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voelde me er al enigszins buiten vallen zo zonder kinderen,
en nu blijk ik ook niet tot Piet's forumvriendjes te behoren.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar het hart vol van is stroomd de mond van over![]()
Never mind...wishfull thinking.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhm...katje, hoe weet jij dat.. ( niteliner!!!)
o my god....ik was meer fan dan me kids....geweldigquote:
wat jij wilt, schat.. ( maar je kent de niteliner dus niet???)quote:
Jaja, het is me duidelijk. Een ernstig tekort in mijn algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iedereem kent toch coole piet en tante Toets....![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, het is me duidelijk. Een ernstig tekort in mijn algemene ontwikkeling.![]()
Ik zal me terugtrekken uit de ouderraad en spreek jullie later.![]()
Wacht op mij! Ik begrijp ook al tijden niet waar het hier over gaat en blijf hier enkel hangen uit pure eenzaamheid!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, het is me duidelijk. Een ernstig tekort in mijn algemene ontwikkeling.![]()
nee joh....quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
als jij het wiltquote:
Nu wel....net nog niet...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat jij wilt, schat.. ( maar je kent de niteliner dus niet???)
slaap lekker!!!!....:Wquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is een geruststellende mededeling!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
Het grote BB Associatiespel #8 we staan stil
Zo te lezen heb je al een oplossing gevonden tegen de eenzaamheid.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef demins het volgende:
[..]
Wacht op mij! Ik begrijp ook al tijden niet waar het hier over gaat en blijf hier enkel hangen uit pure eenzaamheid!![]()
Dus je bent al dertien geweest...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
OMG ik ben weer 13...
jeugdzonde van de buuf
John Taylor...![]()
![]()
Gelukkig is hat later helemaal goedgekomen met me....
Ik heb dat catchy deuntje van Jappie in m'n kop zitten. Dat is voorlopig genoeg bijscholing.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee joh....![]()
![]()
kom we scholen je bij!!!
Gaat het verdikkie alleen nog maar over kinderen. Ik was blij dat ze eindelijk in bed lagen..![]()
ja, maar het goede nieuws is dat ik nu weer 13 ben....quote:
mail me maar dan leg ik het je uitquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu wel....net nog niet...
Nu alleen nog de connectie Niteliner---katjesen ik ben weer helemaal up to speed.
![]()
alleen was ik ten tijde van het concert (al) 25...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het concert was van 98 dus mwah...21 ....kan ook nog wel passeren toch?![]()
kom maar op dan... er is een plekkie vrij... :quote:
Mijn ex-vrouw is al 4 keer 13 geweest! Op den duur zie je het er toch vanaf...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar het goede nieuws is dat ik nu weer 13 ben....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |