De meiden zijn met hockey net wereldkampioen geworden. Geweldig gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:46 schreef demins het volgende:
[..]
Overall??? Of in een bepaalde tak van sport?
ow kut gemist had ik nog willen zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden zijn met hockey net wereldkampioen geworden. Geweldig gedaan
...vergelijkbare woorden? [SPEL] Het grote BigBrother associatiespel #2quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:56 schreef Inodder het volgende:
wat is de bedoeling van dat spel
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
dat doe ik dus al.....
wat lach jij nouquote:
ik vond je wel grappigquote:
nou okee vooruit dan maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik vond je wel grappig![]()
waarom zo boos![]()
![]()
die draait nuquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef puntoortje het volgende:
heb de wasmachine nog maar een keer aangezet
Jij bent ook een beetje doorgedraaidquote:
ja soms welquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje doorgedraaid![]()
Stil als de kinderen er niet zijn, he?![]()
En dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
nog ff en dan is het 9 oktober 8.45..
Dat zijn heel strikte afspraken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
nog ff en dan is het 9 oktober 8.45..
... dan ken je de rest nog niet...hihiquote:
dan komen mijn kids einderlijk weer terugquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan komen mijn kids einderlijk weer terug
net 5 en 2 en een halfquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk dat je weer naast me bent komen zitten!![]()
![]()
![]()
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde afspraken...nou met hun vader dan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op die leeftijd kun je ook het best hele duidelijke afspraken met je kids maken.![]()
En ze hebben de neiging om álles "normaal" te vinden...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op die leeftijd kun je ook het best hele duidelijke afspraken met je kids maken.![]()
Snappen ze die dan al?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde ofzpraken
De afspraken met de kids zullen het grootste probleem wel niet zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde afspraken...nou met hun vader dan he
nee, voor het grootste gedeelte niet...heb hier wel een "kalender" met de afspaken hangenquote:
ha! die van mij zijn net zo oudquote:
Tsja...hoe ingewikkeld kun je het nu helemaal maken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, voor het grootste gedeelte niet...heb hier wel een "kalender" met de afspaken hangen
he buuf...koffie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ha! die van mij zijn net zo oud![]()
(ik heb er nog één van nét 7 boven...) goeienanvond trouwens!
![]()
Weten jouw kids dat jij je regelmatig misdraagt op allerlei fora ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef demins het volgende:
Die van mij zijn 16,5 en 13
Wil niet achterblijven, qua kinderleeftijden
lekker!quote:
...het blijven kut situaties......heb "nu" ook ff geen behoefte om er verderop in te gaan...das ff te prive...je snapt het wel, denk ik!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...hoe ingewikkeld kun je het nu helemaal maken...
Ik zit zelf al jaren in de omgekeerde situatie maar gelukkig zijn de "probleem"jaren al weer een tijdje voorbij...
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weten jouw kids dat jij je regelmatig misdraagt op allerlei fora ?
Tuurlijk......je moet sowieso alleen neerpennen waar je zelf zin in hebt en met prive dingen al helemaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...het blijven kut situaties......heb "nu" ook ff geen behoefte om er verderop in te gaan...das ff te prive...je snapt het wel, denk ik!
En...hebben ze inmiddels al ontdekt waar papa zijn coole ban heeft opgelopen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!![]()
...das een leeftijd van begrijpen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef demins het volgende:
Die van mij zijn 16,5 en 13
Wil niet achterblijven, qua kinderleeftijden
je bent serieusquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!![]()
Een leeftijd, ook, waarop Pa door mededelingen wordt ge-update! Heerlijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...das een leeftijd van begrijpen....
Niet echt....ze zullen wel een aardje naar hun vaartje hebben.....quote:
Ik geniet met volle teugen van mijn pensioen, bij wijze van spreken!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent serieus![]()
over de leeftijd van je kinderen
![]()
hahahaha, da's redelijk onverwacht![]()
ik had al ff ge-edit, of ik nu u moest zeggen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van mijn pensioen, bij wijze van spreken!![]()
Mocht ie willen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had al ff ge-edit, of ik nu u moest zeggen....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |