Uhuh....ik kan me voorstellen dat je gedwongen door het continu cameratoezicht iets meer pikt dan normaal; maar op een bepaald moment is het geduld toch echt op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah als we het zo gaan bekijken dan kan ik je wel vertellen dat als ik in dat huis had gezeten ik een gedwongen exit binnen een halve dag had gehad...
Sowieso Tijn, Semih en E10 hadden spreekwoordelijk 48 uur de faq's van een lap biefstuk mogen lezen![]()
Laat ik het zo zeggen...als ik dat huis in ga, hoef ik denk ik geen verlof aan te vragen want ik sta behoorlijk snel buitenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh....ik kan me voorstellen dat je gedwongen door het continu cameratoezicht iets meer pikt dan normaal; maar op een bepaald moment is het geduld toch echt op.![]()
![]()
Jij wil te graag, kloon van Basje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hear hear, helaas slapen de FA's nog![]()
Kut.... Ik tuinde er in.quote:
Lees je hier wel?quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Lees je hier wel?Als er iemand voor een ban in aanmerking komt is het versabommie, zolang die hem niet krijgt heeft niemand hier iets te vrezen![]()
quote:
In dat geval kan ws iedereen de komende jaren hier gewoon hele sloten pr0n postenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Lees je hier wel?
Als er iemand voor een ban in aanmerking komt is het versabommie, zolang die hem niet krijgt heeft niemand hier iets te vrezen![]()
Mag dat ook al niet dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In dat geval kan ws iedereen de komende jaren hier gewoon hele sloten pr0n posten![]()
Volgens mij wel....meer vulgair dan BB op dit moment kan het niet wordenquote:
Waar was Hummie dan? Gaat ze weer roet in het eten gooien? Ik hoop het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hummie is dan ook wel weer terug neem ik aan, dus ik help het met je hopen.
zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij wel....meer vulgair dan BB op dit moment kan het niet worden![]()
* BLIND!quote:
zo dan...ik schrik me rot... uhm...van 3.10 tot 13.15...dus wel ff ja..hiihquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
Heb je zo lang geslapen?
En ben jij zo'n ontaarde moeder die d'r kids dan helemaal alleen aan hun lot overlaat dan....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo dan...ik schrik me rot... uhm...van 3.10 tot 13.15...dus wel ff ja..hiih
...o, nee hoor... ben een gescheiden vrouw het een ingewikkelde omgangs regeling... vandaag ( gisteren vanaf 19 uur)zijn de kinderen bij hun vaderquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En ben jij zo'n ontaarde moeder die d'r kids dan helemaal alleen aan hun lot overlaat dan....
Of mocht papa er vroeg uit?
Oh heerlijk. Zo'n dagje rust bedoel ik. Had ik eerst ook, maar toen kreeg ik er nog eentje bij met mijn huidige vriendin. Gedaan met de rust dus...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o, nee hoor... ben een gescheiden vrouw het een ingewikkelde omgangs regeling... vandaag ( gisteren vanaf 19 uur)zijn de kinderen bij hun vader![]()
afentoe een dag kan geen kwaat...toch...lekker bij opa en/of oma laten logeren.. in het begin waren mijn/onze kinderen ieder weekend bij hun vader...das dus ook echt niet leuk...daar baalde ik behoorlijk van...is nu dus een stuk beter ( en ingewikkelder) ...maar ik kan nu gelukkig ook "leuke" dingen met ze doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Zo'n dagje rust bedoel ik. Had ik eerst ook, maar toen kreeg ik er nog eentje bij met mijn huidige vriendin. Gedaan met de rust dus...![]()
Maar wel leuk hoor! Ik zou hem voor geen goud meer willen missen...maar wel af en toe een dagje...
Ohw?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:10 schreef Jump het volgende:
puntoortjes mag haar moeder bellen, want ze heeft een ban van 48 uur.
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let opquote:
that's the way to do it. kan die lekker tegen Joohana aan gaan lopen raggenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let op![]()
precies, weg met die meukquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let op![]()
dat is ie ook...hij zit nu helemaal alleen online te zijn..hahahquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, weg met die meuk![]()
tis iig 48 uur lekker rustig...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
that's the way to do it. kan die lekker tegen Joohana aan gaan lopen raggen
Is de 'Hypomaan van Utreg' eindelijk gepakt? Zou tijd worden!quote:
nou bij mij wel...ik kan veel hebben ...maar soms kunnen de geintjes op zijn !!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is de 'Hypomaan van Utreg' eindelijk gepakt? Zou tijd worden!![]()
Die tekst komt me bekend voor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou bij mij wel...ik kan veel hebben ...maar soms kunnen de geintjes op zijn !!!
[BB SC 48] Krabbit kan 48 uur de faq's lezen!
had ik al gezien...tijd, naam, datum, hij/ze veranderd...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef demins het volgende:
[..]
Die tekst komt me bekend voor!![]()
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Maar zo'n zinnetje veranderen, dat is dan weer nét iets te hoog gegrepen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had ik al gezien...tijd, naam, datum, hij/ze veranderd...
SVquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:17 schreef Inodder het volgende:
goeden avond saampjes ben ff sv lezen heb ik nog wat belangrijks gemist?
tis een beetje 16-quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar zo'n zinnetje veranderen, dat is dan weer nét iets te hoog gegrepen...![]()
Bommie is maar wat trots dat ie nog in zijn pubertijd is! Hij wil d'r nóóit meer uit!quote:
die van dat spel en mij snap ik niet hoorquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die van dat spel en mij snap ik niet hoor
Het grote BB Associatiespel #8 ik snap mijn naampie ff niet erbij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |