Ja ik had het gezien, bedankt voor je steun nogquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet om op te vreten, zachtjes aan likken mag wel
ships hoe wist je datquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik had het gezien, bedankt voor je steun nog
Jij was zeker die 3e die gestemd had?
Bij jou moet je er altijd wel snel bijzijn he, jij edit nog sneller dan een modquote:
Wat een heldinquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
done it
hoop dat het een beetje duidelijk overkomt...
dat zie ik dan wel weer ik zie trouwens niet echt kwaad in wat ik schrijf?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een heldin![]()
Nou ga je zeker gezeik krijgen![]()
Zie ik nooit bij jouquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer ik zie trouwens niet echt kwaad in wat ik schrijf?
WTFquote:Op zondag 8 oktober 2006 06:03 schreef Prospera het volgende:
oww en een kusje hier en daar.
Truste Eend![]()
Zelfs al zouden jij en je "level"maatjes het willen zou het jullie nog niet eens lukken om het er een week niet over te hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de japster en bommert morgen ook wel om zijn, als ze dit tuig in dit topic zien![]()
Waar heb jij het over dan ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zelfs al zouden jij en je "level"maatjes het willen zou het jullie nog niet eens lukken om het er een week niet over te hebben.![]()
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Zo lang duckie het maar begrijpt...quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.![]()
Morgen PH.
Goeiemorgen Talitha en Jappiequote:Op zondag 8 oktober 2006 09:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.![]()
Morgen PH.
Morgen Jappie...quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo lang duckie het maar begrijpt...![]()
Mogguh btw...![]()
Ach, het is wel een aardige man, alleen dat dwangmatige verdedigen van de regeltjes is iets minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Jappie...(de simpelen onder ons altijd op hun eigen niveau aanspreken
)
Morgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:17 schreef ruby het volgende:
Goedemorgen iedereen.
*Cluedo is vanaf heden verboden in BB*![]()
Hummie is dan ook wel weer terug neem ik aan, dus ik help het met je hopen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:25 schreef ruby het volgende:
Ik ga zo maar eens effe een partijtje zweten bij Kick Fun!
Dan ben ik vanmiddag vrijwel dood en vanavond hopelijk weer fit voor een spannende avond BB.
Als je het al niet gedaan had dan is het stuk voor stuk bekijken van de streamfilmpjes van "het feest" wel een leuke bezigheid.quote:
Heb ze al gezien idd...hoop wel enorm dat de bewoners zulks terug te zien krijgen vanavondquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je het al niet gedaan had dan is het stuk voor stuk bekijken van de streamfilmpjes van "het feest" wel een leuke bezigheid.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
Hallo? Staat dit ding wel aan????
waarom vraag jij om een slotje?quote:
Gheghe...wat een stelletje simpele randdebielen in dat huis zeg......en er zit er niet 1 tussen met een beetje overwicht die wel goed bij zijn verstand is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ze al gezien idd...hoop wel enorm dat de bewoners zulks terug te zien krijgen vanavond![]()
zie de allereerste posting in dit topic voor mijn antwoord!quote:
Idd echt niet normaal. Had meer verwacht van die Tijn overigens...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gheghe...wat een stelletje simpele randdebielen in dat huis zeg......en er zit er niet 1 tussen met een beetje overwicht die wel goed bij zijn verstand is.![]()
Die had hem wat mij betreft ook allang recht tussen zijn ogen gehad (mijn knuistje dus voor de simpele lezers onder onsquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Idd echt niet normaal. Had meer verwacht van die Tijn overigens...
mwah als we het zo gaan bekijken dan kan ik je wel vertellen dat als ik in dat huis had gezeten ik een gedwongen exit binnen een halve dag had gehad...quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die had hem wat mij betreft ook allang recht tussen zijn ogen gehad (mijn knuistje dus voor de simpele lezers onder ons)als ik Egbert had geheten.......wat een imbeciel zeg....op 3 centimeter van mijn gezicht gaan lopen schreeuwen terwijl ie nog eens een keer poep lult ook.
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef Dagonet het volgende:
PC Eend kwaakt nog vrolijk door en gaat nog langer weg.
Ice_rules ook.
Stereotomy valt geen land mee te bezeilen en mag in januari eens een afspraak maken voor een unban, we blijven niet bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |