Yolande heeft toch wel wifi op de camping?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga toch voor drie dagen naar de camping![]()
lol nee cos is eigenlijk een 2e stream verslag met eigen mening ,en dan heb je nog de gewone stream verslagenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, het is STRENG verboden om hier over de streams te praten!! Of caps van streams neer te zetten!
Ik ben er niet zo handig in, maar kan er iemand even een poll maken met, vind jij dat het huidige beleid goed werkt ja of nee?quote:
Oh ja, zo op die fietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol nee cos is eigenlijk een 2e stream verslag met eigen mening ,en dan heb je nog de gewone stream verslagen
huh wat heb je het tegen mij?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef Inodder het volgende:
ik krijg t gevoel dat ik wat heb gemist
jij voor de verandering n x niet pc?
uiteraardquote:
Dat is snelquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Poll: Wie hebben er gelijk?De mods hebben ongelijk De SC users hebben gelijk
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee wij echt back to basic, poepen in een kuiltjequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yolande heeft toch wel wifi op de camping?
Tover er een uit je eigen hat dan!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
uiteraard
ps wat is dat nu weer hat n serieuze poll verwacht
zo te zien is dat al gebeurdquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is snel
Laat ik niet merken dat er iemand op de tweede optie drukt
Dat moet day zijnquote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef noucky het volgende:
Henk, als je als Marcel er weinig bij hebt gehoord, is het makkelijk om te schoppen dat het ligt aan die of die. Dat gedrag heeft E10 denk ik mee gekregen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet day zijn
Als ze nou maar geen andere mods optrommeld, die beffen elkaar allemaal![]()
bommie is een twaalfjarige kneus met flaporen en een politiepet opquote:
Ik ben 48, hoezo ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je krijgt of ontwikkeld toch ergens wel een eigen meningE10 is gewoon ziek terwijl zijn vader wel normaal kon doen
je krijgt wel veel waarschuwingen en bannetjes jij he hoe doe je dat toch?want volgens mij lul ik ONBEWUST heel wat offtopic maar ...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:32 schreef noucky het volgende:
Ik ben al geband van een andere site, dus ik doe niet mee aan het gedonder.
Wat heb ik gemist tijdens mijn werkzaamheden over TLquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
Het moeten er GVD wel meer als 5 worden, anders gaat TL gelijk krijgen![]()
Was een andere site Cora, niet hier.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je krijgt wel veel waarschuwingen en bannetjes jij he hoe doe je dat toch?want volgens mij lul ik ONBEWUST heel wat offtopic maar ...
Mo had het over eendjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
Het moeten er GVD wel meer als 5 worden, anders gaat TL gelijk krijgen![]()
Volgens mij was hij het die zei dat het altijd dezelfde 4 of 5 users zijn die het niet met het beleid eens zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist tijdens mijn werkzaamheden over TL![]()
Laat me raden, iets met een zonnegroet?quote:
mietjuh!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:32 schreef noucky het volgende:
Ik ben al geband van een andere site, dus ik doe niet mee aan het gedonder.
Lol Henk, ik heb niet eens kids en ook geen man.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n raar zoontje ?
Ik kan alleen maar zeggen, meld het alsjeblieft in de [FB]. Ik heb dat ook al talloze keren gemeld, maar werd meteen afgesnauwd en ik zou overdrijven en dat ik tot een kliek en minderheid behoor etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:38 schreef Coraatje het volgende:
ik vind het gewoon onzin een aparte sc en cos hab ik vanf het begin gezegd ,en ik blijf erbij ,het is ook zoals ik net al zei heel irritand ,als er wat gebeurd in bb wil je dara je mening overgeven ,maar iemand anders heeft weer een mening over mijn mening ,en dan ben je eigenlijk al offtopic
Ik zou het ook niet erg vinden, zolang ik maar ADSL had.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Lol Henk, ik heb niet eens kids en ook geen man.
uhm nee hoe ze ze lekker klaargemaakt had gezien, culinair gezienquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me raden, iets met een zonnegroet?![]()
Culinairquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
uhm nee hoe ze ze lekker klaargemaakt had gezien, culinair gezien![]()
Ik denk dat de japster en bommert morgen ook wel om zijn, als ze dit tuig in dit topic zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. Doe de groeten aan Morwen en melke als ze nog terugkomen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was hij het die zei dat het altijd dezelfde 4 of 5 users zijn die het niet met het beleid eens zijn...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
Ik ben niet om op te vreten, zachtjes aan likken mag welquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendjes zijn toch altijd lekker?
toch maar even een edit
done itquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, meld het alsjeblieft in de [FB]. Ik heb dat ook al talloze keren gemeld, maar werd meteen afgesnauwd en ik zou overdrijven en dat ik tot een kliek en minderheid behoor etc.
Volgens mij zijn jij en ik niet deelgenoot van eenzelfde kliek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |