... ha ha ha ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, Oortjes wil ook haar deel van de 'nare mannetjes' (tournee in februari 2007).![]()
Doe jij eens normaal!quote:
dat ken ik nietquote:
Ik ben bang dat daar meer voor nodig is dan wat 'gewapper' van twee puberale newbie'squote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef puntoortje het volgende:
is de boot van de heren weer gekapseisd?
hi hi ....het kon niet beterquote:
had ik van de week ook ...zit een uur bij te lezen dat er nix gebeurt.....waar is de logica!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff ben overal nog aan het bijlezen (en dat is raar want er is geen fuck gebeurd), wat een dagje Artis al niet met je doet
Daar liep Demins net mee rond in de COSquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had ik van de week ook ...zit een uur bij te lezen dat er nix gebeurt.....waar is de logica!
... ... dan ga ik het maar ff terug halen ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar liep Demins net mee rond in de COS![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh kappe nou met die sonja bakkert...zit net aan me quarterpounder....
![]()
Daarom heb ik me de laatste dagen even rustig gehoudenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Volgens mij gaat dit een lange lange lange dag worden ....
quote:
0909-0006 en je kan het haar zelf even vragenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: Ik zag zonet op sbs6 een belspelletje, is dat Judith van een vorige bb?
van mij mag het, weet alleen niet waar Joohana je mee gaat slaan . .quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik die tekst op een (badkamer) tegeltje zetten
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef blomst het volgende:
Even een vraagje: Ik zag zonet op sbs6 een belspelletje, is dat Judith van een vorige bb?
Waarom zou ze gaan slaan? Ik heb een tegeltje met "die tekst" erop gemaakt, dat kan ze toch niet erg vindenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
van mij mag het, weet alleen niet waar Joohana je mee gaat slaan . .
SORRY!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef Day het volgende:
Overigens zou ik het erg op prijs stellen als er geen misbruik wordt gemaakt van de NSB-knop!
Daar staat een ban op!![]()
zou die hem even kunnen afgeven in het FB?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar liep Demins net mee rond in de COS![]()
Kun je het zelf niet af dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Day het volgende:
't Gaat lekker hier
Geloof dat het biatch-dag is in de SC-topics?
Eindelijk geven jullie Bommie er van langs!!!![]()
Jawel, maar heb er alle vertrouwen in dat Oortje en Joohanna het prima zonder mij afkunnen.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:54 schreef Mike1964 het volgende:
Leuke TT!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef Day het volgende:
Overigens zou ik het erg op prijs stellen als er geen misbruik wordt gemaakt van de NSB-knop!
Daar staat een ban op!![]()
Genadeklap?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er alle vertrouwen in dat Oortje en Joohanna het prima zonder mij afkunnen.
Misschien dat ik nog de genadeklap uitdeel, wie weet.![]()
Als je bovenaan de pagina op het uitroeptekentje drukt krijg je de knop te zien...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar kan ik die knop vinden
![]()
Zpmeteen druk ik per ongeluk op een verkeerd knopje en moet ik weg![]()
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschapquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:54 schreef Mike1964 het volgende:
Leuke TT!
Bedreiging van een mod: 1e note!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeklap?
Lieverd, je zou het nog niet eens kunnen al zou je willen! Bovendien is de kans groot dat ik je vleugels dan in de hens steek!![]()
Eérste note? Eerste note van jou bedoel je...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bedreiging van een mod: 1e note!
Je moet vooral zo doorgaan!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschap![]()
Snel naar MED................... helemaal niets van waar![]()
![]()
kijk eens wat ik kan:quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hier heb je nog een blik olie, gooi er maar op jeuh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eérste note? Eerste note van jou bedoel je...
Vertel eens stiekem? hoeveel notes heeft hij al?
tja.... 't blijft een onbetrouwbaar sujet, die Bommie...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zet je de computer aan en maakt je hartje een extra klapje uit blijdschap![]()
Snel naar MED................... helemaal niets van waar![]()
![]()
dat pik je toch niet, ik wil niet stoken maar.............quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
*werpt*quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je nog een blik olie, gooi er maar op jeuh!![]()
OOOHH dat kleine knopjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je bovenaan de pagina op het uitroeptekentje drukt krijg je de knop te zien...![]()
ZIJ is weer onlinequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:26 schreef [b]nikky het volgende:[/b]
SynXteR mag een paar dagen wegblijven. Hij wilde schijnbaar erg graag een ban. Die geven wij dan ook met liefde uiteraard.
Sinds wanneer gaat een fulltime VOLler zich met het banbeleid van fok bemoeien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat pik je toch niet, ik wil niet stoken maar.............![]()
Je bedoelt.... degeen wiens naam niet hardop mag worden uitgesproken?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je bedoelt.... degeen wiens naam niet hardop mag worden uitgesproken?![]()
De Voldemort der FOKkers?quote:
De volgende keer zal ik eerst kijken wel persoon de topic is begonnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tja.... 't blijft een onbetrouwbaar sujet, die Bommie...
quote:
Ik heb in de diepste FOK krochten horen fluisteren dat haar buik aan het zwellen is om ervoor te zorgen dat ook de generatie na ons verzekerd is van al dan niet terechte Ban's. Een FOKdemortje in wording....brrrrquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
ZIJ is een tijdje niet aan het bannen geweest...denk dat ze vervoersproblemen had...kapotte bezem ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |