Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb Robert zwakzinnigere teksten horen uitkramen![]()
Laat me raden...ze hebben er een waakhond neergezet..quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef KRIBBET het volgende:
Jeugd Eemnes dringt Gouden Kooi binnen
EEMNES - Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa uit het televisieprogramma De Gouden Kooi te komen. Dat heeft een woordvoerder van televisiezender Talpa, die het programma uitzendt, maandag gezegd. De jongeren namen zaterdagavond een duik in het zwembad en op zondag liep iemand met de broek naar beneden door de tuin.
Volgens de woordvoerder van Talpa wilden de jongens aantonen dat het mogelijk is om op het terrein te komen. De actie van de jongeren was wel op internet te zien, maar niet in de reguliere uitzending. Inmiddels is de beveiliging van het terrein aangescherpt.
![]()
Ik trap er niet meer inquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over teksten gesproken....Nikky had nog een Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] berichtje voor je achtergelaten.![]()
![]()
Dat vertellen ze natuurlijk nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat me raden...ze hebben er een waakhond neergezet..![]()
tot over 10 minuutjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga gelijk weer ff naar haar fobo![]()
Misschien moet je ook ff een lief berichtje achterlatenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
pas je wel op niet dat de bladzijden zometeen aan elkaar klevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat er "death wish " op mijn kop?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien moet je ook ff een lief berichtje achterlaten![]()
![]()
quote:
Jezus bommels ...doe niet zo lullig.........je zou er iedereen hier een groot plezier mee doen; een klein beetje meewerken aan het groepsgevoel zou je niet misstaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
staat er "death wish " op mijn kop?
De schare "bommie een ban"-aanhangers is met de dag aan het groeien ....beetje dom om dan mijn kop in de reet van boven het maiiveld uit te steken![]()
dank je wel.... zal ik d'r nou ook nog ff een lading zoenen achter mikkenquote:
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje wegquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus bommels ...doe niet zo lullig.........je zou er iedereen hier een groot plezier mee doen; een klein beetje meewerken aan het groepsgevoel zou je niet misstaan![]()
is dit een sorry?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach was vanmiddag denk ik toch iets te kribbig tegen je![]()
quote:
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?quote:
Je kunt het allicht proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?![]()
Maar serieus...als op een forum zou zitten waar iedereen het liefst wil dat je oprot, dan zou het toch dom zijn om daar te blijven? Het moet wel een hobby blijven. Op dit moment heb ik dat gevoel nog lang niet, maar vorig jaar had ik een behoorlijke escallatie achter de rug, weet nu nog niet waar die vandaan kwam![]()
belofte maakt schuldquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje weg![]()
Ik weet geen eens dat je een serioux escalatie had...laat staan dat ik zou weten hoe of wat...quote:
Een jaartje is nu ook weer overdreven want dat willen we je vrouw niet aandoenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ben heel makkelijk heb je vorig jaar kunnen zien. Als iedereen erachter staat ben ik zo weer een jaartje weg![]()
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een jaartje is nu ook weer overdreven want dat willen we je vrouw niet aandoen![]()
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten...dat zal het wel zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Zou ik mijn bankstel op MED kunnen posten?
Maar serieus...als op een forum zou zitten waar iedereen het liefst wil dat je oprot, dan zou het toch dom zijn om daar te blijven? Het moet wel een hobby blijven. Op dit moment heb ik dat gevoel nog lang niet, maar vorig jaar had ik een behoorlijke escallatie achter de rug, weet nu nog niet waar die vandaan kwam
Vergeet het maar dudes....ik krijg geen ban!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.![]()
altijd maar hetzelfde op je brood is ook niet lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje teveel van het goede.![]()
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze gevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
2x24uur is om te beginnen meer dan voldoende.![]()
En naar Egbertquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
Zullen we gezamenlijk de TT voor de volgende ff beslissen?
Ik ga voor : "Zwaai hier naar Nikky!"
dankje vriend Krabbit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze geven![]()
48 uur is eigenlijk wel lang![]()
Tjongejonge.....junkiequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een 24 uurs rustpauze geven![]()
48 uur is eigenlijk wel lang![]()
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zullen mijn hormonen wel zijn, vertel het aub niet verder
![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tjongejonge.....junkie...is het nou echt zo moeilijk om ff een paar dagen die drugs te laten voor wat het is.
![]()
Heb je hem al klaar staan of zo ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
Balen...nu denkt Semih dat hij populair is![]()
Welke drugs bedoel jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tjongejonge.....junkie...is het nou echt zo moeilijk om ff een paar dagen die drugs te laten voor wat het is.
![]()
WA?quote:
Need I say more....quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Welke drugs bedoel je![]()
Oke, ik ben gewoon stapelverliefd op hem![]()
![]()
I'm a sexy bitch, YEAH BABY YEAH!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Need I say more....![]()
Iedereen bij zijn volle verstand weet toch dat Bommels de grootste "loooooovedrug" van het forum is.![]()
Precies...quote:
not gonna happen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...dit soort stompinnige posts bevestigen het beeld van een op van de zenuwen zijnde bommels die staat te trappelen voor de deur van het kleinste kamertje.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |