Hoi Buuv!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!
laterz!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef versabommie het volgende:
ik kap ermee, ik ga naar huis...tot laters!
waar is dit op gebasseerd??quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wie? Die ventjes van de Buuv?
Ownee, die worden natuurlijk gepampered en brengen op hullie 40ste de was nog naar mamma![]()
hi mike!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef Mike1964 het volgende:
en toen was het weer stil?
Tanta Joo schopt tegen alles en iedereenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is dit op gebasseerd??![]()
hier stonds een heel verhaal, maar ik laat het maar zo....![]()
dat idee had ik ook al.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tanta Joo schopt tegen alles en iedereen![]()
Die 48 uur zijn omgevlogen zegquote:
ja snel hequote:
Kids weer veilig thuis?quote:
Heel gemeen jaquote:
Iets te ..............quote:
he schoonheidquote:
ach ja, zolang ik zelf maar beter weet nietwaar!quote:
jaaaaquote:
Onder welke naam zit jij trouwens normaal gesproken te posten?quote:
quote:
Preciesquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach ja, zolang ik zelf maar beter weet nietwaar!
Gelukkig maar dat ie thuis is dan.... Hoe oud is tie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jaaaade jongste is alleen ziekies
( loopt/ligt/zit heel de dag te janken )
![]()
... ach hij komt nog welquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he schoonheid, niemand gaat jou toch bannen op fok, jij bent toch never te nooit niet van dat verderfelijke niveau van de heer bommelstein
![]()
2 en een halfquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie thuis is dan.... Hoe oud is tie?
Hier met KRIBBET en anders onder.........quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Onder welke naam zit jij trouwens normaal gesproken te posten?
Doe isquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk maar uit ik weet welke knop het is
Prima argument!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier met KRIBBET en anders onder.........![]()
Heb het niet voor niets zo gedaan en dat bevalt me wel en anders weet ls het ook![]()
gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doe is![]()
Grote mond maar verder..........
![]()
Heerlijke leeftijd. Alleen vervelende leeftijd om ziek te zijn. Kan daar zo slecht tegen....quote:
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heerlijke leeftijd. Alleen vervelende leeftijd om ziek te zijn. Kan daar zo slecht tegen....![]()
Mijn jongste is 5, die kan gelukkig al wat beter benoemen wat er is als hij niet lekker is. Vind ik een stuk prettiger.
ach gossie, da's niet leuk...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...
Lekker laten Mama'en dan... Duurt gelukkig nooit lang met die kleintjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het ukkie praat zoiezo niet erg goed...als je vraagt waar hij pijn heeft is het zijn knie...onderweg in de kinderwagen moet je zijn hand vasthouden en maar piepen... van zijn temperatuur wordt je ook niet veel wijzer dat was 36,6!... hij ligt nu weer lekker op de bank te mama'en...
hij zit nu lekkeer op schoot bij me....dus als ik onleesbare dingen ga posten...dan is het mijn zoon..hihiquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lekker laten Mama'en dan... Duurt gelukkig nooit lang met die kleintjes.
Schoteltje melk doet wonderen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij zit nu lekkeer op schoot bij me....dus als ik onleesbare dingen ga posten...dan is het mijn zoon..hihi
... het is een zoon, geen katquote:
Zoon..... kat...wat is het verschilquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het is een zoon, geen kat... flessie thee met melk krijgt hij zo
van mij mag ie lekker blijven zitten hoor... hou wel van dat geknuffel ( als hij maar stopt met dat gepiep )quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoon..... kat...wat is het verschilzolang ie maar van je schoot moved.
![]()
![]()
mooi gemaakt Arneaux! Gaaf ook, met die overgang in de muziek!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
Stream filmpjes De complilatie van vrijdag staat online.
In dat geval....quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
van mij mag ie lekker blijven zitten hoor... hou wel van dat geknuffel ( als hij maar stopt met dat gepiep )
ha ha ...ik zal het eens gaan proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval.... [afbeelding]
2 x daags![]()
zou ik niet doen, da's olie voor je fietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ik zal het eens gaan proberen![]()
Little do you know...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, da's olie voor je fiets![]()
o, ik dacht voor scharnierenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
zou ik niet doen, da's olie voor je fiets![]()
ja, is dat zo...wat was het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |