Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
TT veronderstelt een aardig gevulde sandwich
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
Met het risico om uitgelachen te worden...wtf is een tubgirl ? K'heb dit woord wel eens voorbij zien komen, maar dan icm het woord ban![]()
![]()
![]()
tik maar in in google, dat is het soort plaatjes dat je hier niet moet posten, tenzij je je postrechten kwijtwilquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
Met het risico om uitgelachen te worden...wtf is een tubgirl ? K'heb dit woord wel eens voorbij zien komen, maar dan icm het woord ban![]()
![]()
![]()
Owkee...ik denk dat ik het googlen achterwege laat !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet ziek bent van een beetje poep moet je op google maar eens zoeken op tubgirl
![]()
Als je "geluk" hebt kom je hem vanzelf wel tegen op FOK!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkee...ik denk dat ik het googlen achterwege laat !![]()
![]()
Dan blijf je tochquote:
BeeDeequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
![]()
![]()
Goed voor de hongerigen onder onsquote:
jah nog 1 bakkie koffie en dan ga ik echt. Heb msn wel uitgeflikkerd anders zit ik straks weer tot 4 uur te kleppenquote:
Je baggert dus nog ff mee?quote:
Je meent hetquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah nog 1 bakkie koffie en dan ga ik echt. Heb msn wel uitgeflikkerd anders zit ik straks weer tot 4 uur te kleppen![]()
jah en dan kom je al snel hier terechtquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wassie me kwijt ? Ik ben op verkenningsreis door dit forum !![]()
![]()
Ik wist dat je ff weg wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wassie me kwijt ? Ik ben op verkenningsreis door dit forum !![]()
![]()
Koffie moet je niet te heet drinkenquote:
wat is zakquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, werk enzoEn zaterdag ben ik naar Zak geweest
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Scherp !
Gadvrrr...ik kon het niet laten om te googelen !![]()
![]()
Wel lache hier !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah en dan kom je al snel hier terecht![]()
Like a knife somsquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Scherp !
Gadvrrr...ik kon het niet laten om te googelen !![]()
![]()
T'is maar waar je van houd !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Like a knife soms
Lekker ding toch die tubgirl?
Lieve schat, ik kan niet alles onthouden wat me op msn wordt verteldquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Grote discotheek in Duitsland. En volgensmij had ik je dat al een keer verteld op MSN![]()
Goatse wil het ook wel doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige posters om een ban vrágen ! Terwijl één zo'n plaatje voldoende is![]()
Heb je lemonparty al bekoekeloert ?quote:
heb je ookal gegoogled op 'goatse' en 'lemonparty'? Dan heb je ze gelijk allemaaal gehad en schrik je niet zo erg als je per ongeluk hier op zo'n linkje kliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige posters om een ban vrágen ! Terwijl één zo'n plaatje voldoende is![]()
Kipkluifjes en een HJquote:
Hij kan wel eens een leuke user wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
BeeDee je krijgt ze wel allemaal aangereikt
Eujquote:
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je ookal gegoogled op 'goatse' en 'lemonparty'? Dan heb je ze gelijk allemaaal gehad en schrik je niet zo erg als je per ongeluk hier op zo'n linkje klikt![]()
Goed dattie eerst lurkt en dan pas gaat postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij kan wel eens een leuke user worden![]()
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereldquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!![]()
![]()
Heejquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!![]()
![]()
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed dattie eerst lurkt en dan pas gaat posten
27-10-1971 en nog onschuldigquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Nouhouquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!![]()
![]()
![]()
Die bestaat echt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereld![]()
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!![]()
![]()
![]()
Achter monitor bibbertquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereld![]()
Als hij nu yvonne tegen komt dan is die in iedergeval goed voorbereidquote:
PS is een stamgastquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hey PS!![]()
Wat doe jij buiten MEN?!![]()
Mijn heil elders zoekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hey PS!![]()
Wat doe jij buiten MEN?!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?![]()
Nice thinkingquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als hij nu yvonne tegen komt dan is die in iedergeval goed voorbereid![]()
![]()
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn heil elders zoeken
Baggeren in ONZ is mijn nachtding
Interieurstuk dusquote:
Om besproken te worden ?quote:
Ik ben ff aan het lachen in CULquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?![]()
Juistemquote:
Lachen in CULquote:
Maagdelijk zijn ze het leukstquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar goed dat hij ons heeft om hem van die onschuld af te helpen![]()
Dan weet je het nuquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet![]()
Ik kom hier bijna nooit![]()
Om wat?quote:
quote:
daar heb je user editor2 die zichzelf al een hele tijd belachelijk maakt en erop aangesproken wordt en dan gaat happen waarop iedereen nog meer moet lachenquote:
September?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Als jij het wilt ben ik een maagd!![]()
Ik onderschat niet.. ik vind de onschuld juistquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Héé, onderschat mij niet![]()
valt me op dat de leeftijd vaak verzwegen wordt![]()
O, ehhh...shit...ja ehh wat is het juiste antwoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om besproken te worden ?Of voor een beurt ?
![]()
Sterrenbeeld maagd is toch september?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hè?!
December acht! Acht December!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar heb je user editor2 die zichzelf al een hele tijd belachelijk maakt en erop aangesproken wordt en dan gaat happen waarop iedereen nog meer moet lachen![]()
Geen idee!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterrenbeeld maagd is toch september?
Beide zijn goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, ehhh...shit...ja ehh wat is het juiste antwoord![]()
Niet dat leeftijd er echt toe doet !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik onderschat niet.. ik vind de onschuld juist
Ouch
je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebbenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebben.
van de week helemaal gelachen...er is toen bijna een pagina wegge-edit door de modjes![]()
en hij blijft maar door gaan met dat hautaine gedrag en die domme plaatjes van zijn eten wat er allesbehalve smakelijk uitziet![]()
tub girl soep ????quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebben.
van de week helemaal gelachen...er is toen bijna een pagina wegge-edit door de modjes![]()
en hij blijft maar door gaan met dat hautaine gedrag en die domme plaatjes van zijn eten wat er allesbehalve smakelijk uitziet![]()
En in het topic van wat eten en drinken we vandaag laat ie dus ook steeds pics zien van wat hij eet. Hij eet nooit thuis blijkbaar en alles ziet er altijd ranzig uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadLoopt ie weg uit een restaurant omdat er iets in zijn eten zit dat er volgens hem niet in hoort
!! En dan wat die zelf maakt ziet er nog slechter uit
![]()
En je richt je pijlen op?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Geen idee!
Maar dat maakt mij dus een Boogschutter.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Avond etenBij mij is dat een gewoon bord met aardappels groente en vlees
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet dat leeftijd er echt toe doet !![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dus iedere dag dat soort plaatjes van zijn avondmaal
![]()
Heejquote:
Is dat bier?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is toch geen avondmaal!!
Als ik dat als avondmaal zou gebruiken zou ik nu zeker 75 kilo wegen... misschien nog wel meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is toch geen avondmaal!!
quote:
Je benaderd de kern van de zaak aardig !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
It aint what you do, its the way that you do it dus?
Nou zulke porties eet hij blijkbaar elke avond ofzo... hij eet altijd in het restaurant van zijn hotel.. vandaar ook zijn roze tafelkleedquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat als avondmaal zou gebruiken zou ik nu zeker 75 kilo wegen... misschien nog wel meer
Het jachtseizoen is open?quote:
Ik wurm me er vaak tussen uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je benaderd de kern van de zaak aardig !![]()
![]()
Jij doet ook buiten jachtseizoen om?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hè...wat !! BIIIEEERRRRR !!!!ow sorry !
![]()
Echt waar !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
2 regels:
1 Dit topic draait om bier en tieten
2 Uitingen die over bier of tieten gaan hoeven niet ik herhaal niet verantwoord of gematigd te worden.
![]()
![]()
quote:
Zeikfietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
excussen aanbieden doe je trouwens alleen aan de dames en aan de modjes
![]()
quote:
Ik trek bij deze al mijn excuses in en mocht ik toch iemand beledigd hebben; excuses zijn in uitzonderingsgevallen bespreekbaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
excussen aanbieden doe je trouwens alleen aan de dames en aan de modjes
![]()
quote:
Juistquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik trek bij deze al mijn excuses in en mocht ik toch iemand beledigd hebben; excuses zijn in uitzonderingsgevallen bespreekbaar![]()
![]()
Ik ga wel plat nuquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wil nog niet slapen... maar ik ben moe... gaap mezelf gek
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Dan kan ie dat niet tegen mij doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JuistNu moet je nog even iemand uitmaken voor kut newbie omdat die minder posts heeft als jou en dan ben je compleet klaar voor FOK.
![]()
![]()
Blijven vechten en als je morgen in bed wil blijven liggen...geef eraan toequote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wil nog niet slapen... maar ik ben moe... gaap mezelf gek
Trusten meissiequote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Nee dat gaat hem vandaag niet meer lukkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan kan ie dat niet tegen mij doen
Latere regdatum mag toch ook?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Sterke argumenten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijven vechten en als je morgen in bed wil blijven liggen...geef eraan toe![]()
ben ik niet zo mee bezigquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JuistNu moet je nog even iemand uitmaken voor kut newbie omdat die minder posts heeft als jou en dan ben je compleet klaar voor FOK.
![]()
![]()
* PrintScreen morgen erg oplettend zal zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem vandaag niet meer lukken![]()
Jop
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemdquote:
Zou je wel moeten doenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen morgen erg oplettend zal zijn
De Jop uit de Bus?
En dat ben je nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemd![]()
quote:
Ik ookquote:
Dat zou idd een wonder zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als die ineens boven je staat
![]()
De bus
N00bz0rxxsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemd![]()
Oohhh...nou gefeliciteerd dan !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat was trouwens mijn 7000 ste postmijn 500ste in 3 dagen
![]()
quote:
Dankjequote:
We hadden ooit lijstjes hierquote:
Mmmm...denk 't wel !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]mooi we zien je dus vaker hier ?
![]()
Oke danquote:
Nou ja... hier... dat was in GCquote:
Nee, ik ben een gelegenheidsposter, jij bent verslaafdquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt minder posts dus ik pwn jou
![]()
![]()
Ik verslaafd ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee, ik ben een gelegenheidsposter, jij bent verslaafd
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik verslaafd ?Ik ben helemaal niet verslaafd
![]()
De mijne wist je vast alquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:48 schreef BeeDee het volgende:
*BeeDee druk profielen checked *
(gemiddeld 47 per dag)quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Net zomin als ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mijn gemiddelde stijgt nu iedere dag met 1 of 2quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:50 schreef Cinch het volgende:
[..]
(gemiddeld 47 per dag)
En in het begin postte je veel minder dus je gemiddelde van de laatste tijd ligt veel hoger
We zijn liefhebbersquote:
quote:
Wat ik dus zeiquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens meer te kijken, dat zijn intergalactische verschillen !![]()
![]()
Van verschillende dingenquote:
Het is bijna geen uitdaging meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
Kwartet?
Ik loerde even in MENquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is bijna geen uitdaging meer
NB helpt bij jou ook wel !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe voornameijk posten in MEN... dat blijkt aardig op te schieten![]()
Deed je er ook posten?quote:
Neej nog nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed je er ook posten?
* PrintScreen kijken gaat
Het is er dan ook keigezelligquote:
Multipostenquote:
Multipostenquote:
Nee, dacht dat je typfout maakte en zei: slapen lukt niet meer...dus vandaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Multiposten
Je wilt dat ik ga aftaaien?
Als je het maar laatquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Multiposten
Je wilt dat ik ga aftaaien?
Slotje op héél VOL ???quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
VOL Slotje
quote:
Ik ben pas op pagina 4 !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic is vol kan dus dicht
![]()
quote:
10 posts achter elkaar is pas hebberigquote:
Als je dit in een normaal topic doet dan kan je wel eens een ban krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sjonge...ga ik ff pissen, flikt ie dit !!!![]()
quote:
Ja ben nog niet zo bedreven ! Moet nog eelt op m'n vingers en versleten toetsen kwekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet dus
Ik zat er tussen
![]()
Sorryquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja ben nog niet zo bedreven ! Moet nog eelt op m'n vingers en versleten toetsen kweken![]()
Hangt er vanaf wat je er mee bedoeltquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, het schiet op .. je gaat ook steeds makkelijker posten![]()
![]()
Was een MEN insider grapquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee bedoelt![]()
Strekquote:
Soort van stenoquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je krijgt een heleboel standaart reacties in de vingers
Dan kijk je niet eens meer wat je typt en ram je gewoon op enter
![]()
Niks met NB te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee bedoelt![]()
Ik kom haast nooit in MEN ik zag de garp dus nietquote:
Tandemen?quote:
quote:
Maakt niet uit, was een gevalletje "verander één letter. 5 letter editie"quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom haast nooit in MEN ik zag de garp dus niet![]()
![]()
Daar zeg ik zeker geen nee tegenquote:
Dat gaat mij allemaal veel te ingewikkeld moet je bij nadenken enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was een gevalletje "verander één letter. 5 letter editie"![]()
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zeg ik zeker geen nee tegen![]()
![]()
Lekker
![]()
wordt ook lastiger rond dit tijdstipquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat mij allemaal veel te ingewikkeld moet je bij nadenken enzo![]()
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?
Gelukkig gaat de snelheid er ook uit in NB als iedereen naar bed gaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
wordt ook lastiger rond dit tijdstip![]()
Nou meestal als ik ga fietsen met een vrouwlijk persoon dan word het zadel altijd aardig slipperigquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitStuur jij eerst maar
![]()
Ja, dat je antwoord 3 pagina's verder staat schiet niet op !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de snelheid er ook uit in NB als iedereen naar bed gaatrond 02.00 is het altijd wel druk en dan word het steeds rustiger en rustiger
Dan kan je lekker rustig de posts lezen en reageren
Je hoeft niet overal bij te zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?![]()
Bij jou of bij haar ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou meestal als ik ga fietsen met een vrouwlijk persoon dan word het zadel altijd aardig slipperig![]()
Beetje last van voyeurismequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal bij te zijn![]()
Fiets en PS hebben het best
En dan net het plekje vinden waardoor je scheef gaat fietsenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kiest voor het ontdekken... het is net ontdek je plekje
Jump for joyquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=961758118896618640&q=2+unlimited Nostalgie
Lurkerquote:
Zou het stiekem een topic rukker zijnquote:
Ik sta in je sigquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=961758118896618640&q=2+unlimited Nostalgie
Beetje commercieel, maar goed hard in een disco wel leuk !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou het stiekem een topic rukker zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel speciaal hoor als je mijn sig komt !!!
![]()
![]()
Ik heb ook nog wel britney spears voor je ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje commercieel, maar goed hard in een disco wel leuk !![]()
OMG hoezo onverwachtquote:
Goed hard is sowieso okayquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beetje commercieel, maar goed hard in een disco wel leuk !![]()
Dat komt dan net vòòr tubgirls en de restquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou het stiekem een topic rukker zijn![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel speciaal hoor als je mijn sig komt !!!
![]()
![]()
quote:
Ik mag het hopen jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat komt dan net vòòr tubgirls en de rest![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag het hopen jaRukken na de tubgirls is niet gezond
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jullie hebben het nog nieteens geprobeerd![]()
Vertel !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
We hebben ze al vreemder meegemaakt hier
Wil je misschien een klap met een moker?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo erg is het al het proberen lukt al niet
![]()
dan ben ik iig k-oquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je misschien een klap met een moker?![]()
Gelukkig zijn we hier niet normaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Normaal zou die in het archief gaan![]()
Gewoon niet reageren...dan plagen ze je niet meer !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag het hopen jaRukken na de tubgirls is niet gezond
![]()
Slaap je wel een paar uurtjes maar of je dan lekker wakker word..quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier niet normaal![]()
Opeens weet je hetquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren...dan plagen ze je niet meer !![]()
![]()
quote:
De derde ronde... de derde rondequote:
Jahwelquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg...als ik elke 10 seconden post dan kan ik nooit aan het masturberen zijn![]()
Of je bent zo geil dat je elke 10 seconden komtquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg...als ik elke 10 seconden post dan kan ik nooit aan het masturberen zijn![]()
je hebt erop geoefend?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jahwelje kan ook fokken met alleen je muis
selecteren copy paste invoeren
![]()
Als je daar geen blauwe ballen van krijgt dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of je bent zo geil dat je elke 10 seconden komt
Niet he?
Je hebt ervaring zie ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jahwelje kan ook fokken met alleen je muis
selecteren copy paste invoeren
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je daar geen blauwe ballen van krijgt dan weet ik het ook niet meer![]()
![]()
ja vast...liegebeestquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Neuj ik bedacht en manier om zijn theorie te ontkrachten![]()
![]()
Op zich ben ik wel geil, maar elke 10 seconden komen ?! I wish !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of je bent zo geil dat je elke 10 seconden komt
Niet he?
Carambolequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je daar geen blauwe ballen van krijgt dan weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Echt waarquote:
Ik niet wat zal de sex dan tegenvallenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel geil, maar elke 10 seconden komen ?! I wish !!!![]()
![]()
![]()
Dan zou het met 20 secs afgelopen zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Op zich ben ik wel geil, maar elke 10 seconden komen ?! I wish !!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |