Hij kan wel eens een leuke user wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
BeeDee je krijgt ze wel allemaal aangereikt
Eujquote:
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je ookal gegoogled op 'goatse' en 'lemonparty'? Dan heb je ze gelijk allemaaal gehad en schrik je niet zo erg als je per ongeluk hier op zo'n linkje klikt![]()
Goed dattie eerst lurkt en dan pas gaat postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij kan wel eens een leuke user worden![]()
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereldquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!![]()
![]()
Heejquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMFG waar ben ik beland ?!!!! Mijn onschuld.....wat doen jullie met me ?!!!!![]()
![]()
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed dattie eerst lurkt en dan pas gaat posten
27-10-1971 en nog onschuldigquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Nouhouquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!![]()
![]()
![]()
Die bestaat echt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereld![]()
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heejjj !!! Ik ben er gewoon bij hoor !!![]()
![]()
![]()
Achter monitor bibbertquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We bereiden je voor op de grote boze FOK!-wereld![]()
Als hij nu yvonne tegen komt dan is die in iedergeval goed voorbereidquote:
PS is een stamgastquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hey PS!![]()
Wat doe jij buiten MEN?!![]()
Mijn heil elders zoekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hey PS!![]()
Wat doe jij buiten MEN?!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?![]()
Nice thinkingquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als hij nu yvonne tegen komt dan is die in iedergeval goed voorbereid![]()
![]()
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn heil elders zoeken
Baggeren in ONZ is mijn nachtding
Interieurstuk dusquote:
Om besproken te worden ?quote:
Ik ben ff aan het lachen in CULquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier op FOK zeggen we waar het op staat. SOL mag ik je nog een keer doen ?![]()
Juistemquote:
Lachen in CULquote:
Maagdelijk zijn ze het leukstquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar goed dat hij ons heeft om hem van die onschuld af te helpen![]()
Dan weet je het nuquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet![]()
Ik kom hier bijna nooit![]()
Om wat?quote:
quote:
daar heb je user editor2 die zichzelf al een hele tijd belachelijk maakt en erop aangesproken wordt en dan gaat happen waarop iedereen nog meer moet lachenquote:
September?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Als jij het wilt ben ik een maagd!![]()
Ik onderschat niet.. ik vind de onschuld juistquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Héé, onderschat mij niet![]()
valt me op dat de leeftijd vaak verzwegen wordt![]()
O, ehhh...shit...ja ehh wat is het juiste antwoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om besproken te worden ?Of voor een beurt ?
![]()
Sterrenbeeld maagd is toch september?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hč?!
December acht! Acht December!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar heb je user editor2 die zichzelf al een hele tijd belachelijk maakt en erop aangesproken wordt en dan gaat happen waarop iedereen nog meer moet lachen![]()
Geen idee!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterrenbeeld maagd is toch september?
Beide zijn goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, ehhh...shit...ja ehh wat is het juiste antwoord![]()
Niet dat leeftijd er echt toe doet !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik onderschat niet.. ik vind de onschuld juist
Ouch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |