Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
TT veronderstelt een aardig gevulde sandwich
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
Met het risico om uitgelachen te worden...wtf is een tubgirl ? K'heb dit woord wel eens voorbij zien komen, maar dan icm het woord ban![]()
![]()
![]()
tik maar in in google, dat is het soort plaatjes dat je hier niet moet posten, tenzij je je postrechten kwijtwilquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
Met het risico om uitgelachen te worden...wtf is een tubgirl ? K'heb dit woord wel eens voorbij zien komen, maar dan icm het woord ban![]()
![]()
![]()
Owkee...ik denk dat ik het googlen achterwege laat !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet ziek bent van een beetje poep moet je op google maar eens zoeken op tubgirl
![]()
Als je "geluk" hebt kom je hem vanzelf wel tegen op FOK!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkee...ik denk dat ik het googlen achterwege laat !![]()
![]()
Dan blijf je tochquote:
BeeDeequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
![]()
![]()
Goed voor de hongerigen onder onsquote:
jah nog 1 bakkie koffie en dan ga ik echt. Heb msn wel uitgeflikkerd anders zit ik straks weer tot 4 uur te kleppenquote:
Je baggert dus nog ff mee?quote:
Je meent hetquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah nog 1 bakkie koffie en dan ga ik echt. Heb msn wel uitgeflikkerd anders zit ik straks weer tot 4 uur te kleppen![]()
jah en dan kom je al snel hier terechtquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wassie me kwijt ? Ik ben op verkenningsreis door dit forum !![]()
![]()
Ik wist dat je ff weg wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wassie me kwijt ? Ik ben op verkenningsreis door dit forum !![]()
![]()
Koffie moet je niet te heet drinkenquote:
wat is zakquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, werk enzoEn zaterdag ben ik naar Zak geweest
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Scherp !
Gadvrrr...ik kon het niet laten om te googelen !![]()
![]()
Wel lache hier !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah en dan kom je al snel hier terecht![]()
Like a knife somsquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Scherp !
Gadvrrr...ik kon het niet laten om te googelen !![]()
![]()
T'is maar waar je van houd !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Like a knife soms
Lekker ding toch die tubgirl?
Lieve schat, ik kan niet alles onthouden wat me op msn wordt verteldquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Grote discotheek in Duitsland. En volgensmij had ik je dat al een keer verteld op MSN![]()
Goatse wil het ook wel doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige posters om een ban vrágen ! Terwijl één zo'n plaatje voldoende is![]()
Heb je lemonparty al bekoekeloert ?quote:
heb je ookal gegoogled op 'goatse' en 'lemonparty'? Dan heb je ze gelijk allemaaal gehad en schrik je niet zo erg als je per ongeluk hier op zo'n linkje kliktquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Snap niet dat sommige posters om een ban vrágen ! Terwijl één zo'n plaatje voldoende is![]()
Kipkluifjes en een HJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |