je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebbenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebben.
van de week helemaal gelachen...er is toen bijna een pagina wegge-edit door de modjes![]()
en hij blijft maar door gaan met dat hautaine gedrag en die domme plaatjes van zijn eten wat er allesbehalve smakelijk uitziet![]()
tub girl soep ????quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je moet dat topic hebben over dat fushion-restaurant, en het topic wat eten en drinken we vandaag hebben.
van de week helemaal gelachen...er is toen bijna een pagina wegge-edit door de modjes![]()
en hij blijft maar door gaan met dat hautaine gedrag en die domme plaatjes van zijn eten wat er allesbehalve smakelijk uitziet![]()
En in het topic van wat eten en drinken we vandaag laat ie dus ook steeds pics zien van wat hij eet. Hij eet nooit thuis blijkbaar en alles ziet er altijd ranzig uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
InderdaadLoopt ie weg uit een restaurant omdat er iets in zijn eten zit dat er volgens hem niet in hoort
!! En dan wat die zelf maakt ziet er nog slechter uit
![]()
En je richt je pijlen op?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Geen idee!
Maar dat maakt mij dus een Boogschutter.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
Avond etenBij mij is dat een gewoon bord met aardappels groente en vlees
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet dat leeftijd er echt toe doet !![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en dus iedere dag dat soort plaatjes van zijn avondmaal
![]()
Heejquote:
Is dat bier?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is toch geen avondmaal!!
Als ik dat als avondmaal zou gebruiken zou ik nu zeker 75 kilo wegen... misschien nog wel meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is toch geen avondmaal!!
quote:
Je benaderd de kern van de zaak aardig !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
It aint what you do, its the way that you do it dus?
Nou zulke porties eet hij blijkbaar elke avond ofzo... hij eet altijd in het restaurant van zijn hotel.. vandaar ook zijn roze tafelkleedquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat als avondmaal zou gebruiken zou ik nu zeker 75 kilo wegen... misschien nog wel meer
Het jachtseizoen is open?quote:
Ik wurm me er vaak tussen uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je benaderd de kern van de zaak aardig !![]()
![]()
Jij doet ook buiten jachtseizoen om?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hč...wat !! BIIIEEERRRRR !!!!ow sorry !
![]()
Echt waar !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
2 regels:
1 Dit topic draait om bier en tieten
2 Uitingen die over bier of tieten gaan hoeven niet ik herhaal niet verantwoord of gematigd te worden.
![]()
![]()
quote:
Zeikfietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
excussen aanbieden doe je trouwens alleen aan de dames en aan de modjes
![]()
quote:
Ik trek bij deze al mijn excuses in en mocht ik toch iemand beledigd hebben; excuses zijn in uitzonderingsgevallen bespreekbaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
excussen aanbieden doe je trouwens alleen aan de dames en aan de modjes
![]()
quote:
Juistquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik trek bij deze al mijn excuses in en mocht ik toch iemand beledigd hebben; excuses zijn in uitzonderingsgevallen bespreekbaar![]()
![]()
Ik ga wel plat nuquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wil nog niet slapen... maar ik ben moe... gaap mezelf gek
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Dan kan ie dat niet tegen mij doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JuistNu moet je nog even iemand uitmaken voor kut newbie omdat die minder posts heeft als jou en dan ben je compleet klaar voor FOK.
![]()
![]()
Blijven vechten en als je morgen in bed wil blijven liggen...geef eraan toequote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wil nog niet slapen... maar ik ben moe... gaap mezelf gek
Trusten meissiequote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Nee dat gaat hem vandaag niet meer lukkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan kan ie dat niet tegen mij doen
Latere regdatum mag toch ook?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel plat nu![]()
Truste allemaal![]()
Sterke argumenten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijven vechten en als je morgen in bed wil blijven liggen...geef eraan toe![]()
ben ik niet zo mee bezigquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JuistNu moet je nog even iemand uitmaken voor kut newbie omdat die minder posts heeft als jou en dan ben je compleet klaar voor FOK.
![]()
![]()
* PrintScreen morgen erg oplettend zal zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem vandaag niet meer lukken![]()
Jop
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemdquote:
Zou je wel moeten doenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen morgen erg oplettend zal zijn
De Jop uit de Bus?
En dat ben je nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |