quote:
Ik ookquote:
Dat zou idd een wonder zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als die ineens boven je staat
![]()
De bus
N00bz0rxxsquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooh deed ik wel.. Ik werd op mijn eerste dag al een brutale kut newbie genoemd![]()
Oohhh...nou gefeliciteerd dan !!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat was trouwens mijn 7000 ste postmijn 500ste in 3 dagen
![]()
quote:
Dankjequote:
We hadden ooit lijstjes hierquote:
Mmmm...denk 't wel !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]mooi we zien je dus vaker hier ?
![]()
Oke danquote:
Nou ja... hier... dat was in GCquote:
Nee, ik ben een gelegenheidsposter, jij bent verslaafdquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt minder posts dus ik pwn jou
![]()
![]()
Ik verslaafd ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee, ik ben een gelegenheidsposter, jij bent verslaafd
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik verslaafd ?Ik ben helemaal niet verslaafd
![]()
De mijne wist je vast alquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:48 schreef BeeDee het volgende:
*BeeDee druk profielen checked *
(gemiddeld 47 per dag)quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Net zomin als ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mijn gemiddelde stijgt nu iedere dag met 1 of 2quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:50 schreef Cinch het volgende:
[..]
(gemiddeld 47 per dag)
En in het begin postte je veel minder dus je gemiddelde van de laatste tijd ligt veel hoger
We zijn liefhebbersquote:
quote:
Wat ik dus zeiquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens meer te kijken, dat zijn intergalactische verschillen !![]()
![]()
Van verschillende dingenquote:
Het is bijna geen uitdaging meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
Kwartet?
Ik loerde even in MENquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is bijna geen uitdaging meer
NB helpt bij jou ook wel !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe voornameijk posten in MEN... dat blijkt aardig op te schieten![]()
Deed je er ook posten?quote:
Neej nog nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed je er ook posten?
* PrintScreen kijken gaat
Het is er dan ook keigezelligquote:
Multipostenquote:
Multipostenquote:
Nee, dacht dat je typfout maakte en zei: slapen lukt niet meer...dus vandaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Multiposten
Je wilt dat ik ga aftaaien?
Als je het maar laatquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Multiposten
Je wilt dat ik ga aftaaien?
Slotje op héél VOL ???quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
VOL Slotje
quote:
Ik ben pas op pagina 4 !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic is vol kan dus dicht
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |