10 posts achter elkaar is pas hebberigquote:
Als je dit in een normaal topic doet dan kan je wel eens een ban krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sjonge...ga ik ff pissen, flikt ie dit !!!![]()
quote:
Ja ben nog niet zo bedreven ! Moet nog eelt op m'n vingers en versleten toetsen kwekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet dus
Ik zat er tussen
![]()
Sorryquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja ben nog niet zo bedreven ! Moet nog eelt op m'n vingers en versleten toetsen kweken![]()
Hangt er vanaf wat je er mee bedoeltquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, het schiet op .. je gaat ook steeds makkelijker posten![]()
![]()
Was een MEN insider grapquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee bedoelt![]()
Strekquote:
Soort van stenoquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je krijgt een heleboel standaart reacties in de vingers
Dan kijk je niet eens meer wat je typt en ram je gewoon op enter
![]()
Niks met NB te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er mee bedoelt![]()
Ik kom haast nooit in MEN ik zag de garp dus nietquote:
Tandemen?quote:
quote:
Maakt niet uit, was een gevalletje "verander één letter. 5 letter editie"quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kom haast nooit in MEN ik zag de garp dus niet![]()
![]()
Daar zeg ik zeker geen nee tegenquote:
Dat gaat mij allemaal veel te ingewikkeld moet je bij nadenken enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was een gevalletje "verander één letter. 5 letter editie"![]()
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zeg ik zeker geen nee tegen![]()
![]()
Lekker
![]()
wordt ook lastiger rond dit tijdstipquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat mij allemaal veel te ingewikkeld moet je bij nadenken enzo![]()
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doen we om de beurt of doet er 1 sturen ?
Gelukkig gaat de snelheid er ook uit in NB als iedereen naar bed gaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
wordt ook lastiger rond dit tijdstip![]()
Nou meestal als ik ga fietsen met een vrouwlijk persoon dan word het zadel altijd aardig slipperigquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitStuur jij eerst maar
![]()
Ja, dat je antwoord 3 pagina's verder staat schiet niet op !quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de snelheid er ook uit in NB als iedereen naar bed gaatrond 02.00 is het altijd wel druk en dan word het steeds rustiger en rustiger
Dan kan je lekker rustig de posts lezen en reageren
Je hoeft niet overal bij te zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg vloeien hier nog bepaalde lichaamssappen bij of maken jullie een tochtje ?![]()
Bij jou of bij haar ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou meestal als ik ga fietsen met een vrouwlijk persoon dan word het zadel altijd aardig slipperig![]()
Beetje last van voyeurismequote:Op maandag 9 oktober 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal bij te zijn![]()
Fiets en PS hebben het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |