Jouw naam komt me vaag bekend voor....quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Wat gaat hij nog niet naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk topic, leuke mensen!
Jammer van Versabommie, de wannabe mod.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw naam komt me vaag bekend voor....
Ben jij lekker?
Heb jij inside informationquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut niet zo lekker als jij bent!
Misschien wel, misschien ook niet. Ligt eraan of jij me nog iets gaan vertellen over je lekkerheidfactor.quote:
tja je moet toch watquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moest tot 100 tellen voor je ons mocht gaan zoeken! Ken jij de regels van verstoppertje niet ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:44 schreef melke het volgende:
[..]
PrimaMet jou ook?
Moeten we het hier trouwens niet over BB hebben?
He, daar hebben we mijn protegéequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Ssssssstquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
ow lolquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
Tja weet ik veel hoe het hier werkt
Doe maar lastig zeg. Hoorde ook dat Manu een ban had!quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
Ik heb nog nooit mail gehad van Fokquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
A, ik ook niet dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow lol
ik heb me email adres wat ik ingevuld heb voor fok al maanden niet gelzen zal is voor de grap kijken (voor ik een ban heb)
Als het bovenstaande goed betekent dan gaan het met mij behoorlijk slecht.. Hopelijk gaat het met jou binnenkort ook een stuk slechter danquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, daar hebben we mijn protegée![]()
![]()
Ja, prima hoor, ik heb nog steeds een bloedhekel aan mensen en ik heb minstens 30 keer per dag zin om van een flatgebouw af te springen. Mijn moeder is een vuil secreet, mijn man een psychotische maniacale leugenaar en mijn teennagel is ingescheurd ().
Met jou?![]()
Bij Crackhoer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:49 schreef noucky het volgende:
Waar ligt de grens dan bij Cos commentaar ?
jah hoor voor mezelf welquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:53 schreef noucky het volgende:
Cora wil je nog in BB ?
Ik bied hulpquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
ik heb minstens 30 keer per dag zin om van een flatgebouw af te springen. Mijn moeder is een vuil secreet, mijn man een psychotische maniacale leugenaar en mijn teennagel is ingescheurd ().
Goed Melkequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:58 schreef melke het volgende:
Heee Henk!!! Hoe is het?
Mij sturen ze niks, het is echt een complotquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Liefdes ala Lotte? Volgens mij mis ik een deel..quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goed Melke
En met jou ook na alle liefdes ala Lotte![]()
Mag ik kijken naar Morwen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik bied hulp
Wij wonen 12 hoog en de reling is niet echt hoog![]()
En heb een keuken trapje![]()
Afspraakje![]()
kan moelijk opeens andere broers en zussen uitkiezen ,en andere nichtjes en neefjes ,de rest van me omgeving heb ik zelf uitgeozen die snappen me wel ,en zo niet dan is dat pechquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:58 schreef noucky het volgende:
Of een andere omgeving kiezen :-)
Alweer?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Doe maar lastig zeg. Hoorde ook dat Manu een ban had!
En ik de drankjes! En de brandweer met een vangnet!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik kijken naar Morwen?
Neem ik de chips mee![]()
Kom maar op, inside infomation zijn we gek opquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:00 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en hoor wat verhalen over E10 en Marcel van mijn buren. Die kennen hun van vroeger.
ik had er ook een van mayquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij sturen ze niks, het is echt een complot![]()
Moet ik je eerst kussen of ben je al een prinsquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik bied hulp
Wij wonen 12 hoog en de reling is niet echt hoog![]()
En heb een keuken trapje![]()
Afspraakje![]()
Alles uit de kunst hier, gezond en welquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Liefdes ala Lotte? Volgens mij mis ik een deel..
Met mij is alles prima! Met Yolande ook alles goed?
Als ik genaaid wordt wil ik er wel bij zoenenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moet ik je eerst kussen of ben je al een prins![]()
Hou je bek nou eens ff, zit hiero met Henk jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik kijken naar Morwen?
Neem ik de chips mee![]()
Je bedoelt Day?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik had er ook een van may
maar toen ik doorhad dat may may was had ik hem al onherstelbaar weggegooit
Hmm die optie is een stuk minder grappigquote:
ik kijk, ik zie en ik.. huu. en nu?...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef Coraatje het volgende:
ik kom ook maar is een keertje hier kijken
Ik wil altijd genaaid worden als ik gezoend word. Dit gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik genaaid wordt wil ik er wel bij zoenen![]()
bij mij net andersomquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil altijd genaaid worden als ik gezoend word. Dit gaat helemaal goed komen![]()
En ik dan!?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou je bek nou eens ff, zit hiero met Henk ja![]()
Je kunt nu wel lopen pimpen met je CAO, Henkquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alles uit de kunst hier, gezond en wel
Ik ken E10 en Marcel niet persoonlijk, ik heb het van mijn buren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom maar op, inside infomation zijn we gek op![]()
Drank, feest, muziek, dronken, insinuaties, huilen, verdriet, ruzie, schreeuwen, bijna vecht partij, katerquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:06 schreef Inodder het volgende:
ben ook ff 48 uur ofzo afwezig geweest maar dat was uit eigen beweging
is t de moeite om 4 sc's terug te lezen? of kennen julie t samenvatten voor me
goeie morgen btw
oke weltrustenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
ik ga naar bed. das vrij offtopic
Voor het eerst in het bestaan van de SC, geloof ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
Nou de mods hebben het voor elkaar hoor![]()
Nou hebben we al die cos idioten hier![]()
![]()
Spiegelen is ok, Holadiejeequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je De Knots van Henk![]()
We hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt nu wel lopen pimpen met je CAO, Henk
jup bijna alles mag en kanquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef dreamscape68 het volgende:
trust. haha. ik heb me net ingfeschreven voor DGK.. dat kan nog steeds, .. wow wat heb ik verkeerde antwoorden gegeven...
dus je bedoeld dat ik dit soort dingen hier wel kan typen..
Jij snapt er geen reet vanquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
Wat weet jij daar nou van? Ervaring mee? Heb je ons toevallig iets te vertellen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je De Knots van Henk![]()
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
![]()
Mij lijkt anale sex echt helemaal niksquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ervaring mee? Heb je ons toevallig iets te vertellen?
hier is oftoppic alleen de streams al het andere is ontoppicquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
![]()
Groot gelijk hoor noucky. Misschien moet je dat even in het [FB] topic zetten (serieus), want de mods vinden dat daar geen sprake van is, terwijl veel mensen dat wel vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.
Jammer dat geworden is wat hij isquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:08 schreef noucky het volgende:
Het moest een leuk kereltje zijn.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
jah valt me ook op als je kijkt naar bb kom je toch met je eigen mening waar weer iemand anders een mening over heeft dus eigenlijk ,dan dat hele kosgebeurn niet ,want inprincipe heb je gewoon 2 stream verslagen eigenlijk alleen een met eigen mening en een zonderquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Dus al dat geteisem hoort bij jou?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:14 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
dat noemen wij, mijn vrienden en ik , dus EEEeeen grapje.. duh
Nee nee, het is STRENG verboden om hier over de streams te praten!! Of caps van streams neer te zetten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah valt me ook op als je kijkt naar bb kom je toch met je eigen mening waar weer iemand anders een mening over heeft dus eigenlijk ,dan dat hele kosgebeurn niet ,want inprincipe heb je gewoon 2 stream verslagen eigenlijk alleen een met eigen mening en een zonder
![]()
Verspreidt die griep eendquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegen![]()
voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegen![]()
Dat ligt aan de bui van Dayquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens.
Ik ga toch voor drie dagen naar de campingquote:
Yolande heeft toch wel wifi op de camping?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ga toch voor drie dagen naar de camping![]()
lol nee cos is eigenlijk een 2e stream verslag met eigen mening ,en dan heb je nog de gewone stream verslagenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, het is STRENG verboden om hier over de streams te praten!! Of caps van streams neer te zetten!
Ik ben er niet zo handig in, maar kan er iemand even een poll maken met, vind jij dat het huidige beleid goed werkt ja of nee?quote:
Oh ja, zo op die fietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol nee cos is eigenlijk een 2e stream verslag met eigen mening ,en dan heb je nog de gewone stream verslagen
huh wat heb je het tegen mij?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef Inodder het volgende:
ik krijg t gevoel dat ik wat heb gemist
jij voor de verandering n x niet pc?
uiteraardquote:
Dat is snelquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:23 schreef Stereotomy het volgende:
Poll: Wie hebben er gelijk?De mods hebben ongelijk De SC users hebben gelijk
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee wij echt back to basic, poepen in een kuiltjequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yolande heeft toch wel wifi op de camping?
Tover er een uit je eigen hat dan!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
uiteraard
ps wat is dat nu weer hat n serieuze poll verwacht
zo te zien is dat al gebeurdquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is snel
Laat ik niet merken dat er iemand op de tweede optie drukt
Dat moet day zijnquote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:21 schreef noucky het volgende:
Henk, als je als Marcel er weinig bij hebt gehoord, is het makkelijk om te schoppen dat het ligt aan die of die. Dat gedrag heeft E10 denk ik mee gekregen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet day zijn
Als ze nou maar geen andere mods optrommeld, die beffen elkaar allemaal![]()
bommie is een twaalfjarige kneus met flaporen en een politiepet opquote:
Ik ben 48, hoezo ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je krijgt of ontwikkeld toch ergens wel een eigen meningE10 is gewoon ziek terwijl zijn vader wel normaal kon doen
je krijgt wel veel waarschuwingen en bannetjes jij he hoe doe je dat toch?want volgens mij lul ik ONBEWUST heel wat offtopic maar ...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:32 schreef noucky het volgende:
Ik ben al geband van een andere site, dus ik doe niet mee aan het gedonder.
Wat heb ik gemist tijdens mijn werkzaamheden over TLquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
Het moeten er GVD wel meer als 5 worden, anders gaat TL gelijk krijgen![]()
Was een andere site Cora, niet hier.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je krijgt wel veel waarschuwingen en bannetjes jij he hoe doe je dat toch?want volgens mij lul ik ONBEWUST heel wat offtopic maar ...
Mo had het over eendjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
Het moeten er GVD wel meer als 5 worden, anders gaat TL gelijk krijgen![]()
Volgens mij was hij het die zei dat het altijd dezelfde 4 of 5 users zijn die het niet met het beleid eens zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist tijdens mijn werkzaamheden over TL![]()
Laat me raden, iets met een zonnegroet?quote:
mietjuh!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:32 schreef noucky het volgende:
Ik ben al geband van een andere site, dus ik doe niet mee aan het gedonder.
Lol Henk, ik heb niet eens kids en ook geen man.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n raar zoontje ?
Ik kan alleen maar zeggen, meld het alsjeblieft in de [FB]. Ik heb dat ook al talloze keren gemeld, maar werd meteen afgesnauwd en ik zou overdrijven en dat ik tot een kliek en minderheid behoor etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:38 schreef Coraatje het volgende:
ik vind het gewoon onzin een aparte sc en cos hab ik vanf het begin gezegd ,en ik blijf erbij ,het is ook zoals ik net al zei heel irritand ,als er wat gebeurd in bb wil je dara je mening overgeven ,maar iemand anders heeft weer een mening over mijn mening ,en dan ben je eigenlijk al offtopic
Ik zou het ook niet erg vinden, zolang ik maar ADSL had.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Lol Henk, ik heb niet eens kids en ook geen man.
uhm nee hoe ze ze lekker klaargemaakt had gezien, culinair gezienquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me raden, iets met een zonnegroet?![]()
Culinairquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
uhm nee hoe ze ze lekker klaargemaakt had gezien, culinair gezien![]()
Ik denk dat de japster en bommert morgen ook wel om zijn, als ze dit tuig in dit topic zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. Doe de groeten aan Morwen en melke als ze nog terugkomen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was hij het die zei dat het altijd dezelfde 4 of 5 users zijn die het niet met het beleid eens zijn...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
Ik ben niet om op te vreten, zachtjes aan likken mag welquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendjes zijn toch altijd lekker?
toch maar even een edit
done itquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, meld het alsjeblieft in de [FB]. Ik heb dat ook al talloze keren gemeld, maar werd meteen afgesnauwd en ik zou overdrijven en dat ik tot een kliek en minderheid behoor etc.
Volgens mij zijn jij en ik niet deelgenoot van eenzelfde kliek
Ja ik had het gezien, bedankt voor je steun nogquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet om op te vreten, zachtjes aan likken mag wel
ships hoe wist je datquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik had het gezien, bedankt voor je steun nog
Jij was zeker die 3e die gestemd had?
Bij jou moet je er altijd wel snel bijzijn he, jij edit nog sneller dan een modquote:
Wat een heldinquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
done it
hoop dat het een beetje duidelijk overkomt...
dat zie ik dan wel weer ik zie trouwens niet echt kwaad in wat ik schrijf?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een heldin![]()
Nou ga je zeker gezeik krijgen![]()
Zie ik nooit bij jouquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer ik zie trouwens niet echt kwaad in wat ik schrijf?
WTFquote:Op zondag 8 oktober 2006 06:03 schreef Prospera het volgende:
oww en een kusje hier en daar.
Truste Eend![]()
Zelfs al zouden jij en je "level"maatjes het willen zou het jullie nog niet eens lukken om het er een week niet over te hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de japster en bommert morgen ook wel om zijn, als ze dit tuig in dit topic zien![]()
Waar heb jij het over dan ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zelfs al zouden jij en je "level"maatjes het willen zou het jullie nog niet eens lukken om het er een week niet over te hebben.![]()
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Zo lang duckie het maar begrijpt...quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.![]()
Morgen PH.
Goeiemorgen Talitha en Jappiequote:Op zondag 8 oktober 2006 09:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen.![]()
Morgen PH.
Morgen Jappie...quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo lang duckie het maar begrijpt...![]()
Mogguh btw...![]()
Ach, het is wel een aardige man, alleen dat dwangmatige verdedigen van de regeltjes is iets minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgen Jappie...(de simpelen onder ons altijd op hun eigen niveau aanspreken
)
Morgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:17 schreef ruby het volgende:
Goedemorgen iedereen.
*Cluedo is vanaf heden verboden in BB*![]()
Hummie is dan ook wel weer terug neem ik aan, dus ik help het met je hopen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:25 schreef ruby het volgende:
Ik ga zo maar eens effe een partijtje zweten bij Kick Fun!
Dan ben ik vanmiddag vrijwel dood en vanavond hopelijk weer fit voor een spannende avond BB.
Als je het al niet gedaan had dan is het stuk voor stuk bekijken van de streamfilmpjes van "het feest" wel een leuke bezigheid.quote:
Heb ze al gezien idd...hoop wel enorm dat de bewoners zulks terug te zien krijgen vanavondquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je het al niet gedaan had dan is het stuk voor stuk bekijken van de streamfilmpjes van "het feest" wel een leuke bezigheid.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
Hallo? Staat dit ding wel aan????
waarom vraag jij om een slotje?quote:
Gheghe...wat een stelletje simpele randdebielen in dat huis zeg......en er zit er niet 1 tussen met een beetje overwicht die wel goed bij zijn verstand is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ze al gezien idd...hoop wel enorm dat de bewoners zulks terug te zien krijgen vanavond![]()
zie de allereerste posting in dit topic voor mijn antwoord!quote:
Idd echt niet normaal. Had meer verwacht van die Tijn overigens...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gheghe...wat een stelletje simpele randdebielen in dat huis zeg......en er zit er niet 1 tussen met een beetje overwicht die wel goed bij zijn verstand is.![]()
Die had hem wat mij betreft ook allang recht tussen zijn ogen gehad (mijn knuistje dus voor de simpele lezers onder onsquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Idd echt niet normaal. Had meer verwacht van die Tijn overigens...
mwah als we het zo gaan bekijken dan kan ik je wel vertellen dat als ik in dat huis had gezeten ik een gedwongen exit binnen een halve dag had gehad...quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die had hem wat mij betreft ook allang recht tussen zijn ogen gehad (mijn knuistje dus voor de simpele lezers onder ons)als ik Egbert had geheten.......wat een imbeciel zeg....op 3 centimeter van mijn gezicht gaan lopen schreeuwen terwijl ie nog eens een keer poep lult ook.
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef Dagonet het volgende:
PC Eend kwaakt nog vrolijk door en gaat nog langer weg.
Ice_rules ook.
Stereotomy valt geen land mee te bezeilen en mag in januari eens een afspraak maken voor een unban, we blijven niet bezig.
Uhuh....ik kan me voorstellen dat je gedwongen door het continu cameratoezicht iets meer pikt dan normaal; maar op een bepaald moment is het geduld toch echt op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah als we het zo gaan bekijken dan kan ik je wel vertellen dat als ik in dat huis had gezeten ik een gedwongen exit binnen een halve dag had gehad...
Sowieso Tijn, Semih en E10 hadden spreekwoordelijk 48 uur de faq's van een lap biefstuk mogen lezen![]()
Laat ik het zo zeggen...als ik dat huis in ga, hoef ik denk ik geen verlof aan te vragen want ik sta behoorlijk snel buitenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh....ik kan me voorstellen dat je gedwongen door het continu cameratoezicht iets meer pikt dan normaal; maar op een bepaald moment is het geduld toch echt op.![]()
![]()
Jij wil te graag, kloon van Basje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hear hear, helaas slapen de FA's nog![]()
Kut.... Ik tuinde er in.quote:
Lees je hier wel?quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Lees je hier wel?Als er iemand voor een ban in aanmerking komt is het versabommie, zolang die hem niet krijgt heeft niemand hier iets te vrezen![]()
quote:
In dat geval kan ws iedereen de komende jaren hier gewoon hele sloten pr0n postenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Lees je hier wel?
Als er iemand voor een ban in aanmerking komt is het versabommie, zolang die hem niet krijgt heeft niemand hier iets te vrezen![]()
Mag dat ook al niet dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
In dat geval kan ws iedereen de komende jaren hier gewoon hele sloten pr0n posten![]()
Volgens mij wel....meer vulgair dan BB op dit moment kan het niet wordenquote:
Waar was Hummie dan? Gaat ze weer roet in het eten gooien? Ik hoop het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hummie is dan ook wel weer terug neem ik aan, dus ik help het met je hopen.
zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij wel....meer vulgair dan BB op dit moment kan het niet worden![]()
* BLIND!quote:
zo dan...ik schrik me rot... uhm...van 3.10 tot 13.15...dus wel ff ja..hiihquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
Heb je zo lang geslapen?
En ben jij zo'n ontaarde moeder die d'r kids dan helemaal alleen aan hun lot overlaat dan....quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo dan...ik schrik me rot... uhm...van 3.10 tot 13.15...dus wel ff ja..hiih
...o, nee hoor... ben een gescheiden vrouw het een ingewikkelde omgangs regeling... vandaag ( gisteren vanaf 19 uur)zijn de kinderen bij hun vaderquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En ben jij zo'n ontaarde moeder die d'r kids dan helemaal alleen aan hun lot overlaat dan....
Of mocht papa er vroeg uit?
Oh heerlijk. Zo'n dagje rust bedoel ik. Had ik eerst ook, maar toen kreeg ik er nog eentje bij met mijn huidige vriendin. Gedaan met de rust dus...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o, nee hoor... ben een gescheiden vrouw het een ingewikkelde omgangs regeling... vandaag ( gisteren vanaf 19 uur)zijn de kinderen bij hun vader![]()
afentoe een dag kan geen kwaat...toch...lekker bij opa en/of oma laten logeren.. in het begin waren mijn/onze kinderen ieder weekend bij hun vader...das dus ook echt niet leuk...daar baalde ik behoorlijk van...is nu dus een stuk beter ( en ingewikkelder) ...maar ik kan nu gelukkig ook "leuke" dingen met ze doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Zo'n dagje rust bedoel ik. Had ik eerst ook, maar toen kreeg ik er nog eentje bij met mijn huidige vriendin. Gedaan met de rust dus...![]()
Maar wel leuk hoor! Ik zou hem voor geen goud meer willen missen...maar wel af en toe een dagje...
Ohw?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:10 schreef Jump het volgende:
puntoortjes mag haar moeder bellen, want ze heeft een ban van 48 uur.
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let opquote:
that's the way to do it. kan die lekker tegen Joohana aan gaan lopen raggenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let op![]()
precies, weg met die meukquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over kloojo...ik zal jou ff bannen op msn ...let op![]()
dat is ie ook...hij zit nu helemaal alleen online te zijn..hahahquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, weg met die meuk![]()
tis iig 48 uur lekker rustig...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
that's the way to do it. kan die lekker tegen Joohana aan gaan lopen raggen
Is de 'Hypomaan van Utreg' eindelijk gepakt? Zou tijd worden!quote:
nou bij mij wel...ik kan veel hebben ...maar soms kunnen de geintjes op zijn !!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is de 'Hypomaan van Utreg' eindelijk gepakt? Zou tijd worden!![]()
Die tekst komt me bekend voor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou bij mij wel...ik kan veel hebben ...maar soms kunnen de geintjes op zijn !!!
[BB SC 48] Krabbit kan 48 uur de faq's lezen!
had ik al gezien...tijd, naam, datum, hij/ze veranderd...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef demins het volgende:
[..]
Die tekst komt me bekend voor!![]()
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Maar zo'n zinnetje veranderen, dat is dan weer nét iets te hoog gegrepen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had ik al gezien...tijd, naam, datum, hij/ze veranderd...
SVquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:17 schreef Inodder het volgende:
goeden avond saampjes ben ff sv lezen heb ik nog wat belangrijks gemist?
tis een beetje 16-quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar zo'n zinnetje veranderen, dat is dan weer nét iets te hoog gegrepen...![]()
Bommie is maar wat trots dat ie nog in zijn pubertijd is! Hij wil d'r nóóit meer uit!quote:
die van dat spel en mij snap ik niet hoorquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die van dat spel en mij snap ik niet hoor
Het grote BB Associatiespel #8 ik snap mijn naampie ff niet erbij!quote:
De meiden zijn met hockey net wereldkampioen geworden. Geweldig gedaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:46 schreef demins het volgende:
[..]
Overall??? Of in een bepaalde tak van sport?
ow kut gemist had ik nog willen zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meiden zijn met hockey net wereldkampioen geworden. Geweldig gedaan
...vergelijkbare woorden? [SPEL] Het grote BigBrother associatiespel #2quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:56 schreef Inodder het volgende:
wat is de bedoeling van dat spel
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:24 schreef puntoortje het volgende:
dat doe ik dus al.....
wat lach jij nouquote:
ik vond je wel grappigquote:
nou okee vooruit dan maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik vond je wel grappig![]()
waarom zo boos![]()
![]()
die draait nuquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef puntoortje het volgende:
heb de wasmachine nog maar een keer aangezet
Jij bent ook een beetje doorgedraaidquote:
ja soms welquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje doorgedraaid![]()
Stil als de kinderen er niet zijn, he?![]()
En dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
nog ff en dan is het 9 oktober 8.45..
Dat zijn heel strikte afspraken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
nog ff en dan is het 9 oktober 8.45..
... dan ken je de rest nog niet...hihiquote:
dan komen mijn kids einderlijk weer terugquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan komen mijn kids einderlijk weer terug
net 5 en 2 en een halfquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk dat je weer naast me bent komen zitten!![]()
![]()
![]()
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde afspraken...nou met hun vader dan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op die leeftijd kun je ook het best hele duidelijke afspraken met je kids maken.![]()
En ze hebben de neiging om álles "normaal" te vinden...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op die leeftijd kun je ook het best hele duidelijke afspraken met je kids maken.![]()
Snappen ze die dan al?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde ofzpraken
De afspraken met de kids zullen het grootste probleem wel niet zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, die zijn er ook wel hoor...begrijp me niet verkeerd,,,het zijn alleen hele ingewikkelde afspraken...nou met hun vader dan he
nee, voor het grootste gedeelte niet...heb hier wel een "kalender" met de afspaken hangenquote:
ha! die van mij zijn net zo oudquote:
Tsja...hoe ingewikkeld kun je het nu helemaal maken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, voor het grootste gedeelte niet...heb hier wel een "kalender" met de afspaken hangen
he buuf...koffie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ha! die van mij zijn net zo oud![]()
(ik heb er nog één van nét 7 boven...) goeienanvond trouwens!
![]()
Weten jouw kids dat jij je regelmatig misdraagt op allerlei fora ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef demins het volgende:
Die van mij zijn 16,5 en 13
Wil niet achterblijven, qua kinderleeftijden
lekker!quote:
...het blijven kut situaties......heb "nu" ook ff geen behoefte om er verderop in te gaan...das ff te prive...je snapt het wel, denk ik!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...hoe ingewikkeld kun je het nu helemaal maken...
Ik zit zelf al jaren in de omgekeerde situatie maar gelukkig zijn de "probleem"jaren al weer een tijdje voorbij...
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weten jouw kids dat jij je regelmatig misdraagt op allerlei fora ?
Tuurlijk......je moet sowieso alleen neerpennen waar je zelf zin in hebt en met prive dingen al helemaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...het blijven kut situaties......heb "nu" ook ff geen behoefte om er verderop in te gaan...das ff te prive...je snapt het wel, denk ik!
En...hebben ze inmiddels al ontdekt waar papa zijn coole ban heeft opgelopen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!![]()
...das een leeftijd van begrijpen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef demins het volgende:
Die van mij zijn 16,5 en 13
Wil niet achterblijven, qua kinderleeftijden
je bent serieusquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk! Mijn recente ban maakte veel bijval bij hun los! Daddy Cool!![]()
Een leeftijd, ook, waarop Pa door mededelingen wordt ge-update! Heerlijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...das een leeftijd van begrijpen....
Niet echt....ze zullen wel een aardje naar hun vaartje hebben.....quote:
Ik geniet met volle teugen van mijn pensioen, bij wijze van spreken!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent serieus![]()
over de leeftijd van je kinderen
![]()
hahahaha, da's redelijk onverwacht![]()
ik had al ff ge-edit, of ik nu u moest zeggen....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van mijn pensioen, bij wijze van spreken!![]()
Mocht ie willen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had al ff ge-edit, of ik nu u moest zeggen....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |