Jouw naam komt me vaag bekend voor....quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Wat gaat hij nog niet naar bedquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk topic, leuke mensen!
Jammer van Versabommie, de wannabe mod.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw naam komt me vaag bekend voor....
Ben jij lekker?
Heb jij inside informationquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut niet zo lekker als jij bent!
Misschien wel, misschien ook niet. Ligt eraan of jij me nog iets gaan vertellen over je lekkerheidfactor.quote:
tja je moet toch watquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moest tot 100 tellen voor je ons mocht gaan zoeken! Ken jij de regels van verstoppertje niet ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef noucky het volgende:
zitten jullie hier !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:44 schreef melke het volgende:
[..]
PrimaMet jou ook?
Moeten we het hier trouwens niet over BB hebben?
He, daar hebben we mijn protegéequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:34 schreef melke het volgende:
Jo Morwen! Hoe is het met u!?
Ssssssstquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
ow lolquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
Tja weet ik veel hoe het hier werkt
Doe maar lastig zeg. Hoorde ook dat Manu een ban had!quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ook goed hier. Net van een feestje terug van een goede vriendin van mij. 32 jaar alweer, waren zelfs zwangere vrouwen in het gezelschap.
Hier mag je het absoluut niet over de streams hebben. Da's COS. En daar mag je weer niet gaanen
doen. De mods hebben niet zo'n logisch beleid dit jaar.
![]()
Ik heb nog nooit mail gehad van Fokquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Tja ik kreeg al mails van fok 2x omdat ik offtopic kletste :-) Was met pc eend en met jou coraatje :-)
A, ik ook niet dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow lol
ik heb me email adres wat ik ingevuld heb voor fok al maanden niet gelzen zal is voor de grap kijken (voor ik een ban heb)
Als het bovenstaande goed betekent dan gaan het met mij behoorlijk slecht.. Hopelijk gaat het met jou binnenkort ook een stuk slechter danquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, daar hebben we mijn protegée![]()
![]()
Ja, prima hoor, ik heb nog steeds een bloedhekel aan mensen en ik heb minstens 30 keer per dag zin om van een flatgebouw af te springen. Mijn moeder is een vuil secreet, mijn man een psychotische maniacale leugenaar en mijn teennagel is ingescheurd ().
Met jou?![]()
Bij Crackhoer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:49 schreef noucky het volgende:
Waar ligt de grens dan bij Cos commentaar ?
jah hoor voor mezelf welquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:53 schreef noucky het volgende:
Cora wil je nog in BB ?
Ik bied hulpquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
ik heb minstens 30 keer per dag zin om van een flatgebouw af te springen. Mijn moeder is een vuil secreet, mijn man een psychotische maniacale leugenaar en mijn teennagel is ingescheurd ().
Goed Melkequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:58 schreef melke het volgende:
Heee Henk!!! Hoe is het?
Mij sturen ze niks, het is echt een complotquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef noucky het volgende:
Liefdes ala Lotte? Volgens mij mis ik een deel..quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Goed Melke
En met jou ook na alle liefdes ala Lotte![]()
Mag ik kijken naar Morwen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik bied hulp
Wij wonen 12 hoog en de reling is niet echt hoog![]()
En heb een keuken trapje![]()
Afspraakje![]()
kan moelijk opeens andere broers en zussen uitkiezen ,en andere nichtjes en neefjes ,de rest van me omgeving heb ik zelf uitgeozen die snappen me wel ,en zo niet dan is dat pechquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:58 schreef noucky het volgende:
Of een andere omgeving kiezen :-)
Alweer?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Doe maar lastig zeg. Hoorde ook dat Manu een ban had!
En ik de drankjes! En de brandweer met een vangnet!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik kijken naar Morwen?
Neem ik de chips mee![]()
Kom maar op, inside infomation zijn we gek opquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:00 schreef noucky het volgende:
Ik kom uit Zwolle en hoor wat verhalen over E10 en Marcel van mijn buren. Die kennen hun van vroeger.
ik had er ook een van mayquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij sturen ze niks, het is echt een complot![]()
Moet ik je eerst kussen of ben je al een prinsquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik bied hulp
Wij wonen 12 hoog en de reling is niet echt hoog![]()
En heb een keuken trapje![]()
Afspraakje![]()
Alles uit de kunst hier, gezond en welquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Liefdes ala Lotte? Volgens mij mis ik een deel..
Met mij is alles prima! Met Yolande ook alles goed?
Als ik genaaid wordt wil ik er wel bij zoenenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moet ik je eerst kussen of ben je al een prins![]()
Hou je bek nou eens ff, zit hiero met Henk jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik kijken naar Morwen?
Neem ik de chips mee![]()
Je bedoelt Day?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik had er ook een van may
maar toen ik doorhad dat may may was had ik hem al onherstelbaar weggegooit
Hmm die optie is een stuk minder grappigquote:
ik kijk, ik zie en ik.. huu. en nu?...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef Coraatje het volgende:
ik kom ook maar is een keertje hier kijken
Ik wil altijd genaaid worden als ik gezoend word. Dit gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik genaaid wordt wil ik er wel bij zoenen![]()
bij mij net andersomquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil altijd genaaid worden als ik gezoend word. Dit gaat helemaal goed komen![]()
En ik dan!?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou je bek nou eens ff, zit hiero met Henk ja![]()
Je kunt nu wel lopen pimpen met je CAO, Henkquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alles uit de kunst hier, gezond en wel
Ik ken E10 en Marcel niet persoonlijk, ik heb het van mijn buren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom maar op, inside infomation zijn we gek op![]()
Drank, feest, muziek, dronken, insinuaties, huilen, verdriet, ruzie, schreeuwen, bijna vecht partij, katerquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:06 schreef Inodder het volgende:
ben ook ff 48 uur ofzo afwezig geweest maar dat was uit eigen beweging
is t de moeite om 4 sc's terug te lezen? of kennen julie t samenvatten voor me
goeie morgen btw
oke weltrustenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
ik ga naar bed. das vrij offtopic
Voor het eerst in het bestaan van de SC, geloof ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
Nou de mods hebben het voor elkaar hoor![]()
Nou hebben we al die cos idioten hier![]()
![]()
Spiegelen is ok, Holadiejeequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je De Knots van Henk![]()
We hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt nu wel lopen pimpen met je CAO, Henk
jup bijna alles mag en kanquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:12 schreef dreamscape68 het volgende:
trust. haha. ik heb me net ingfeschreven voor DGK.. dat kan nog steeds, .. wow wat heb ik verkeerde antwoorden gegeven...
dus je bedoeld dat ik dit soort dingen hier wel kan typen..
Jij snapt er geen reet vanquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
Wat weet jij daar nou van? Ervaring mee? Heb je ons toevallig iets te vertellen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij voel je De Knots van Henk![]()
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
![]()
Mij lijkt anale sex echt helemaal niksquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ervaring mee? Heb je ons toevallig iets te vertellen?
hier is oftoppic alleen de streams al het andere is ontoppicquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:10 schreef dreamscape68 het volgende:
![]()
Groot gelijk hoor noucky. Misschien moet je dat even in het [FB] topic zetten (serieus), want de mods vinden dat daar geen sprake van is, terwijl veel mensen dat wel vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.
Jammer dat geworden is wat hij isquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:08 schreef noucky het volgende:
Het moest een leuk kereltje zijn.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens. Ongemerkt ga je ook over andersmans mening kletsen. Ik merk dat ik nu zeer krmapachtig in Cos ontopic ga kletsen.
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegenquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
jah valt me ook op als je kijkt naar bb kom je toch met je eigen mening waar weer iemand anders een mening over heeft dus eigenlijk ,dan dat hele kosgebeurn niet ,want inprincipe heb je gewoon 2 stream verslagen eigenlijk alleen een met eigen mening en een zonderquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Dus al dat geteisem hoort bij jou?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:14 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
dat noemen wij, mijn vrienden en ik , dus EEEeeen grapje.. duh
Nee nee, het is STRENG verboden om hier over de streams te praten!! Of caps van streams neer te zetten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah valt me ook op als je kijkt naar bb kom je toch met je eigen mening waar weer iemand anders een mening over heeft dus eigenlijk ,dan dat hele kosgebeurn niet ,want inprincipe heb je gewoon 2 stream verslagen eigenlijk alleen een met eigen mening en een zonder
![]()
Verspreidt die griep eendquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegen![]()
voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een schande, we zouden een coup moeten plegen![]()
Dat ligt aan de bui van Dayquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Op Cos over Bb kletsen ok, maar waar ligt de grens.
Ik ga toch voor drie dagen naar de campingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |