Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:48 schreef SeaOfLove het volgende:
slotje van NK op die van mij
Ik ben er nogquote:
Hihi stoere ventquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger was ik een notoire nachtbaggeraar. Dan verneukten we gewoon het hele forum in de nacht, in plaat svan in 1 topic te gallen.
Ik blijf lieverquote:
Ah okquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik stoei wel eens met PS (oa) in MENS![]()
![]()
Dan ligt dat aan jouw internetquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
Fok is wel tyfus sloom.
Burgelijke jijquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben in het harnas van de werkende man geperst, heul niet stoer
Ik las zo vannequote:Op zondag 8 oktober 2006 03:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik stoei wel eens met PS (oa) in MENS![]()
![]()
Ik denk 't niet, het is hier ook veel slomer als vanmiddag.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan jouw internet
hmmm, hier werkt het echt verschrikkelijk snelquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk 't niet, het is hier ook veel slomer als vanmiddag.
oh, inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan jouw internet
Ehm, dit is NB geen PM.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
ey graag alleen PM gerelateerde dingen hier :![]()
Zo van;quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
ey graag alleen PM gerelateerde dingen hier :![]()
Jah..dat ook. Maar dan heb ik het over m'n vriendin !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las zo vanne
"ik stoei wel eens met PMS"
Ik kan helemaal geen eens PM's sturenquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo van;
Lieve relmof,
Hoe is het met jou?
Met mij is het goed!
Groetjes
+
Kusjes
Nanking,
ps, PM je mij terug?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen eens PM's sturen
Behalve als iemand mij eerst eentje stuurt, dan kan ik op beantwoorden drukken
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jah..dat ook. Maar dan heb ik het over m'n vriendin !![]()
Ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.
allang gedaan, ben alleen te lui om terug te checken en te kijken of er een oplossing was/is..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vaag!
Meld het dan even in dat ene topic (te lui om te zoeken).
Ja, was iets met Venus en Mars...whatever..wij begrijpen elkaar !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.
Ik ga zodalijk Eureka kijkenquote:
zwahilisch? hoe klinkt dat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
Relmof je praat echt zwahilisch.
Is het een beetje leuk ? heb hem ook nog ergens staan die seriequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, die had ik vorige week al gezien of zo.
Gisteren nog esp 12 gezien.
Ik loop met eureka elke keer iets achterquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, die had ik vorige week al gezien of zo.
Gisteren nog esp 12 gezien.
mah je moet ervan houden..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk ? heb hem ook nog ergens staan die serie
ik vind het wel tofquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, Een beetje Science Fiction met veel humor en leuke verhalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook hoor..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik loop met eureka elke keer iets achterStraks maar eens inhalen
in 12 ligt jack opeens met dat mens in bed, en is ze zwangerquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, Een beetje Science Fiction met veel humor en leuke verhalenErg vrolijk en fris
Ernemse accentjes zijn wel leuk hoorquote:
Kon je niet even de spoiler tags gebruiken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in 12 ligt jack opeens met dat mens in bed, en is ze zwanger
en kim gaat dood Bwhehehe
Geweldig
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kon je niet even de spoiler tags gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
Sebasser.
Ook hier heb je je gewoon aan dezelfde regels te houden als op de rest van fok!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
Sebasser.
Ook hier heb je je gewoon aan dezelfde regels te houden als op de rest van fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke eps?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehe taxas chainsaw masacre in CSI![]()
welke esp?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
S7E3 moord met een kettingzaag. Is een apparte aflevering. Meerdere lijken die niets met elkaar te maken hebben.quote:
Oud gegeven ! Texas Chainsaw massacre ! Meerdere verfilmingen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
S7E3 moord met een kettingzaag. Is een apparte aflevering. Meerdere lijken die niets met elkaar te maken hebben.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oud gegeven ! Texas Chainsaw massacre ! Meerdere verfilmingen...![]()
Ik moest aan Scarface denken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja sorry !...ben niet zo into SCI !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ja maar deze aflvering van CSI is GEEN verfilming van TCM![]()
Oeh je bent een Belgquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef ThinkTank het volgende:
Zucht, zal toch maar wakker blijven tot 9:00
Domme stemplicht...
Misschien heel domme vraag, maar welke stemplicht heb jij het over ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef ThinkTank het volgende:
Zucht, zal toch maar wakker blijven tot 9:00
Domme stemplicht...
Morgen verkiezingen in Belgie, en daar is er stemplichtquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Misschien heel domme vraag, maar welke stemplicht heb jij het over ?
Echt waar ! Stemplicht ! Jezus, echt objectieve stemming dan...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Morgen verkiezingen in Belgie, en daar is er stemplicht.
Effe op wikipedia gezocht:quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh je bent een Belg.
Hele stomme vraag misschien hoor, maar hoe gaat dan nou in z'n werk die stemplicht?
Krijg je een boete of wat...?
quote:Een eerste, niet gewettigde onthouding wordt naar gelang van de omstandigheden gestraft met berisping of met een geldboeten van 5 euro tot 10 euro.
Bij herhaling is de geldboete 10 euro tot 25 euro.
N.B. De geldboetes, die vermeld zijn in het Kieswetboek, moeten worden vermenigvuldigd met de wettelijke opdeciemen of met een factor 5. Dus in dit geval bedragen de geldboetes effectief 25 tot 50 euro en bij herhaling, 50 tot 125 euro.
Vervangende gevangenisstraf wordt niet uitgesproken.
Indien de niet gewettigde onthouding ten minste vier maal voorkomt binnen vijftien jaar, wordt de kiezer voor tien jaar van de kiezerslijsten geschrapt en kan hij gedurende die tijd geen benoeming, bevordering of onderscheiding krijgen van een openbare overheid.
Wat moet u doen als u niet persoonlijk kunt gaan stemmen en geen volmacht kunt verlenen? Een onthouding is slechts strafbaar indien het gaat om een niet gewettigde onthouding. De vrederechter is vrij te beslissen wat als een gewettigde onthouding dient te worden beschouwd en wat niet. Binnen acht dagen na de afkondiging van de namen van de gekozenen maakt de procureur des Konings de lijst op van de kiezers die niet aan de stemming hebben deelgenomen en wier verschoning niet is aangenomen. De kiezer die niet aan zijn stemplicht voldaan heeft, verschijnt op een eenvoudige oproeping voor de politierechtbank, die beslist zonder mogelijkheid van beroep.
Als u niet heeft kunnen stemmen, schrijft u dan zo snel mogelijk de vrederechter van uw kanton aan en legt u uit om welke redenen u niet heeft kunnen stemmen. Bij dit schrijven dient u desgevallend de bewijsstukken te voegen, waarover u beschikt.
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemdquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt waar ! Stemplicht ! Jezus, echt objectieve stemming dan...
Je moet tegenwoordig kiezen uit een pot nat, en dat kan je niet verplichten imho !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemd.
De keuzevrijheid om te stemmen is een belangrijk iets in ons bestel vind ik.
Sws is niet iedereen vóór democratie, en dan moet je niet verplicht zijn om te stemmen.
Jij altijd tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Pony-Lover het volgende:
Nan Nan mag ik aan je haar trekken?????
(ik ben wel ietsje dronken)
Eigenlijk is het een opkomstplicht, geen stemplicht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemd.
De keuzevrijheid om te stemmen is een belangrijk iets in ons bestel vind ik.
Sws is niet iedereen vóór democratie, en dan moet je niet verplicht zijn om te stemmen.
Is hetzelfde ! Je moet opkomen om te stemmen !quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een opkomstplicht, geen stemplicht.![]()
quote:Een stemplicht zou mensen kunnen aanmoedigen een proteststem uit te brengen. In de jaren '20 gebeurde dit ook in Nederland, toen voor de Rapaille Partij twee zonderlingen, waaronder een zwerver bijgenaamd Had-je-me-maar, in de Amsterdamse gemeenteraad werden gekozen met de belofte van gratis gemeenteborrels voor iedereen.
nu wel blijkbaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
wisten jullie trouwens dat OPs niet worden meegeteld bij je postcount?
Echt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
Verdomme !!!! Ik dacht gewoon met een rustig gemoed te kunnen gaan slapen !quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
10-8=2quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:24 schreef remlof het volgende:
toen SuperKnurft z'n topic Knurft is nieuw opende checkte ik z'n profiel en toen stond z'n postcount op nul
Alweerquote:
Jazeker, en dit keer doe ik ook mee in de FOK! Motorclubquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jazeker, en dit keer doe ik ook mee in de FOK! Motorclub
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik vandaag de 7000 posts halen ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Motor club
Hells angels
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef oshiro het volgende:
[..]Geen Hells Angels. Hoewel choppers cool zijn.
[afbeelding]
je schijt lang...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef SiemeN het volgende:
Snel ff schijten voordat NB open gaat!
Moet haast wel hequote:
Ja dat viel mij ook al opquote:
brommer...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef oshiro het volgende:
[..]Geen Hells Angels. Hoewel choppers cool zijn.
[afbeelding]
Ik zal je lerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met motoren
![]()
Neuhquote:
Dat was een flinke kak beurtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Pimp *hier* met je gezwel - Deeltje #42!
Het was weer twee keer doortrekken ja..quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was een flinke kak beurt![]()
Vind je het gek.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:23 schreef SiemeN het volgende:
Niemand durft nog te reageren..
Mag ik je nu aanraken?quote:
quote:
Tevens topic-killquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Zo dan, ben ik ook weer. Even RC2 van Vista geinstalleerd, en werkt wel lekker. Alleen kan ik Windows Aero niet aan de praat krijgen![]()
Denk dat het met mijn geheugen temaken heeft, heb namelijk maar 512 MB![]()
quote:
Nou, ik heb het wel geinstalleerd gekregen met mijn 512MB, en tevens nergens een melding van gehadquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]vista wil toch 1 gb minimaal hebben ?
![]()
Ik de schapetievus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik verveel de ramtering.
Eerst je manboobs posten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Ehhh trouwens...moet ik of mag ik alcohol drinken om hier te posten ?![]()
Mits je deelt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Als je het over mij hebt, in MEN kan het héél hard gaan !quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:je postrate, je postcount en je reg-date
Goed bezig
Ik doe ook wel eens alcohol-loosquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Leuke 3d effecten ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel geinstalleerd gekregen met mijn 512MB, en tevens nergens een melding van gehad![]()
Loopt verder wel goed, alleen doen die leuke 3D effecten het niet![]()
OOw dat dacht jequote:Op maandag 9 oktober 2006 00:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
MMMM....nee, daar wordt jij niet warm van...![]()
Wij bageraars zijn een raar volk onder de FOK!ersquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik dacht nog tijdens het typen... is dit wel zo ?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De hele klas haat je ... en morgen slaan we je helemaal kapot !
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Digitaal pestenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MILF!quote:
Geweldige uitvindingquote:
Zeg maar...de beerput van het forumquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij bageraars zijn een raar volk onder de FOK!ers![]()
De antichristquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:48 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat plaatje is engquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:49 schreef SiemeN het volgende:
Hoe draait die sloerie haar hoofd toch zo?! Is het een uil?!
Ziet er best gelikt uitquote:
Nah beerput pfffquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg maar...de beerput van het forumik begin me snel thuis te voelen
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah beerput pfffWij zijn de elite in ONZ
![]()
Ow fuck !quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah beerput pfffWij zijn de elite in ONZ
![]()
Ik ben erquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn al mijn mannetjes present?
Doe een snel bier en tieten postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow fuck !Zo scoor ik geen punten. Damn !!!!
![]()
![]()
Heb jij een read-only avatar ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:54 schreef SiemeN het volgende:
Ik word zo schijtziek van die vuige bakkes in mijn avatar.
NEUKKKKKKEN?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zijn al mijn mannetjes present?
Neejoh SiemeN is lievquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:54 schreef SiemeN het volgende:
Ik word zo schijtziek van die vuige bakkes in mijn avatar.
Zelf refereer ik ernaar als vuige kenkerbakkes.quote:
Ja hoor es ! Bier zat, maar m'n tieten liggen al op bedquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe een snel bier en tieten posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk wel aan Ingrid & Irma tijdens de daad. Is dat raar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij kan er ook best bijAls je maar niet HOIIIIIIIII roept als je klaarkomt
![]()
Kut zeg ! Je zit er dus echt aan vast..... gecondoleerd !quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zelf refereer ik ernaar als vuige kenkerbakkes.
Plaatjes plaatjes beste vriendquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja hoor es ! Bier zat, maar m'n tieten liggen al op bed![]()
Heb jij je eik al fatsoenlijk voorgesteld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja hoor es ! Bier zat, maar m'n tieten liggen al op bed![]()
Nu pak je me op een zeer onervaren punt, daar bij komt dat ik ook geen berg plaatjes op m'n peecee heb staan...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Plaatjes plaatjes beste vriendEn niet de eerste plaatjes op google
die hebben we al helemaal onder ge bukakke-ed
Niet meer dan logisch dat je aan die 2 babe's denktquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk wel aan Ingrid & Irma tijdens de daad. Is dat raar?
Ben ik nu zwanger?.
Zullen we elkaars ex zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch dat je aan die 2 babe's denktStiekum dacht ik ook altijd aan hun toen ik nog met mijn ex had
![]()
Nee...kende de procedure niet, maarreehhh hoi, ik ben BeeDee ! Aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb jij je eik al fatsoenlijk voorgesteld?![]()
Neuj je moet even goed loeren op een andere zoekmachine of je loert in de Sig van een blauwe met een lekkere ava daar staat een link en die beloer je even!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu pak je me op een zeer onervaren punt, daar bij komt dat ik ook geen berg plaatjes op m'n peecee heb staan...Lig ik er nu uit ?
![]()
Hoezo verwacht jij naar bed te kunnen straks ?quote:
mijn sig...je staat er ook bijquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo verwacht jij naar bed te kunnen straks ?![]()
Nu nog bier en tieten posten beeb...zelfs ik doe dat af en toequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...kende de procedure niet, maarreehhh hoi, ik ben BeeDee ! Aangenaam kennis te maken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga naar bed.
Om nog de sfeer nog even wat grimmig te maken wens ik jullie bij deze allemaal ernstig onheil toe.
De groenten!
Ik leer elke dag weer wat ! Tzt zal het wel een keer lukken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj je moet even goed loeren op een andere zoekmachine of je loert in de Sig van een blauwe met een lekkere ava daar staat een link en die beloer je even!![]()
![]()
quote:
Neem een picturetrail en je hebt je eige server om te uploadenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer wat ! Tzt zal het wel een keer lukken.Enne staat in die sig dan een link naar zo.n site om afbeeldingen te uploaden ?
![]()
![]()
Je kan aan danny vragen of hij even een 5e regel insteld voor sigsquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik mis allleen remlof nog in mijn sig![]()
ik kan er mee levenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik mis allleen remlof nog in mijn sig![]()
Ik heb het gevoel dat die tieten me aanstaren ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
hier een paar tieten voor de heren
[afbeelding]
Oké, maar nu nog even niet !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem een picturetrail en je hebt je eige server om te uploaden
En plaatjes die al op internet staan kan je gewoon doorlinken![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, maar nu nog even niet !Trouwens, waar kan ik een beetje jip en janneke uitleg voor het posten van plaatjes vinden ? Geloof het of niet, ik heb zelfs maar een paar maanden langer een PC dan een registratie alhier !
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die tieten me aanstaren ?![]()
In de FAQs, hier om precies te zijn: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, maar nu nog even niet !Trouwens, waar kan ik een beetje jip en janneke uitleg voor het posten van plaatjes vinden ? Geloof het of niet, ik heb zelfs maar een paar maanden langer een PC dan een registratie alhier !
![]()
![]()
[img] link [/img]quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thx, ga me hierin verdiepen !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
In de FAQs, hier om precies te zijn: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
Gewoon natuurlijkquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef oshiro het volgende:
Ben ik weer, heb niks gemist zie ik
Behalve een post van een bepaalde tweewieler
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n serverquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[[url= link ]afbeelding[/url]]
En dan niet de spatie's
Juistem! Plaats hier maar een plaatje! alles mag behalve een tubgirlquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n server![]()
yepz ff klikken o het plaatje wat je wilt met je rechtermuisknopje dan eigenschappen en dan ff die url copy/pastequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n server![]()
zeg dat nou nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Juistem! Plaats hier maar een plaatje! alles mag behalve een tubgirl![]()
Of in opera copy image addressquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yepz ff klikken o het plaatje wat je wilt met je rechtermuisknopje dan eigenschappen en dan ff die url copy/paste
dat heb ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of in opera copy image address![]()
quote:
dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg anderen die hij kan plaatsen
![]()
1persoons, lekker knusquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bed van je eigenlijk ?
![]()
Reuze handig, gaat het posten van plaatjes net 0,5 seconden snellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |