Jah..dat ook. Maar dan heb ik het over m'n vriendin !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las zo vanne
"ik stoei wel eens met PMS"
Ik kan helemaal geen eens PM's sturenquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo van;
Lieve relmof,
Hoe is het met jou?
Met mij is het goed!
Groetjes
+
Kusjes
Nanking,
ps, PM je mij terug?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen eens PM's sturen
Behalve als iemand mij eerst eentje stuurt, dan kan ik op beantwoorden drukken
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jah..dat ook. Maar dan heb ik het over m'n vriendin !![]()
Ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.
allang gedaan, ben alleen te lui om terug te checken en te kijken of er een oplossing was/is..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vaag!
Meld het dan even in dat ene topic (te lui om te zoeken).
Ja, was iets met Venus en Mars...whatever..wij begrijpen elkaar !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar stoeien we allemaal wel eens mee he.
Ik ga zodalijk Eureka kijkenquote:
zwahilisch? hoe klinkt dat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
Relmof je praat echt zwahilisch.
Is het een beetje leuk ? heb hem ook nog ergens staan die seriequote:Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, die had ik vorige week al gezien of zo.
Gisteren nog esp 12 gezien.
Ik loop met eureka elke keer iets achterquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, die had ik vorige week al gezien of zo.
Gisteren nog esp 12 gezien.
mah je moet ervan houden..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk ? heb hem ook nog ergens staan die serie
ik vind het wel tofquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, Een beetje Science Fiction met veel humor en leuke verhalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook hoor..quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik loop met eureka elke keer iets achterStraks maar eens inhalen
in 12 ligt jack opeens met dat mens in bed, en is ze zwangerquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, Een beetje Science Fiction met veel humor en leuke verhalenErg vrolijk en fris
Ernemse accentjes zijn wel leuk hoorquote:
Kon je niet even de spoiler tags gebruiken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in 12 ligt jack opeens met dat mens in bed, en is ze zwanger
en kim gaat dood Bwhehehe
Geweldig
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kon je niet even de spoiler tags gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
Sebasser.
Ook hier heb je je gewoon aan dezelfde regels te houden als op de rest van fok!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:16 schreef NanKing het volgende:
Sebasser.
Ook hier heb je je gewoon aan dezelfde regels te houden als op de rest van fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke eps?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehe taxas chainsaw masacre in CSI![]()
welke esp?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehe taxas chainsaw masacre in CSI![]()
S7E3 moord met een kettingzaag. Is een apparte aflevering. Meerdere lijken die niets met elkaar te maken hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |