Niet meer dan logisch dat je aan die 2 babe's denktquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk wel aan Ingrid & Irma tijdens de daad. Is dat raar?
Ben ik nu zwanger?.
Zullen we elkaars ex zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch dat je aan die 2 babe's denktStiekum dacht ik ook altijd aan hun toen ik nog met mijn ex had
![]()
Nee...kende de procedure niet, maarreehhh hoi, ik ben BeeDee ! Aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb jij je eik al fatsoenlijk voorgesteld?![]()
Neuj je moet even goed loeren op een andere zoekmachine of je loert in de Sig van een blauwe met een lekkere ava daar staat een link en die beloer je even!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nu pak je me op een zeer onervaren punt, daar bij komt dat ik ook geen berg plaatjes op m'n peecee heb staan...Lig ik er nu uit ?
![]()
Hoezo verwacht jij naar bed te kunnen straks ?quote:
mijn sig...je staat er ook bijquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo verwacht jij naar bed te kunnen straks ?![]()
Nu nog bier en tieten posten beeb...zelfs ik doe dat af en toequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...kende de procedure niet, maarreehhh hoi, ik ben BeeDee ! Aangenaam kennis te maken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga naar bed.
Om nog de sfeer nog even wat grimmig te maken wens ik jullie bij deze allemaal ernstig onheil toe.
De groenten!
Ik leer elke dag weer wat ! Tzt zal het wel een keer lukken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj je moet even goed loeren op een andere zoekmachine of je loert in de Sig van een blauwe met een lekkere ava daar staat een link en die beloer je even!![]()
![]()
quote:
Neem een picturetrail en je hebt je eige server om te uploadenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik leer elke dag weer wat ! Tzt zal het wel een keer lukken.Enne staat in die sig dan een link naar zo.n site om afbeeldingen te uploaden ?
![]()
![]()
Je kan aan danny vragen of hij even een 5e regel insteld voor sigsquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik mis allleen remlof nog in mijn sig![]()
ik kan er mee levenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik mis allleen remlof nog in mijn sig![]()
Ik heb het gevoel dat die tieten me aanstaren ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
hier een paar tieten voor de heren
[afbeelding]
Oké, maar nu nog even niet !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem een picturetrail en je hebt je eige server om te uploaden
En plaatjes die al op internet staan kan je gewoon doorlinken![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, maar nu nog even niet !Trouwens, waar kan ik een beetje jip en janneke uitleg voor het posten van plaatjes vinden ? Geloof het of niet, ik heb zelfs maar een paar maanden langer een PC dan een registratie alhier !
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die tieten me aanstaren ?![]()
In de FAQs, hier om precies te zijn: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, maar nu nog even niet !Trouwens, waar kan ik een beetje jip en janneke uitleg voor het posten van plaatjes vinden ? Geloof het of niet, ik heb zelfs maar een paar maanden langer een PC dan een registratie alhier !
![]()
![]()
[img] link [/img]quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thx, ga me hierin verdiepen !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
In de FAQs, hier om precies te zijn: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
Gewoon natuurlijkquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef oshiro het volgende:
Ben ik weer, heb niks gemist zie ik
Behalve een post van een bepaalde tweewieler
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n serverquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[[url= link ]afbeelding[/url]]
En dan niet de spatie's
Juistem! Plaats hier maar een plaatje! alles mag behalve een tubgirlquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n server![]()
yepz ff klikken o het plaatje wat je wilt met je rechtermuisknopje dan eigenschappen en dan ff die url copy/pastequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja,ok ik snap. En dan de URL van zo'n server![]()
zeg dat nou nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Juistem! Plaats hier maar een plaatje! alles mag behalve een tubgirl![]()
Of in opera copy image addressquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yepz ff klikken o het plaatje wat je wilt met je rechtermuisknopje dan eigenschappen en dan ff die url copy/paste
dat heb ik nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of in opera copy image address![]()
quote:
dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg anderen die hij kan plaatsen
![]()
1persoons, lekker knusquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bed van je eigenlijk ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |