Oud gegeven ! Texas Chainsaw massacre ! Meerdere verfilmingen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
S7E3 moord met een kettingzaag. Is een apparte aflevering. Meerdere lijken die niets met elkaar te maken hebben.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oud gegeven ! Texas Chainsaw massacre ! Meerdere verfilmingen...![]()
Ik moest aan Scarface denken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehe taxas chainsaw masacre in CSI![]()
Ja sorry !...ben niet zo into SCI !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ja maar deze aflvering van CSI is GEEN verfilming van TCM![]()
Oeh je bent een Belgquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef ThinkTank het volgende:
Zucht, zal toch maar wakker blijven tot 9:00
Domme stemplicht...
Misschien heel domme vraag, maar welke stemplicht heb jij het over ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:45 schreef ThinkTank het volgende:
Zucht, zal toch maar wakker blijven tot 9:00
Domme stemplicht...
Morgen verkiezingen in Belgie, en daar is er stemplichtquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Misschien heel domme vraag, maar welke stemplicht heb jij het over ?
Echt waar ! Stemplicht ! Jezus, echt objectieve stemming dan...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Morgen verkiezingen in Belgie, en daar is er stemplicht.
Effe op wikipedia gezocht:quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh je bent een Belg.
Hele stomme vraag misschien hoor, maar hoe gaat dan nou in z'n werk die stemplicht?
Krijg je een boete of wat...?
quote:Een eerste, niet gewettigde onthouding wordt naar gelang van de omstandigheden gestraft met berisping of met een geldboeten van 5 euro tot 10 euro.
Bij herhaling is de geldboete 10 euro tot 25 euro.
N.B. De geldboetes, die vermeld zijn in het Kieswetboek, moeten worden vermenigvuldigd met de wettelijke opdeciemen of met een factor 5. Dus in dit geval bedragen de geldboetes effectief 25 tot 50 euro en bij herhaling, 50 tot 125 euro.
Vervangende gevangenisstraf wordt niet uitgesproken.
Indien de niet gewettigde onthouding ten minste vier maal voorkomt binnen vijftien jaar, wordt de kiezer voor tien jaar van de kiezerslijsten geschrapt en kan hij gedurende die tijd geen benoeming, bevordering of onderscheiding krijgen van een openbare overheid.
Wat moet u doen als u niet persoonlijk kunt gaan stemmen en geen volmacht kunt verlenen? Een onthouding is slechts strafbaar indien het gaat om een niet gewettigde onthouding. De vrederechter is vrij te beslissen wat als een gewettigde onthouding dient te worden beschouwd en wat niet. Binnen acht dagen na de afkondiging van de namen van de gekozenen maakt de procureur des Konings de lijst op van de kiezers die niet aan de stemming hebben deelgenomen en wier verschoning niet is aangenomen. De kiezer die niet aan zijn stemplicht voldaan heeft, verschijnt op een eenvoudige oproeping voor de politierechtbank, die beslist zonder mogelijkheid van beroep.
Als u niet heeft kunnen stemmen, schrijft u dan zo snel mogelijk de vrederechter van uw kanton aan en legt u uit om welke redenen u niet heeft kunnen stemmen. Bij dit schrijven dient u desgevallend de bewijsstukken te voegen, waarover u beschikt.
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemdquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt waar ! Stemplicht ! Jezus, echt objectieve stemming dan...
Je moet tegenwoordig kiezen uit een pot nat, en dat kan je niet verplichten imho !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemd.
De keuzevrijheid om te stemmen is een belangrijk iets in ons bestel vind ik.
Sws is niet iedereen vóór democratie, en dan moet je niet verplicht zijn om te stemmen.
Jij altijd tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:01 schreef Pony-Lover het volgende:
Nan Nan mag ik aan je haar trekken?????
(ik ben wel ietsje dronken)
Eigenlijk is het een opkomstplicht, geen stemplicht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ook heel erg vreemd.
De keuzevrijheid om te stemmen is een belangrijk iets in ons bestel vind ik.
Sws is niet iedereen vóór democratie, en dan moet je niet verplicht zijn om te stemmen.
Is hetzelfde ! Je moet opkomen om te stemmen !quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:04 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een opkomstplicht, geen stemplicht.![]()
quote:Een stemplicht zou mensen kunnen aanmoedigen een proteststem uit te brengen. In de jaren '20 gebeurde dit ook in Nederland, toen voor de Rapaille Partij twee zonderlingen, waaronder een zwerver bijgenaamd Had-je-me-maar, in de Amsterdamse gemeenteraad werden gekozen met de belofte van gratis gemeenteborrels voor iedereen.
nu wel blijkbaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
wisten jullie trouwens dat OPs niet worden meegeteld bij je postcount?
Echt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
Verdomme !!!! Ik dacht gewoon met een rustig gemoed te kunnen gaan slapen !quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:19 schreef remlof het volgende:
10-8=2quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:24 schreef remlof het volgende:
toen SuperKnurft z'n topic Knurft is nieuw opende checkte ik z'n profiel en toen stond z'n postcount op nul
Alweerquote:
Jazeker, en dit keer doe ik ook mee in de FOK! Motorclubquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jazeker, en dit keer doe ik ook mee in de FOK! Motorclub
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik vandaag de 7000 posts halen ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Motor club
Hells angels
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef oshiro het volgende:
[..]Geen Hells Angels. Hoewel choppers cool zijn.
[afbeelding]
je schijt lang...quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef SiemeN het volgende:
Snel ff schijten voordat NB open gaat!
Moet haast wel hequote:
Ja dat viel mij ook al opquote:
brommer...quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef oshiro het volgende:
[..]Geen Hells Angels. Hoewel choppers cool zijn.
[afbeelding]
Ik zal je lerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met motoren
![]()
Neuhquote:
Dat was een flinke kak beurtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Pimp *hier* met je gezwel - Deeltje #42!
Het was weer twee keer doortrekken ja..quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was een flinke kak beurt![]()
Vind je het gek.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:23 schreef SiemeN het volgende:
Niemand durft nog te reageren..
Mag ik je nu aanraken?quote:
quote:
Tevens topic-killquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Zo dan, ben ik ook weer. Even RC2 van Vista geinstalleerd, en werkt wel lekker. Alleen kan ik Windows Aero niet aan de praat krijgen![]()
Denk dat het met mijn geheugen temaken heeft, heb namelijk maar 512 MB![]()
quote:
Nou, ik heb het wel geinstalleerd gekregen met mijn 512MB, en tevens nergens een melding van gehadquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]vista wil toch 1 gb minimaal hebben ?
![]()
Ik de schapetievus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik verveel de ramtering.
Eerst je manboobs posten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Ehhh trouwens...moet ik of mag ik alcohol drinken om hier te posten ?![]()
Mits je deelt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
Als je het over mij hebt, in MEN kan het héél hard gaan !quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:je postrate, je postcount en je reg-date
Goed bezig
Ik doe ook wel eens alcohol-loosquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:38 schreef BeeDee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |