Nee hoor, je hebt niks gemist, maar wel niet goed opgeletquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef Kremers het volgende:
Ja, Randy en Earl hebben haar terug gehaald uit Cuba en Randy is gaan trouwen met haar voor een greencard, en ineens is ze verdwenen? Of heb ik een afl. gemist?
LOLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07055/heroearl.JPG]afbeelding][/url]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
de laatste Earl was ook weer geweldig. Toen Earl dat blikje bier op de zwangere buik van Joy zette, kon je me wegdragen
quote:
Soms kan simpel gewoon niet verderquote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef nietzman het volgende:
Randy is gewoon een held, hoe die gozer in z'n rol zit, briljant.
Het is tijd voor nieuwe afleveringenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Soms kan simpel gewoon niet verder![]()
Ik hoop dat dat zwangerschap- en familiegezeik van Joy nu wel weer even afgelopen is, het is nu tijd voor de lijst.
....Dacht ik gehoord te hebbenquote:
Oh yeah baby...quote:
Nee hoor, na de zomerstop begint seizoen 3.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit de laatste was![]()
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:12 schreef dapluiz het volgende:
...
En ze hadden volgens mij ook al getekend voor een nieuw seizoen op de helft van het 2e
Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Leuke aflevering weer, alles weer een stukje duidelijker.
Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijn
Achtergrondinfo is op zich wel leuk, maar moet het allemaal zo vergezocht zijn dat alles in elkaar grijpt en iedereen al voor aflevering 1 een connectie met elkaar had? Er zijn zat mexicanen die amerika binnen trekken op zoek naar werk of geluk en uiteindelijk een baantje als schoonmaakster krijgen. En er zijn zat 'trailertrash' types die na een dronken nacht in Vegas gaan trouwen met een wildvreemde. Met al die extra verklaringen worden ze alleen maar menselijker, en daardoor minder het stereotype waarvoor ze nu juist gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.
Vreselijk, het was eigenlijk hetzelfde als die ep dat hij die lezing over karma ging houden, maar dan 100x slechter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:
Ik vond het helemaal niks deze week, met die fantasieën van iedereen.
Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
Meest slechte aflevering tot nu toe. Driekwart was fantasie ofzo, lekker boeiend allemaal. Erg goedkoop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:
Ik vond het helemaal niks deze week, met die fantasieën van iedereen.
Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ietwat grotere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na de afgelopen twee aflevering heeft earl niet een hoge prioriteit idd. Ik heb het ook maar net gekeken, en dat was alleen omdat er hier werd gezegd dat het niet zo slecht was...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef Symer het volgende:
Niemand kijkt meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |