ja hij welquote:
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Day het volgende:
Was Rik erbij in de slaapkamer?
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
"in godesnaam hou gewoon je bek dicht en ga slapen"
Dit is heel erg, hij lult alles in zijn voordeel en glibbert dus overal tussendoor. Micheline moest eens weten wat hij weer aan racistische zooi heeft uitgekraamd.quote:
niet op het moment van de eerste tekst op de tv....maar ervoor en direct erna wel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Tijn toch ook niet meer op dat moment?
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelf
en zelfs dara zie ik geen kwaad in ,soms moet je gewoon 1 x heel hard gillen om tot diegen door te dringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."
Hou je persoonlijke vete tegen de GVR even uit dit hele slachtveld, wil je??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:52 schreef Stranger het volgende:
Ah, ik zie dat marlies alweer klaarzit om met alle winden mee te waaien.
Ze zal eerder balen dat die 40 idioten (zoals Viola dat zei) alles wel zien. Had ze er weer 40 bij gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Suikeroom het volgende:
BB baalt echt wel dat Tijn het niet heeft laten escaleren.. Hummie denkt daar gaan mn kijkcijfers![]()
door het *verhaal* van etienne wat ietsie pietsie verdraaid isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?
nee toen het op het scherm kwam dat Egbert eruit moest waren Eggie en Sabrina alleenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Tijn toch ook niet meer op dat moment?
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
"in godesnaam hou gewoon je bek dicht en ga slapen"
Met een mik vol drank en als eerste dronken vanaaf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
E-10 de 20 jarige psycholoog
Oh díe slaapkamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?
Lam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Mensen, klopt het topicnummer? ik ben de weg kwijt
Valt me van hem tegen. En dit is de 2e keer, hij had Semih ook al veroordeeld zonder zijn kant van het verhaal te horen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
door het *verhaal* van etienne wat ietsie pietsie verdraaid is
dank zij Jeroenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert ligt eindelijk in bed, en kan alweer lachen.
Ja....als ze haar vader echt zou willen steunen zou ze moeten begrijpen waarm hij zich zo voelt...hij is gewoon hartstikke grof behandelt door BB,kan er niets anders van makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me zelden zo aan iemand zitten ergeren als aan Marcia nu. Allemachtig wat een wijf
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.
Of andersom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En hoe Marcia met haar vader omgaat is echt niet normaal meer. Ook de toon waarop ze dingne tegen hem zegt, dat klinkt als een moeder die het tegen haar kind heeft. Iemand moet dat meisje echt even weer met beide benen op de grond zetten.
Hij riep eerder ook al iets in de trend van:"Trek die schoen niet aan, want dat slaat nergens op"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.
Zie pos Myriam. Dat was precies wat hij tegen Eggie zei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andersom doet hij soms net of ze zijn vriendin is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En hoe Marcia met haar vader omgaat is echt niet normaal meer. Ook de toon waarop ze dingne tegen hem zegt, dat klinkt als een moeder die het tegen haar kind heeft. Iemand moet dat meisje echt even weer met beide benen op de grond zetten.
Compleet met je eens door de dubbele nominatie beelden in de uitzending en de afkakbeelden en na vandaag helemaal!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
Als Egbert er maandag uitgaat weten we wel zeker dat het door BB komt.
Foute beelden
maar dat is toch niet negatief?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij riep eerder ook al iets in de trend van:"Trek die schoen niet aan, want dat slaat nergens op"
vul voor " die schoen", "dat boetekleed" in en het wordt iets duidelijker..althans zo kwam het op mij over..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?
Ligt aan de tijd denk ik dat ze als moeder moest fungeren in dat gezinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Moet BB nu Etienne niet uit die kamer halen dan?
dan nog komt het bij over trek het je niet aan het is niet van toepassing dus trek het je niet aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:58 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
vul voor " die schoen", "dat boetekleed" in en het wordt iets duidelijker..althans zo kwam het op mij over..
Hij heeft echt dingen geroepen als ' hou nou toch eens op met dat gezeik van je' en meer van dat soort opmerkingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?
en terechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef Sonique het volgende:
Mo is not amused dat e10 bij saar ligt.
E10 is gewoon een smerige stalker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef Sonique het volgende:
Mo is not amused dat e10 bij saar ligt.
Nope, dit is goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
foutje
Het heeft wel een kwartier geduurd dat Semih af en toe dingen riep tussen het gezeik van Monique door.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Brr....ik ril van dat handje van Plofkop.quote:
trouwens weeer geen getuigen erbijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:01 schreef avonne het volgende:
Wat een lafbek die e-minnetje-tien
"kutwijf" tegen monique
Yep, zo heb ik het ook gezien. Zat ook een half tot éen uur tussen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft echt dingen geroepen als ' hou nou toch eens op met dat gezeik van je' en meer van dat soort opmerkingen.
Later kregen die opmerkingen wat mij betreft een hele andere lading toen hij zo pissed werd tegen BB
ja klopt ,maar zelfs dat kwam bij mij niet negatief over bedoel egbert bleef maar door gaan over het waarom voel ik me dan aangesproken verhaal en wilde van niemand aannemen dat het klaar was,dus het was een net zo KLAAR opmerking zoals bv monique kan maken met het *en los*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft echt dingen geroepen als ' hou nou toch eens op met dat gezeik van je' en meer van dat soort opmerkingen.
Later kregen die opmerkingen wat mij betreft een hele andere lading toen hij zo pissed werd tegen BB
yeahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
Yes baby yes, ik zeg... volgense week weer een feessie![]()
ok...maar het uberhaupt plaatsen van de tekst op de tv was al ver buiten proporties...dus trek het je niet aan...in deze vind ik semih ietwat overdreven maar geheel gelijk hebben, bb stookt en de alcohol maakt dat iedereen hapt naar iets dat er niet is geweest, en semih verwoorde dat met iets teveel alcohol en volumequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan nog komt het bij over trek het je niet aan het is niet van toepassing dus trek het je niet aan
Voor mij dus niet,die preekt alleen voor eigen parochie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Monique scoort wel punten vanavond.
Die afwasborstel gaat dalijk nog een keer door het servies heen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Frank-NL het volgende:
Nu afwassen?
Jep, dus dat komt morgen allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Monique had Semih door!!!!
Ze heefft net aan Jankballerina uitgelegd waarom Semih zo schreeuwde.
ja hahaha Mo moet haar agressie even kwijtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Frank-NL het volgende:
Nu afwassen?
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Monique had Semih door!!!!
Ze heefft net aan Jankballerina uitgelegd waarom Semih zo schreeuwde.
Blijft dat ze een jaloerse bitch is en Micheline werkelijk mentaal slapper dan Joscelyn
E10 is altijd fouter bezig dan Egbert afgelopen avond wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:01 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 bekt nu iedereen af
Dat had meer in de BB-voice-over lijn gelegen. In het rijtje: zie Egbert in z'n eentje in de tuin en zie egbert in het rad lopen, het lijkt wel een rollator.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Marlies heeft door dat ze ook hadden kunnen schrijven dat het beter zou zijn als Egbert naar bed zou gaan.
(hoewel dat vast ook knap lullig zou zijn overgekomen)
Dat Semih het voor Egbert opnam, en niet tegen Egbert was, en dat dat het goede was om te doen. Dat mensen het morgen wel begrijpen.quote:
door ruzie te voorkomen? hij was vandaag de verstandigste bij die ruzies stond ook op het scherm.. mmischien is escaleren leukere tv jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
En Tijn is nog veel fouter
Voor mij volkomen afgedaan zelfs. Wat zat die verschrikkelijk dom te lullen tegen Egbert zeg. En dat jaloerse gedrag van haar tegen Tijn die even Marcia's oor had gelikt. Verschrikkelijk mensquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:03 schreef Addi het volgende:
[..]
Voor mij dus niet,die preekt alleen voor eigen parochie!
OK, dan heb ik het goed gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zoals het was, dat Semih Egbert min of meer beschermde.
Beter dan één uitzending van in totaal 20 minutenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:04 schreef Springveertje het volgende:
Prachtige TV......eindelijk komen de ware aarden naar boven! Ettienne is dik door de mand bij mij gevallen met zijn zware gelul.............. morgen weer een feestje, gebeurd er tenminste wat!
he he eindelijk,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:06 schreef Jammie het volgende:
Hehe, gelukkig legt Mo aan Marcia uit dat Semih het voor Eg opnam.
Precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef ijsbrekertje het volgende:
Als Mo het doorheeft, dan heeft Semih morgen tenminste een getuige..
Mwah, ik vind dat zij nogal een groot aandeel heeft aan het feit dat Egbert over de rooie ging.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:06 schreef dreamscape68 het volgende:
nu doet moon het weer, ze legt uit dat Sem het voor Eggie opnam.. goed zo mooin.. je scoort weer punten
SUPER! Kut dat ik het gemist heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij volkomen afgedaan zelfs. Wat zat die verschrikkelijk dom te lullen tegen Egbert zeg. En dat jaloerse gedrag van haar tegen Tijn die even Marcia's oor had gelikt. Verschrikkelijk mens
Truequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij volkomen afgedaan zelfs. Wat zat die verschrikkelijk dom te lullen tegen Egbert zeg. En dat jaloerse gedrag van haar tegen Tijn die even Marcia's oor had gelikt. Verschrikkelijk mens
OQ van Mo is voor mij gelijk aan die van een poffertje en daar komt ze nooit meer bovenuit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben afentoe verbaasd hoe goed ze dingen ziet. Helaas is ze jaloers met Tijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:08 schreef riri het volgende:
Mo ziet veel meer dan de meesten...ze weet goed wat er werkelijk speelt
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:06 schreef dreamscape68 het volgende:
nu doet moon het weer, ze legt uit dat Sem het voor Eggie opnam.. goed zo moon.. je scoort weer punten
OQquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:09 schreef Addi het volgende:
[..]
OQ van Mo is voor mij gelijk aan die van een poffertje en daar komt ze nooit meer bovenuit.
Eens, al moet ik eggen dat ze moe is om het uit te leggen allemaal en daarom de makkelijke weg neemt en soms dingen verkeerd uitlegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:08 schreef riri het volgende:
Mo ziet veel meer dan de meesten...ze weet goed wat er werkelijk speelt
Laat ze het afsluiten met een lesbische scene in het bubbelbad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:11 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia en Micheline praten het uit, dat zit wel weer goed tussen die twee
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat zij nogal een groot aandeel heeft aan het feit dat Egbert over de rooie ging.![]()
Je begint een beetje op APK te lijken.quote:
Echt niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:11 schreef Sug4r het volgende:
Marcia doet nu net alsof er niks aan de hand is maar haar vader voelt zich klote omdat het leek of hij Sabrina zat te betasten![]()
ik was net het zelfde aan het doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:10 schreef scanman01 het volgende:
Even checken of alles er nog zit
[afbeelding]
Topwerk, bonuspunten voor Mo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:11 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Ze maakte het in ieder geval alleen maar erger.
Ze roepen al jaren dat ik een kloon van hem benquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je begint een beetje op APK te lijken.![]()
Alles wat Tijn sust ecaleertquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
door ruzie te voorkomen? hij was vandaag de verstandigste bij die ruzies stond ook op het scherm.. mmischien is escaleren leukere tv ja
Looseropmerking.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand,
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
There is a god, thank you!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef breege het volgende:
gaat marcia nu naar bed ?
Ik dacht dat Tijn met Monique bezig was??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alles wat Tijn sust ecaleert![]()
Ze zeggen dat Egbert met het spel bezig is, maar Tijn net zo hard maar op een iets stiekemere manier![]()
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd![]()
Henk met de beste CAO van Nederland spreekt de waarheid als een koe.quote:
Ze hebben een abonnementquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
Zou die typgeit van BB ontslag krijgen als dit geen telegraaf-rel gaat worden?
Rascisme...je moet het anders spellen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
Je bent net wakker en wilt leuk zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Morgen zal bekend worden gemaakt dat Egg Bert, Sabrina keihard in haar reet heeft geneukt.
telefoon over laten gaan 3e genomineerde...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Ja, stelletje sukkels allemaal op strafkamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Marlies vertelt nu wat Semih gezegd heeft, alleen begrijpen ze zijn woorden duidelijk verkeerd. Semih was pissed op BB, maar blijkbaar hebben de bewoners daar helemaal niets van meegekregen. Wat op zich wel vreemd is, want hij zei het hard genoeg.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik word heel moe van al dat gelul over Semih...hij had groot gelijk!
Ja hij had het over het algemeen allemaal wel in de gaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Day het volgende:
Die smiecht van een E10.
En Rik laat zich lekker door 'm meeslepen. Valt me vies van hem tegen.
hoop dat Semih het morgen zelf ff uitlegd, iedereen verzint er wat omheenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Marlies vertelt nu wat Semih gezegd heeft, alleen begrijpen ze zijn woorden duidelijk verkeerd. Semih was pissed op BB, maar blijkbaar hebben de bewoners daar helemaal niets van meegekregen. Wat op zich wel vreemd is, want hij zei het hard genoeg.
ja ik vind dat bb nu ook zich mee moet betrekken in het gesprek van morgen ,maar dat zullen ze vats niet doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik wist dat ik wat fout spelde, maar was te dronken om er te zien wat..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Rascisme...je moet het anders spellen....
Zoals jij het schrijft is het ook niet goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Rascisme...je moet het anders spellen....
De vraag is of ze hem dan zullen geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
hoop dat Semih het morgen zelf ff uitlegd, iedereen verzint er wat omheen
Ze willen duidelijk BB niet afvallen, ze hebben het echt wel gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Inhoudelijk helemaal gelijk, maar het kon op een betere toon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik word heel moe van al dat gelul over Semih...hij had groot gelijk!
Samen met Rik om wat hij verkeerd deed vanavond en té bijdehand wil doen.quote:
Even wachten nog en Rik grijpt hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Day het volgende:
En Rik laat zich lekker door 'm meeslepen. Valt me vies van hem tegen.
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
Terecht,zou ik ook doen als ik zo neergescheten was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef Springveertje het volgende:
EGBERT WEER UIT ZIJN NEST....................
Een echte LOL had ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
oh die liggen ergens in bed joh...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
goede vraag....de bb crew lijkt ze ook kwijt te zijn....tuinhuisje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
En Marlies zit nu min of meer te suggereren dat Jeroen puntjes probeert te scoren.
(zoals de waard is enzo... )
Dat doet ze absoluut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat Monique het morgen voor Semih opneemt!
Zekers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!![]()
De moederrol over moeten nemen toen haar moeder een hersenbloeding kreeg, dus gewend zich druk te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Egbert komt weer in de kamer en Marcia maakt zich al weer druk.
Wat heeft dat kind zeg![]()
![]()
Ik ben het al bijna de hele avond met je eens. Ik wil steeds iets typen maar dan staat het er al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
En Marlies zit nu min of meer te suggereren dat Jeroen puntjes probeert te scoren.
(zoals de waard is enzo... )
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: " Waarom kom je nou fokking je bed uit papsi?"
Ik weet zeker dat ze dat wel gaat doen, Tijn ook. Ze hebben beiden gehoord wat Semih zei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat Monique het morgen voor Semih opneemt!
ik vind het niet gek dat hij niet kan slapen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Egbert komt weer in de kamer en Marcia maakt zich al weer druk.
Wat heeft dat kind zeg![]()
![]()
Hij was rasistiesjquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
wat heeft E10 dan allemaal meegemaakt ??
vast gezeten?![]()
Knikkers gepikt op het schoolplein door een meisje...daar heeft tie nu nog psychisch last van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
wat heeft E10 dan allemaal meegemaakt ??
vast gezeten?![]()
Daar zie ik Monique ook wel voor aan, die is een stuk scherper dan je op het eerste oog zou zeggen.quote:
Ingefluisterd door Scanmanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Kijk Marcia beseft het zelf!
En dat is wis en opzeker het gevalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:24 schreef dreamscape68 het volgende:
Wat is er fout dat Eg wakker is, laat die man gezellig zitten met een peuk, die man doet niets fouts en heeft niets fouts gedaan, alleen irri lachen, maar daar kan hij ook niks aan doen.
zit ze niet gewoon op de wc te wachten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ook al weer uit bed
Ze lag er net 5 minuten in.
Niet de vervelende vent uithangenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruim je kots eens op schatje, Eggie krijgt +1 vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |