Nope, dit is goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
foutje
Het heeft wel een kwartier geduurd dat Semih af en toe dingen riep tussen het gezeik van Monique door.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?
Brr....ik ril van dat handje van Plofkop.quote:
trouwens weeer geen getuigen erbijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:01 schreef avonne het volgende:
Wat een lafbek die e-minnetje-tien
"kutwijf" tegen monique
Yep, zo heb ik het ook gezien. Zat ook een half tot éen uur tussen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft echt dingen geroepen als ' hou nou toch eens op met dat gezeik van je' en meer van dat soort opmerkingen.
Later kregen die opmerkingen wat mij betreft een hele andere lading toen hij zo pissed werd tegen BB
ja klopt ,maar zelfs dat kwam bij mij niet negatief over bedoel egbert bleef maar door gaan over het waarom voel ik me dan aangesproken verhaal en wilde van niemand aannemen dat het klaar was,dus het was een net zo KLAAR opmerking zoals bv monique kan maken met het *en los*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft echt dingen geroepen als ' hou nou toch eens op met dat gezeik van je' en meer van dat soort opmerkingen.
Later kregen die opmerkingen wat mij betreft een hele andere lading toen hij zo pissed werd tegen BB
yeahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
Yes baby yes, ik zeg... volgense week weer een feessie![]()
ok...maar het uberhaupt plaatsen van de tekst op de tv was al ver buiten proporties...dus trek het je niet aan...in deze vind ik semih ietwat overdreven maar geheel gelijk hebben, bb stookt en de alcohol maakt dat iedereen hapt naar iets dat er niet is geweest, en semih verwoorde dat met iets teveel alcohol en volumequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan nog komt het bij over trek het je niet aan het is niet van toepassing dus trek het je niet aan
Voor mij dus niet,die preekt alleen voor eigen parochie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Monique scoort wel punten vanavond.
Die afwasborstel gaat dalijk nog een keer door het servies heen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Frank-NL het volgende:
Nu afwassen?
Jep, dus dat komt morgen allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Monique had Semih door!!!!
Ze heefft net aan Jankballerina uitgelegd waarom Semih zo schreeuwde.
ja hahaha Mo moet haar agressie even kwijtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Frank-NL het volgende:
Nu afwassen?
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Monique had Semih door!!!!
Ze heefft net aan Jankballerina uitgelegd waarom Semih zo schreeuwde.
Blijft dat ze een jaloerse bitch is en Micheline werkelijk mentaal slapper dan Joscelyn
E10 is altijd fouter bezig dan Egbert afgelopen avond wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:01 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 bekt nu iedereen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |