ja hij welquote:
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Day het volgende:
Was Rik erbij in de slaapkamer?
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
"in godesnaam hou gewoon je bek dicht en ga slapen"
Dit is heel erg, hij lult alles in zijn voordeel en glibbert dus overal tussendoor. Micheline moest eens weten wat hij weer aan racistische zooi heeft uitgekraamd.quote:
niet op het moment van de eerste tekst op de tv....maar ervoor en direct erna wel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Tijn toch ook niet meer op dat moment?
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
aleen moniqie jeroen en egbert en semih zelf
en zelfs dara zie ik geen kwaad in ,soms moet je gewoon 1 x heel hard gillen om tot diegen door te dringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar hij zei daarvoor: "je weet zelf dat je niks gedaan hebt, dat is toch genoeg, laat je niet mindfucken en in godesnaam hou gew...."
Hou je persoonlijke vete tegen de GVR even uit dit hele slachtveld, wil je??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:52 schreef Stranger het volgende:
Ah, ik zie dat marlies alweer klaarzit om met alle winden mee te waaien.
Ze zal eerder balen dat die 40 idioten (zoals Viola dat zei) alles wel zien. Had ze er weer 40 bij gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Suikeroom het volgende:
BB baalt echt wel dat Tijn het niet heeft laten escaleren.. Hummie denkt daar gaan mn kijkcijfers![]()
door het *verhaal* van etienne wat ietsie pietsie verdraaid isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?
nee toen het op het scherm kwam dat Egbert eruit moest waren Eggie en Sabrina alleenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Lyza het volgende:
[..]
Tijn toch ook niet meer op dat moment?
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
"in godesnaam hou gewoon je bek dicht en ga slapen"
Met een mik vol drank en als eerste dronken vanaaf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
E-10 de 20 jarige psycholoog
Oh díe slaapkamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Semih fout is geweest?
Lam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Day het volgende:
Mensen, klopt het topicnummer? ik ben de weg kwijt
Valt me van hem tegen. En dit is de 2e keer, hij had Semih ook al veroordeeld zonder zijn kant van het verhaal te horen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
door het *verhaal* van etienne wat ietsie pietsie verdraaid is
dank zij Jeroenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert ligt eindelijk in bed, en kan alweer lachen.
Ja....als ze haar vader echt zou willen steunen zou ze moeten begrijpen waarm hij zich zo voelt...hij is gewoon hartstikke grof behandelt door BB,kan er niets anders van makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb me zelden zo aan iemand zitten ergeren als aan Marcia nu. Allemachtig wat een wijf
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.
Of andersom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En hoe Marcia met haar vader omgaat is echt niet normaal meer. Ook de toon waarop ze dingne tegen hem zegt, dat klinkt als een moeder die het tegen haar kind heeft. Iemand moet dat meisje echt even weer met beide benen op de grond zetten.
Hij riep eerder ook al iets in de trend van:"Trek die schoen niet aan, want dat slaat nergens op"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Hij leek de hele tijd vanalles tegen Egbert te roepen wat negatief was. Toen hij echter die uitbraak had tegen BB, heb ik het idee dat al dat voorgaande alleen was om Egbert te beschermen.
Zie pos Myriam. Dat was precies wat hij tegen Eggie zei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andersom doet hij soms net of ze zijn vriendin is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En hoe Marcia met haar vader omgaat is echt niet normaal meer. Ook de toon waarop ze dingne tegen hem zegt, dat klinkt als een moeder die het tegen haar kind heeft. Iemand moet dat meisje echt even weer met beide benen op de grond zetten.
Compleet met je eens door de dubbele nominatie beelden in de uitzending en de afkakbeelden en na vandaag helemaal!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
Als Egbert er maandag uitgaat weten we wel zeker dat het door BB komt.
Foute beelden
maar dat is toch niet negatief?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij riep eerder ook al iets in de trend van:"Trek die schoen niet aan, want dat slaat nergens op"
vul voor " die schoen", "dat boetekleed" in en het wordt iets duidelijker..althans zo kwam het op mij over..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom is dat bij mijn niet zo overkemone? hij gilde wel maar opmerkingen van *trek die schoen toch niet aan* vind ik per definitie kwaad spreken tegen iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |