Sorry man, mijn pc is niet zo traagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb er een geopent maar je was me me voor![]()
Geef toe, beter dan een vliegtuig kaperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijne ook niet![]()
Maar jij zit met gekopieerde OP gewoon te wachten op het laatste bericht.
Topic kaper![]()
Iets anders te doen wat we beiden leuker vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
We gaan geen aanslag plegen, waarom zeg je nou af![]()
Ik denk dat ik maar kom jaquote:
Youquote:
Het is toch echt op een zaterdag Meki.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef Meki het volgende:
Ik kom als het op een Zondag is
zaterdag kan ik pas om 23.00 of 22.30 komen
helaas kan ik dat niet tenzij ik vrij vraagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is toch echt op een zaterdag Meki..
Mag ik je daarbij helpen?quote:
Kom, dan bewijzen wij het tegendeelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:30 schreef Staaf het volgende:
Oef ik als Armeen zal maar niet komen. Wordt gelijk gekilled door die turken
Ik verwacht het wel jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
NK komt ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits en ik zijn er iig, en Trigger en jij ook, dus komt goed.
Alles voor Vredequote:
Blijf optimistisch sisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat de helft weer van tevoren afzegt?
Godssgloeiende watertandende hongerige moslim fokkers nog aan toe zeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
Zit jij Litso vet te mesten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil even melden dat ik nu godsgruwelijk lekkere kip tandoori ga maken. Dus bij deze.
Ik ga nu godsgruwelijke kip tandoori maken.
We zijn niet bij elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit jij Litso vet te mesten?
En chicken tandoori is heul niet Turks
Knorr wereldgerechtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn niet bij elkaar. Maar inderdaad, ik ben hem aan het vet mesten
.
Turks schmurks. Ik at gister (óntzettend lekkere
) roti, morgen bami. Knorr wereldgerechten, yay
.
Bij je moeder, niet bij Knorrquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
DejagerwegDordrechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet érgens beginnen met leren koken.
Die kan niet kokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij je moeder, niet bij Knorr
Ik heb kattenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve yvonne. Je wéét dat lits en ik nu een keer bij je komen eten.
Whéhé.quote:
Morsdood maken. Haha. Ha. Hahaha.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ideale beeld dat elke Turkse kan koken, wat doe je?
Truequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het zijn honden die moslims buiten de deur houden
Meneer Banquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja korea was meer in het nieuws
I.... will... have.... my... revenge.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Morsdood maken. Haha. Ha. Hahaha.
Mooi! Dan kom je dus etenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whéhé.
"Ik heb katten, daar ben je vást allergisch voor, ook al weet je het nog niet. Dus blijf maar weg." is toch wel de beste smoes die ik in tijden heb gehoord.
Lits heeft 2 katten die me om een of andere reden úitzonderlijk lief vinden, dus neuh
[..]
Doe maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jammer ik wilde mijn hond net meenemen.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg NK, Trigger gaat nieuwe foto's in z'n fobo zetten, leuk hè?
Het is al reeds geschiedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg NK, Trigger gaat nieuwe foto's in z'n fobo zetten, leuk hè?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan eet je dr zeker op
Met je<---smiley
Pas op hoor, we houden je eraanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi! Dan kom je dus eten
Oh, en ik kook voor een weeshuis, dus dooreten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne van dr stoel gegleden is van die eerste foto.
Wat dacht je dat de reden is dat Yvonne naar de meet komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op hoor, we houden je eraan.
En wow, waarom heb ik nooit eerder in triggers fotoboek gekeken?.
Recepten uitwisselenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat dacht je dat de reden is dat Yvonne naar de meet komt.
Zullen we een triootje met 'm regelen? Ik vind zijn fobo ook woest erotischquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wed dat yvonne nog harder aandringt dan ik. Je gaat daar 3 kilo zwaarder weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Misschien moeten we dan een paar wezen meenemen yvonne, ik eet namelijk niet zoveel
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Zullen we een triootje met 'm regelen? Ik vind zijn fobo ook woest erotisch
Hoeveel minuten ben ik weggeweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne van dr stoel gegleden is van die eerste foto.
Als jullie naar de meet komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omhoog met die mondhoeken. Lachen staat je beter.
Dom, dom, dom,domquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ssst, dat is onze Fok-altoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als jij in een nest rode mieren gaat zitten.
Ik kook veel, jullie eten opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Misschien moeten we dan een paar wezen meenemen yvonne, ik eet namelijk niet zoveel
Alto? OffSprngr was toch emo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ssst, dat is onze Fok-alto. Hem dien je te liefhebben, ondanks het feit dat het lijkt alsof hij een chromosoom teveel heeft
.
Mjah niets mis met alto's maarre....enzoot...ofzoot...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ssst, dat is onze Fok-alto. Hem dien je te liefhebben, ondanks het feit dat het lijkt alsof hij een chromosoom teveel heeft
.
mja, nieuw voor anderenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:23 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dat zijn toch oude foto's trigger?!!?!? ik ken ze iig al hoor...![]()
eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Foto's bij de meet zullen nieuwe zijn.
Ohja, dat was het. Tuig iigquote:
Tis dat we besloten hadden broer en zus te zijn, en dat ik al bezet benquote:
Hihi. Naieveling. Jij denkt dat er foto's gemaakt gaan worden op de meetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Foto's bij de meet zullen nieuwe zijn.
Yvonne en NK houden je wel vastquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi. Naieveling. Jij denkt dat er foto's gemaakt gaan worden op de meet. Ik mep systematisch élke camera die in m'n buurt komt kapot
.
Nee hoor ik mep lekker meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne en NK houden je wel vast
Neuhquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne en NK houden je wel vast
Volgens mij hebben ze wel wat hoor. Ze hebben in ieder geval een flinke bar. Ijdele hoop trigger, ijdele hoopquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef Triggershot het volgende:
Ligt nou aan mij of is er echt geen alcohop @ menukaart?
Ik kon niets vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel wat hoor. Ze hebben in ieder geval een flinke bar. Ijdele hoop trigger, ijdele hoop.
Ik welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden
http://www.bazarrotterdam.nl/opener.asp?language=NL
En ik maar zoeken naar alcoholquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel
De gerechten op de kaart zijn voornamelijk afkomstig uit
Noord-Afrika en het Midden-Oosten en prettig geprijsd. Zo
staat voor 8,00¤ de dagelijks wisselende dagschotel op
tafel. In de kelder is er ruimte voor groepen (tot 100
personen) en op de begane grond kunt u een biertje of een
frisse mintthee drinken aan de gezellige bar.
Ken jij Yunus emre dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
Foei trigger![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dante_Alighieri
Waar hadden we het ook weer over?quote:
Ik neem minttheequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar alcohol
Klinkt als muziek in Yvonnes oren?
Knowledge is to understandquote:
Nee, verstandigquote:
Huh, wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heh, huh, wat...waar heb je 't over
Oh ja ik moet al 3 jaar inkt kopen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik was even iets aan het printen
Ik zocht gewoon een smoesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken.
Maar hij was dichter volgens mij
Jupquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knowledge is to understand
To understand who you are.
If you know not who you are
What's the use of learning?
Heb je gezien hoe "die"foto heet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh ja ik moet al 3 jaar inkt kopen!!!
Rumiquote:Mozes en de herder
''Onderweg hoorde Mozes het gebed van een herder:
"O God, waar ben je ?
Laat mij je dienaar zijn zodat ik je schoenen kan strikken,
Je haar kammen, je kleren wassen, je ontluizen,
Je melk brengen en je handjes kussen
Als het bedtijd voor je is.
Ik zal je kamer vegen en alles schoonhouden.
O God, mijn schapen en mijn geiten , van jou zijn ze".
Mozes had het niet meer:
"Tegen wie denk je dat je het hebt?" De herder:
"Ik heb het tegen degene die ons, de aarde en de hemel gemaakt heeft".
Waarop Mozes zei:
"Wat praat je dan over sokken en schoenen!
Hoe durf je het te hebben over handjes!
Wat een godlasterende taal!
Bewaar dat voor je familie.
Heeft God voeten om te lopen?
Hou je schoenen en sokken voor jezelf,
Melk is voor een zuigeling,
Niet voor God die als een Zon in ons midden staat."
Waarop de herder in berouw verzonk,
Zijn kleren scheurde en zonder een woord
De woestijn in trok
Daar sprak een stem in Mozes, de stem van God:
"Dienaar van me, waarom heb je mij verlaten?
Kwam je als profeet om bijeen te brengen,
Of om uit elkaar te halen?
Zet geen stap richting scheiding,
Want dat is hetgeen ik het meest veracht.
Ieder kreeg een eigen manier
Om zich uit te drukken
Wat slecht is voor de een,
Is goed voor de ander.
Onreinheid, onzuiverheid?
Ik sta er boven.
Bidden?
De een loopt de kantjes er vanaf,
De ander draaft te ver door.
Wat zou ik me eraan storen?
Je denkt toch niet dat ik de mens
Eredienst en gebed gaf
Om er zelf beter van te worden?
Nee, ik gaf het als geschenk.
Laat hindoe, moslim, sikh of christen
Bidden naar eigen god en gebod.
Niet ik word er beter van,
Maar zij die bidden.
Stralen zullen ze.
Niet hun woorden zijn het gebed,
Maar hun nederigheid.
Laat die taal toch zitten,
Het gaat immers om het hart!
Wrijf het de minnaar niet aan.
Zijn 'foute' taal is honderd maal beter
Dan de 'correcte' taal van anderen.
Als je in de Ka’aba bent,
Maakt het niet uit in welke richting
Je gebedskleed ligt!
De religie van de liefde heeft geen wetten of geboden,
Slechts God."''
Nix met indoctrinatie te maken btwquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:12 schreef NanKing het volgende:
Dit moest ik even met jullie delen!
[..]
Rumi
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nix met indoctrinatie te maken btw
* NanKing Kijktquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
NK, NK, NK, kijk!!!
http://www.youtube.com/watch?v=pYak2F1hUYA
En het is zo'n leuk linkjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
GEEN LEUKE LINKJES PLAATSEN!
Ik ben m'n pc aan het schoonmaken en backuppen en dingen en zooi, dus moet het oude ding met veel repect en sloomheid behandelen anders looptie vast. En dan mogen jullie geen leuke linkjes plaatsen want daar kan ik niet op klikken.
Zet wel ff je wekkers als je naar de meet komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Typisch, ik ga éven liggen en word 2 uur later wakker.
Ik kom *altijd* te laat, ik zeg het nu alvast evenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zet wel ff je wekkers als je naar de meet komt.![]()
Laatkomers betalen fooiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom *altijd* te laat, ik zeg het nu alvast even.
uuuh jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef Burakius het volgende:
trigger is een hittespitter
hij komt extra strong net een rolletje king
trigger heet benjamin
hij heeft een soort sikkie op zijn kin
en boven zijn avatar staat er ya rab al alamien
niemand weet wat et betekent
aand8 in hem verblekert
uh uh ja
Master B is in Da Housequote:
Hopelijk heeft hij niet zelfde lot als Master Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Master B is in Da House
Onze Burakius wordt onze eigen FOK!MasterB
wie was master p danquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij niet zelfde lot als Master P
google ffquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
wie was master p dan
ik ben coban B
au, dat doet pijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef yvonne het volgende:
Schop!
de meet? of dat het pijn doet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het op FOK!Radio wel even doorgeven zo.
ik zou hier eens maar eens naar kijken voor je reclame gaat maken voor ramadan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het op FOK!Radio wel even doorgeven zo.
beidequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de meet? of dat het pijn doet?
Kan betreffende link idd graag weg voor het offtopic discussie begintquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat heeft DAT er nu weer mee te maken?
open een topic in POL
Thnxquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Je hebt gelijk Trigger, dit gaat om eem leuke meet.
Als het in POL zou mogen openen dan zou ik het doen maar het wordt elke keer afgesloten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
ik moet zeggen: ik weet niet superveel over alle gedachten eromheen, maar het interesseert me welquote:
Kom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet zeggen: ik weet niet superveel over alle gedachten eromheen, maar het interesseert me wel. ik ben tijdens werktijden een aantal moslims tegengekomen die ook aan de ramadan meededen en heb er mee gepraat (het was niet denderend druk) ern vond het toch ergens vrij knap
.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
En we zingen en we springen en we zíjn zó blíj, want er zijn geen stoute moslims bij.
Psies!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
het enige wat breken zal is je bottekopquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Psies!
En daarom gaan wij de vasten breken!
21equote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
wanneer is het eigenlijjk?
Okidokie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
het enige wat breken zal is je bottekop
Een beetje moslim zal dat ook niet ontkennen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Staaf het volgende:
Gaan jullie ook praten over de armeense genocide.
Niet ontkennen he?
Neen lieveschat omdat dit het topic is voor een meet, geen -is-er-wel-of-geen-genocide-geweest-topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef Staaf het volgende:
Ow omdat het over Armenie gaat moet het gelijk verwijderd worden. Vieze racist ben je.
Waarom neem jij eigenlijk niet je chick mee?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen lieveschat omdat dit het topic is voor een meet, geen -is-er-wel-of-geen-genocide-geweest-topic.
Best moeilijk ik weet het, doe je best je kunt 't!
Ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom neem jij eigenlijk niet je chick mee?
Ik ben vandaag al een nazi genoemd, een ontkenner van genocide en nu een racist, klaar nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef Staaf het volgende:
Ow omdat het over Armenie gaat moet het gelijk verwijderd worden. Vieze racist ben je.
Ge-ni-aal. Echt. Je bent briljant. Je bent een aanwinst voor het topic. Wat zouden we zonder jou moeten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Staaf het volgende:
Je mag niet eten tijdens ramadan weet je toch.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Ohja, ik heb mijn andere afspraak verzet. Tot volgende week zaterdag.
Ik ben bang dat ze het zelfs dan niet snappenquote:
Cool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Maandag reserverenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef cikolata het volgende:
Is er al gereserveerd? Gaat het echt door?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ge-ni-aal. Echt. Je bent briljant. Je bent een aanwinst voor het topic. Wat zouden we zonder jou moeten?. Of
. Zonder de mongolide moslimbashers die géén idee hebben waar ze het over hebben
. Tjongejonge. Jullie hebben m'n wereld verlicht jongens. Ik zie het allemaal helder nu. Moslims, báh
. Terorristen, allemaal! Dood moeten ze, dood!
Wacht wacht, ik ben even m'n hoofddoek aan de wilgen hangen, en m'n Koran verscheuren! Zo terug!
Wow, ik had nooit het licht gezien zonder jullie. Bedankt
.
Zo wordt een bepalende factor van deze website langzaam gemasseerd in een vorm die acceptabel is voor islamiten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al een nazi genoemd, een ontkenner van genocide en nu een racist, klaar nu.
Jij bent toch de imam hier.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:
Oke, oke, je hebt ons door, Yvonne smokkelt alle advertentie inkomsten naar ons en we indoctrineren haar, maar ssst hou het onder ons.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij bent toch de imam hier.
Dawa is jouw taak.
Het is de taak van elke moslim.
Om maar met je eigen woorden te zeggen.
Importance of Dawa in Islam
The Quran and the Hadith of Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) give numerous references on the importance and the obligations of Dawa. The prophetic life of the Prophet involved spreading the message of Islam. Dawa is also reflected in the lives of the Sahabas (the Companions of the Prophet). Now the responsibility of spreading the message of Islam rests on our shoulders.
"Invite all to the way of your Lord with Wisdom and beautiful Preaching" (Quran 16:125)
"you are made witnesses unto mankind" (Quran 2:143)
"Let there arise a group inviting to all that is good" (Quran 3:104)
Provided below would be some practical suggestions that Muslim students as individuals and as a group should undertake to accomplish the above-mentioned goal.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Waarom ontken je het nou?
Ken je je eigen verplichtingen als moslim niet dan.
Een beetje rare imam ben je als je dat nu opeens wil ontkennen.
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarischquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een schijnbare "toevallige" uitnodiging voor een ramadan bijkomst die men kan gebruiken om gericht op de persoon in kwestie in te praten zonder dat ze het zelf in de gaten heeft.
Een beetje umheimische gevoel krijg ik hierbij.
Ik hoop i.i.g. dat de persoon in kwestie het zelf wel in gaten heeft dat ze gemanipuleerd wordt.
Je hebt wel in de gaten dat de islam een hot topic gaat worden he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarisch
Echt, heel, heel erg sorry voor de offtopic
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vindt Yvonne niet ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.
Wie zegt dat jij uberhaupt een keus hebt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik kan niet kiezen. Wat moet ik aan?! Groene burqa met gaas, of blauwe burqa zonder?
Juist welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.
Ik ook, weblog materiaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboek van een pubermoslima.
Ik zie boek-potentie.
Ik ga je knuffelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is als een 2e moeder voor me!
Cool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool!
M'n eerste meeting met een maroc die kan schaatsen
Doet me denken, even m'n eigen weblog bijwerken vanavondquote:
Zeg, zullen we doen dat de buitenlanders van mij zijn? Mag jij de Nederlandse hunks hebben.quote:
Ja maar de blauwe kleurt niet zo goed bij m'n roze bloemetjesjas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij uberhaupt een keus hebt?![]()
Blauwe!
Klowjow eet ook stampot EN kan schaatsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen.
[..]
Doet me denken, even m'n eigen weblog bijwerken vanavond.
[..]
Zeg, zullen we doen dat de buitenlanders van mij zijn? Mag jij de Nederlandse hunks hebben.
Ah, kutjeugd gehad? Mijn area. Kom maar hier, dan knuffel ik je met al mijn R&Pliefdequote:
Wel, wel, wel, moeders knuffelen en drukken hun kind tegen hun boezem aanquote:
Stamppotquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klowjow eet ook stampot EN kan schaatsen
Fijn doe dat
Nee, slecht plan ]:|
Geen tas danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de blauwe kleurt niet zo goed bij m'n roze bloemetjesjas.
Dat doen ze niet, dat zijn leugens! Dat kan niet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, moeders knuffelen en drukken hun kind tegen hun boezem aan
Ik moest checken of ik je dig swa, jeweet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Laatste Voyeur clumsy_clown
Waar is mijn privacy
We gaan de islam uitwassenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb niets tegen Nederlanders, ik heb iets tegen de uitwassen van Nederlanders.
Dig je me een beetjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest checken of ik je dig swa, jeweet.
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokkoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stamppot.
Of nog erger: Magnetronstamppot.
Nederlanders.
Dat is dus een ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Je verpest m'n kwartet, primitieve bebaarddemoslim
.
Toevallig? Jaja, das wel heel toevallig. De eeste stap naar het tot de Islam bekeren is gezet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokko
Typisch! Ty-pisch!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokko
Wel, wel, wel, en dan knijpen ze je in je wangetjes en zeggen dat je er zo mager uitziet en dat je beter voor jezelf moet zorgen en of je al een vriendin hebt en waarom je nooit thuis komt en, en, en!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, dat zijn leugens! Dat kan niet!
Was het geen off topic dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze met spuug die eetresten van je wang vegen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, en dan knijpen ze je in je wangetjes en zeggen dat je er zo mager uitziet en dat je beter voor jezelf moet zorgen en of je al een vriendin hebt en waarom je nooit thuis komt en, en, en!
Belegering van Leidenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toevallig? Jaja, das wel heel toevallig. De eeste stap naar het tot de Islam bekeren is gezet.![]()
Ik weet wel meer niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belegering van Leiden
Wist je zeker niet
Ik eet nooit magnetronvoerquote:
Hoi, dat opent perspectievenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
Okey, dan moet ik helaas mededelen dat Yvonne toch maar niet mn 2e moeder is.
Nee hoor, naar jehova's luister ik heel vriendelijk en beleefd, voornamelijk omdat het van die schattige oude mensjes zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
Was het geen off topic dan?
Daarvoor verontschuldig ik me o.a. voor de TS.
Sla jij de deur dicht voor jahova's?
Dawa is een plicht en jij bent een mooi doelwit.
Het is maar dat je het weet.
Dat merk je welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!![]()
Ik besprak net nog met Lits dat die Roti écht keilekker wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik eet nooit magnetronvoer
En wie heeft er 4 salwars? Nou?
Nou?
Of hoe je die krengen ook schrijft
En wie eet er Knorr wereldmaaltijden?
UIT EEN PAKJE JAH!
Zeg, je ogen zien er niet echt autochtoniaans uit! Mag ik je afkomst raden?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik besprak net nog met Lits dat die Roti écht keilekker was.
Ik wacht nog steeds op mijn mantiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, een beloftequote:
Tuuk, weet hij veelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik op een ochtend énorm slaperig de deur open, hoofddoek om enzo. Jehovavrouwtjes. Goed, ik ben beleefd, dus ik wacht netjes tot ze hun verhaaltje afhebben. Krijg een boekje in m'n hand gedrukt en slof weer terug naar bed. Eenmaal terug in bed geploft realiseer ik me dat ze het had over 'het ware licht zien' en 'wie weet komt het nog goed'.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, naar jehova's luister ik heel vriendelijk en beleefd, voornamelijk omdat het van die schattige oude mensjes zijn
Go your gang!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, je ogen zien er niet echt autochtoniaans uit! Mag ik je afkomst raden?!
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn manti![]()
Gister hebben we weer gekookt. En behalve de chilisaus kwam niéts uit een pakjequote:
Indonesie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Go your gang!
Komt je 2e ik ook dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens ben ik in RL heel lief en zachtaardig en verlegen hoor. Jullie praten nu tegen mn 2e ik.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens ben ik in RL heel lief en zachtaardig en verlegen hoor. Jullie praten nu tegen mn 2e ik.
Nopequote:
Turkije?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Satésaus. Oh, eh, nee. Nee, geen pinda. Volgende gok
.
Zal ik het dan maar weer maken?quote:
Ik heb me voorgenomen voorlopig geen contact met ze te hebbenquote:
Anders geef je mij het adres?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen voorlopig geen contact met ze te hebben. Tis dat ik ze met het suikerfeest moet zien, anders had dat ook niet gehoeven van mij, dus neh
.
India!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Satésaus. Oh, eh, nee. Nee, geen pinda. Volgende gok
.
Wel?quote:
Jij hoort 2 meter achter te lopen.quote:Oeh, dan nemen lits en ik trigger wel mee als we komen eten.
Aan een touwtje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef Triggershot het volgende:
Jij hoort 2 meter achter te lopen.![]()
Dat is tenminste beter dan de 2000 jaar die jij achterloopt,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef Triggershot het volgende:
Jij hoort 2 meter achter te lopen.![]()
*haastig Turkese kennissen belt*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
[..]
Oeh, dan nemen lits en ik trigger wel mee als we komen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |