uuuh jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef Burakius het volgende:
trigger is een hittespitter
hij komt extra strong net een rolletje king
trigger heet benjamin
hij heeft een soort sikkie op zijn kin
en boven zijn avatar staat er ya rab al alamien
niemand weet wat et betekent
aand8 in hem verblekert
uh uh ja
Master B is in Da Housequote:
Hopelijk heeft hij niet zelfde lot als Master Pquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Master B is in Da House
Onze Burakius wordt onze eigen FOK!MasterB
wie was master p danquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij niet zelfde lot als Master P
google ffquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
wie was master p dan
ik ben coban B
au, dat doet pijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef yvonne het volgende:
Schop!
de meet? of dat het pijn doet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het op FOK!Radio wel even doorgeven zo.
ik zou hier eens maar eens naar kijken voor je reclame gaat maken voor ramadan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het op FOK!Radio wel even doorgeven zo.
beidequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de meet? of dat het pijn doet?
Kan betreffende link idd graag weg voor het offtopic discussie begintquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat heeft DAT er nu weer mee te maken?
open een topic in POL
Thnxquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Je hebt gelijk Trigger, dit gaat om eem leuke meet.
Als het in POL zou mogen openen dan zou ik het doen maar het wordt elke keer afgesloten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
ik moet zeggen: ik weet niet superveel over alle gedachten eromheen, maar het interesseert me welquote:
Kom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet zeggen: ik weet niet superveel over alle gedachten eromheen, maar het interesseert me wel. ik ben tijdens werktijden een aantal moslims tegengekomen die ook aan de ramadan meededen en heb er mee gepraat (het was niet denderend druk) ern vond het toch ergens vrij knap
.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
En we zingen en we springen en we zíjn zó blíj, want er zijn geen stoute moslims bij.
Psies!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
het enige wat breken zal is je bottekopquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Psies!
En daarom gaan wij de vasten breken!
21equote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
wanneer is het eigenlijjk?
Okidokie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
het enige wat breken zal is je bottekop
Een beetje moslim zal dat ook niet ontkennen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Staaf het volgende:
Gaan jullie ook praten over de armeense genocide.
Niet ontkennen he?
Neen lieveschat omdat dit het topic is voor een meet, geen -is-er-wel-of-geen-genocide-geweest-topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef Staaf het volgende:
Ow omdat het over Armenie gaat moet het gelijk verwijderd worden. Vieze racist ben je.
Waarom neem jij eigenlijk niet je chick mee?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen lieveschat omdat dit het topic is voor een meet, geen -is-er-wel-of-geen-genocide-geweest-topic.
Best moeilijk ik weet het, doe je best je kunt 't!
Ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom neem jij eigenlijk niet je chick mee?
Ik ben vandaag al een nazi genoemd, een ontkenner van genocide en nu een racist, klaar nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef Staaf het volgende:
Ow omdat het over Armenie gaat moet het gelijk verwijderd worden. Vieze racist ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |