Ge-ni-aal. Echt. Je bent briljant. Je bent een aanwinst voor het topic. Wat zouden we zonder jou moeten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Staaf het volgende:
Je mag niet eten tijdens ramadan weet je toch.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Ohja, ik heb mijn andere afspraak verzet. Tot volgende week zaterdag.
Ik ben bang dat ze het zelfs dan niet snappenquote:
Cool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Maandag reserverenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef cikolata het volgende:
Is er al gereserveerd? Gaat het echt door?![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ge-ni-aal. Echt. Je bent briljant. Je bent een aanwinst voor het topic. Wat zouden we zonder jou moeten?. Of
. Zonder de mongolide moslimbashers die géén idee hebben waar ze het over hebben
. Tjongejonge. Jullie hebben m'n wereld verlicht jongens. Ik zie het allemaal helder nu. Moslims, báh
. Terorristen, allemaal! Dood moeten ze, dood!
Wacht wacht, ik ben even m'n hoofddoek aan de wilgen hangen, en m'n Koran verscheuren! Zo terug!
Wow, ik had nooit het licht gezien zonder jullie. Bedankt
.
Zo wordt een bepalende factor van deze website langzaam gemasseerd in een vorm die acceptabel is voor islamiten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al een nazi genoemd, een ontkenner van genocide en nu een racist, klaar nu.
Jij bent toch de imam hier.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:
Oke, oke, je hebt ons door, Yvonne smokkelt alle advertentie inkomsten naar ons en we indoctrineren haar, maar ssst hou het onder ons.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij bent toch de imam hier.
Dawa is jouw taak.
Het is de taak van elke moslim.
Om maar met je eigen woorden te zeggen.
Importance of Dawa in Islam
The Quran and the Hadith of Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) give numerous references on the importance and the obligations of Dawa. The prophetic life of the Prophet involved spreading the message of Islam. Dawa is also reflected in the lives of the Sahabas (the Companions of the Prophet). Now the responsibility of spreading the message of Islam rests on our shoulders.
"Invite all to the way of your Lord with Wisdom and beautiful Preaching" (Quran 16:125)
"you are made witnesses unto mankind" (Quran 2:143)
"Let there arise a group inviting to all that is good" (Quran 3:104)
Provided below would be some practical suggestions that Muslim students as individuals and as a group should undertake to accomplish the above-mentioned goal.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Waarom ontken je het nou?
Ken je je eigen verplichtingen als moslim niet dan.
Een beetje rare imam ben je als je dat nu opeens wil ontkennen.
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarischquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een schijnbare "toevallige" uitnodiging voor een ramadan bijkomst die men kan gebruiken om gericht op de persoon in kwestie in te praten zonder dat ze het zelf in de gaten heeft.
Een beetje umheimische gevoel krijg ik hierbij.
Ik hoop i.i.g. dat de persoon in kwestie het zelf wel in gaten heeft dat ze gemanipuleerd wordt.
Je hebt wel in de gaten dat de islam een hot topic gaat worden he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarisch
Echt, heel, heel erg sorry voor de offtopic
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarisch
Echt, heel, heel erg sorry voor de offtopic
Vindt Yvonne niet ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.
Wie zegt dat jij uberhaupt een keus hebt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik kan niet kiezen. Wat moet ik aan?! Groene burqa met gaas, of blauwe burqa zonder?
Juist welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, er zit GHB in de Turkse thee. Ik zou niet naast Trigger gaan zitten.
Ik ook, weblog materiaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboek van een pubermoslima.
Ik zie boek-potentie.
Ik ga je knuffelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne is als een 2e moeder voor me!
Cool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
Ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool!
M'n eerste meeting met een maroc die kan schaatsen
Doet me denken, even m'n eigen weblog bijwerken vanavondquote:
Zeg, zullen we doen dat de buitenlanders van mij zijn? Mag jij de Nederlandse hunks hebben.quote:
Ja maar de blauwe kleurt niet zo goed bij m'n roze bloemetjesjas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij uberhaupt een keus hebt?![]()
Blauwe!
Klowjow eet ook stampot EN kan schaatsenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen ik kan ook schaatsen.
[..]
Doet me denken, even m'n eigen weblog bijwerken vanavond.
[..]
Zeg, zullen we doen dat de buitenlanders van mij zijn? Mag jij de Nederlandse hunks hebben.
Ah, kutjeugd gehad? Mijn area. Kom maar hier, dan knuffel ik je met al mijn R&Pliefdequote:
Wel, wel, wel, moeders knuffelen en drukken hun kind tegen hun boezem aanquote:
Stamppotquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klowjow eet ook stampot EN kan schaatsen
Fijn doe dat
Nee, slecht plan ]:|
Geen tas danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar de blauwe kleurt niet zo goed bij m'n roze bloemetjesjas.
Dat doen ze niet, dat zijn leugens! Dat kan niet!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, moeders knuffelen en drukken hun kind tegen hun boezem aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |