Ik moest checken of ik je dig swa, jeweet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Laatste Voyeur clumsy_clown
Waar is mijn privacy
We gaan de islam uitwassenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb niets tegen Nederlanders, ik heb iets tegen de uitwassen van Nederlanders.
Dig je me een beetjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest checken of ik je dig swa, jeweet.
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokkoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stamppot.
Of nog erger: Magnetronstamppot.
Nederlanders.
Dat is dus een ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Je verpest m'n kwartet, primitieve bebaarddemoslim
.
Toevallig? Jaja, das wel heel toevallig. De eeste stap naar het tot de Islam bekeren is gezet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokko
Typisch! Ty-pisch!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het "traditionele"peen met uien stamp komt heul toevallig uit Marokko
Wel, wel, wel, en dan knijpen ze je in je wangetjes en zeggen dat je er zo mager uitziet en dat je beter voor jezelf moet zorgen en of je al een vriendin hebt en waarom je nooit thuis komt en, en, en!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, dat zijn leugens! Dat kan niet!
Was het geen off topic dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry c_c, ik moet deze evn quoten, dit is wel zo hilarisch
Echt, heel, heel erg sorry voor de offtopic
Vergeet niet dat ze met spuug die eetresten van je wang vegen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, en dan knijpen ze je in je wangetjes en zeggen dat je er zo mager uitziet en dat je beter voor jezelf moet zorgen en of je al een vriendin hebt en waarom je nooit thuis komt en, en, en!
Belegering van Leidenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toevallig? Jaja, das wel heel toevallig. De eeste stap naar het tot de Islam bekeren is gezet.![]()
Ik weet wel meer niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belegering van Leiden
Wist je zeker niet
Ik eet nooit magnetronvoerquote:
Hoi, dat opent perspectievenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
Okey, dan moet ik helaas mededelen dat Yvonne toch maar niet mn 2e moeder is.
Nee hoor, naar jehova's luister ik heel vriendelijk en beleefd, voornamelijk omdat het van die schattige oude mensjes zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
Was het geen off topic dan?
Daarvoor verontschuldig ik me o.a. voor de TS.
Sla jij de deur dicht voor jahova's?
Dawa is een plicht en jij bent een mooi doelwit.
Het is maar dat je het weet.
Dat merk je welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!![]()
Ik besprak net nog met Lits dat die Roti écht keilekker wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik eet nooit magnetronvoer
En wie heeft er 4 salwars? Nou?
Nou?
Of hoe je die krengen ook schrijft
En wie eet er Knorr wereldmaaltijden?
UIT EEN PAKJE JAH!
Zeg, je ogen zien er niet echt autochtoniaans uit! Mag ik je afkomst raden?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik besprak net nog met Lits dat die Roti écht keilekker was.
Ik wacht nog steeds op mijn mantiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, een beloftequote:
Tuuk, weet hij veelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik op een ochtend énorm slaperig de deur open, hoofddoek om enzo. Jehovavrouwtjes. Goed, ik ben beleefd, dus ik wacht netjes tot ze hun verhaaltje afhebben. Krijg een boekje in m'n hand gedrukt en slof weer terug naar bed. Eenmaal terug in bed geploft realiseer ik me dat ze het had over 'het ware licht zien' en 'wie weet komt het nog goed'.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, naar jehova's luister ik heel vriendelijk en beleefd, voornamelijk omdat het van die schattige oude mensjes zijn
Go your gang!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, je ogen zien er niet echt autochtoniaans uit! Mag ik je afkomst raden?!
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn manti![]()
Gister hebben we weer gekookt. En behalve de chilisaus kwam niéts uit een pakjequote:
Indonesie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Go your gang!
Komt je 2e ik ook dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens ben ik in RL heel lief en zachtaardig en verlegen hoor. Jullie praten nu tegen mn 2e ik.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens ben ik in RL heel lief en zachtaardig en verlegen hoor. Jullie praten nu tegen mn 2e ik.
Nopequote:
Turkije?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Satésaus. Oh, eh, nee. Nee, geen pinda. Volgende gok
.
Zal ik het dan maar weer maken?quote:
Ik heb me voorgenomen voorlopig geen contact met ze te hebbenquote:
Anders geef je mij het adres?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen voorlopig geen contact met ze te hebben. Tis dat ik ze met het suikerfeest moet zien, anders had dat ook niet gehoeven van mij, dus neh
.
India!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Satésaus. Oh, eh, nee. Nee, geen pinda. Volgende gok
.
Wel?quote:
Jij hoort 2 meter achter te lopen.quote:Oeh, dan nemen lits en ik trigger wel mee als we komen eten.
Aan een touwtje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef Triggershot het volgende:
Jij hoort 2 meter achter te lopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |